Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

michalbeniu

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About michalbeniu

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C lift 2.8 turbo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Stojąc np w korku i trzymając pedał hamulca na wrzuconej pozycji D po chwili zaczyna mrugać P i zabezpieczenie ( czerwona kontrolka od hamulca że jest wciśnięty żeby móc zmienić pozycje drążka np na R czy D). Po zatrzymaniu sie i wrzuceniu na P skrzynia sie blokuje i nic nie świeci(nawet ta czerwoba od zabezpieczenia). Musze zgasić auto i odczekać jakiś czas żeby wróciło do normy. Co może być powodem ? Auto jest po wymianie oleju. Wczesniej nigdy nie bylo tego mrugania ale zdarzało się, że czasami po odpaleniu nie swieciła się ta kontrolka i musiałem kilka razy gasić auto żeby zadziałało.
  2. Ustawilem to recznie widocznie przeskoczylo przy uderzeniu.
  3. Ok, no moze i tak. Czyli soczewka wyskoczyla z jakis uchwytow jesli cala patrzy w gore ? Nie wiem juz. Nie pozostaje chyba nic tylko rozlozyc lampe... na co najlepiej skleic pozniej klosz ?
  4. Na parkingu obok stoi identyczna vectra tylko z innym silnikiem co nie ma znaczenia i widac ze jej soczewka patrzy centralnie a umnie w gore. Wiec sila rzeczy musialo cos sie wypiac lub sie zlamac w lampie jesli tak jest...
  5. Ta niebieska obtoczka na soczewke ma zatrzaski byc moze wyskoczyly i dlatego kieruja teraz strumien swiatla w gore. Wydaje mi sie ze bez rozklejenia lampy sie nie obejdzie.
  6. Obie lampy ustawiaja sie tak jak zawsze. Tak jakby dzialaly prawidlowo. Tylko ze prawa jest uniesiona przez caly czas. Zawsze patrzy w gore. Moze jest mozliwosc ze od uderzenia soczewka wyskoczyla z zatrzasku czy uchwytu i dlatego patrzy w gore ? Przejechalem po tym przednimy prawym i tylnim kolem. Uderzenie byly na tyle duze ze wypadly az w kokpicie plastiki w ktore sa wmontowane czujniki alarmu.
  7. Czujnik jest caly. Po za tym uderzenie bylo z prawej strony a czujnik jest przy lewym wahaczu.
  8. Poziomowanie dziala bo swiatla opadaja i unosza sie po odpaleniu auta. Mimo wszystko sprawdze mozesz miec racje
  9. Witam. Ostatnio najechalem na drodze na kawalek drewnianego kolka (ktos zgubil podczas transportu). Od tego czasu lampa od strony pasazera swieci w gore. Patrzac w lampe widac ze soczewka patrzy w gore a nie centralnie. Jak to naprawic ? Nie ma zadnego bledu. Poziomowanie swiatel dzieala. Z gory dzieki za pomoc.
×
×
  • Create New...