Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kacper@wp.pl

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kacper@wp.pl

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Vectra B

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Czy to normalny widok w tym silniku ? Kilka miesięcy temu było myte, teraz znów pełno oleju który wydostaje się z pokrywy zaworów... czy może to być przyczyną podkapcania na niebiesko ?
  2. Tak silnik chodzi równo więc czeka mnie wymiana uszczelniaczy najprawdopodobniej
  3. Czyli gdybym odme odłączył przed pokrywa zaworów i wtedy odpalił silnik gdyby to były przedmuchy dołu to wtedy korek przestanie skakać... muszę to sprawdzić a druga sprawa u Ciebie wgl nie skacze korek tak?
  4. Myślę i myślę nad tym i te przedmuchy na mój rozum skoro byłyby to pierścienie idą dołem silnika i potem przez odme tak ? I do głowicy ? I dlatego ten korek tak skacze tak ?
  5. Akurat poprzedni właściciel miał ją właśnie 10 lat i przebieg udokumentowany, no chyba że wcześniej ktoś cofnął licznik, ale patrząc na zużycie wnętrza itd jestem skłonny być przy tym że przebiegu ma tyle naprawdę i dlatego dziwi mnie ten stan silnika , w dodatku nic przy kupnie nie zauważyłem potem za jakiś czas miałem małą awarię bo prawdopodobnie nie zakrecilem dobrze korka wlewa oleju i zleciał i jeździłem tak z 15 km ( cała komora zachlapana ) ale sprawdziłem stan oleju był wystarczający więc chyba to nie przez to... i druga sprawa że kompresja nie jest aż taka bardzo niska przynajmniej moim zdaniem... moje poprzednie auto miało po 10 , paliło ponad litr na tysiąc i nigdy nie kopcilo bardzo rzadko zdarzało się że przy mocnym karaniu ale to minimalnie ale to była już jazda na czerwonym polu ... a tu odwrotnie na wysokich obrotach nic
  6. Witam. Pacjent to vectra b 2.0 16v, przebieg 190 tys. km. LPG ( około 10 lat ). Sprawa wygląda tak, auto przy każdym odpaleniu zimnego silnika puszcza duża chmurę niebieskiego dymu. Lubi też zakopcic na niebieskiego gdy dodam nagle gazu, przy jakiejś ostrej jeździe potem nie zauważam dymienia. Oraz zdarza się że kopci na ciepłym silniku na wolnych obrotach wtedy jest to już szary dym bardziej... spalanie oleju to około 300/400 ml na 1000 km. Próbowałem szukać przyczyn sprawdzałem odme raczej jest ok bo po zdjęciu przewodów z pokrywy zaworów czuć że leci powietrze. Druga sprawa że te węże oraz góra przepustnicy jest zapocona w oleju. To co udało mi się jeszcze ustalić to to że po odkreceniu korka wlewu oleju korek "tańczy" przez podmuch powietrza prawie spada... pomiar kompresji na ciepłym silniku to 12,5 na 3 cylindrach, na jednym 11,5. Olej na jakim jeździ to Platinum 10w40. Panowie jakieś pomysły? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...