Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

strażak12345

Forumowicz
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About strażak12345

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C z18xer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok panowie. Jestem właśnie po wymianie wszystkich uszczelek od chłodniczka oleju (9szt.) i stwierdzam że w vectra h c 1.8 Z18xer nie trzeba demontowac wentylatora dolotu i chlodnicy. Wszystko ładnie da się zrobić bez demontażu tych podzespołów pozdrawiam
  2. Witam panowie powie ktoś jakie są to rozmiary tych śrub i nakrętek do kolektora wydechowego i rury wydechowe?
  3. W zbiorniczka jeszcze czysto ale nie mam pewności czy to chłodniczka bo jeszcze nie rozebralem tego żeby zobaczyć ale wszystko na to wskazuje
  4. I tu jest cały problem ze się nie pojawiła- pojawia. Podejrzewam że padła chłodniczka oleju--uszczelnienie bo cały bok uwalony i sprężarka klimy i wszystko koło niej
  5. Kontrolka ciśnienie gaśnie tak po około 2 sekundach od zapalenia auta i nie zapala się już podczas jazdy
  6. I jak wiesz to powiedz mi kolego czy to tutaj znajduje się chłodnicza oleju--za tą osłona bo zauważyłem mokre dość w tych okolicach i na kołach paska
  7. Co ty za głupoty piszesz cretux. Po to powinna się zapalać kontrola jak jest mało oleju i żebym wiedział żeby dolac lub szukać wycieku. Przecież nikt normalny nie sprawdza poziomu oleju codziennie no chyba że ty. Gdybym sam sobie teraz nie sprawdził a czujnik jest walniety to bym zajezdzil silnik. Nie podjętej tego tak mocno. Wiem że chcesz pomóc ale teksty typu 'jeździsz na niskim poziomie oleju' nic tutaj nie pomogą.
  8. Powstrzymał byś się od takich głupich komentarzy byle by coś napisać. Wiadomo że nie. Olej sprawdzałem przy sprzątaniu auta a jeżdżę z normalnym stanem zawsze a jak teraz sprawdziłem to ciekawi mnie czemu kontrolka się nie zapaliła jak jest go malo
  9. Witam mam taki problem. Sprawdzam poziom oleju (rozgrzany silnik potem czekam z 5-8 min i sprawdzam poziom) i na bagnecie ledwo co go jest na koniuszku ale kontrolka niskiego poziomu się nie zapala!? Czemu tak jest czy to może czujnik poziomu oleju ten co jest w misce nawalił czy os innego? Pozdrawiam
  10. Rafal i jak po uszczelnieniu wszystko ok? Jakieś niespodzianki miska przy demontazu miski czy wszystko ładnie pięknie? I który uszczelniacz ty miales bo na podanym linku jest 5 do wyboru
  11. Witam. Chcę się przymierzyc do uszczelnienia miski olejowej i mam pytanie. Czy połączenie miedzy skrzynią a miską tez smarujemy specjalnym "silikonem" bo na forum widziałem opis uszczelnienia miski ale nic autor nie wspomniał co z połączeniem skrzynia- miska. Czy trzeba coś jeszcze wiedzieć żeby nie było niespodzianek? VC Z18XER Pozdrawiam
  12. Namierzylem dwa: w kratce nawiewowej po prawej i lewej stronie ale czy to będą te co pokazują 80*C?
×
×
  • Create New...