Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Onex

Forumowicz
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Onex

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/25/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS Z20NET

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U mnie było to samo. Wcześniej wymieniłem zawór upustowy DV i oba elektrozawory podciśnienia. Teraz czasami "kaszlał" na lpg i stwierdziłem że sprawdzę świecę. Druga cewka sprężyna i śruba od cewki z korozją podobnie jak u Ciebie, ale dodatkowo chyba jakiś partacz włożył mi zamiast podkładki do świecy zwykłego O-ringa który już był zmęczony życiem i świeca w oleju i całe gniazdo w oleju. Świece mają nalatane 10 tys. kilometrów... Podmieniłem na starą. (świeczki NGK te dedykowane). Szarpać nie szarpie ale są lekkie falujące obroty. Dodatkowo mam dziwne spalanie na luzie od 1,0 do 1,2 bez żadnych dodatkowych obciążeń. PS. Gdzie dostane nowe "fajki" ? są już zmęczone życiem i chcę wymienić komplet.
  2. Panowie, szukam i nie mogę znaleźć. Dwie rzeczy : 1. Wymiary i gdzie kupić skraplacz Valeo z osuszaczem do z20net 2.0 TURBO w dobrej cenie? Znalazłem najtaniej niecałe 500 zł 😕 2. Przy okazji chcę wymienić olej w sprężarce. Wiecie co tam oryginalnie było lane? PS dzięki za info o tych podkladkach metalowo gumowych. Od razu wszystkie pod maską wymieniam. Co do tego wątku z dodatkową siatką ochronną, ktoś ma zdjęcie jak to wygląda lub jaką siatkę tam założyć na belkę zderzaka?
  3. Witam, Podłącze się do tematu, ale z pytaniem o dobrór kompletu do reanimacji zawieszenia w VC GTS Z20NET '03 na przód i tył. Planuje wymienić amortyzatory i sprężyny do tego wszystkie ekspatacyjne rzeczy. Nie chcę ani go podnosić ani opuszczać. Seryjnie obniżone zawieszenie - z dekodera VIN. Wiem że przwijało się to po forum niejednokrotnie, ale nie znalazłem odpowiedniego rozwiązania i do tego mamy już 2019 rok także może ktoś poleci z perspektywy czasu coś dobrego. Pytanie główne: Jakie firmy/modele zawieszenia polecacie? Pytanie poboczne: Bawić się w poliuretanowe pierdoły?
  4. v-gaz teraz się przeniósł do Długołęki i właśnie tutaj co napisałem że druga oferta to 3700 to właśnie od nich. 600 zł drożej niż w bardzo dobrze ocenianym Alma na Grabiszyńskiej. Dopytam i dam znać EDIT: Zdejmują kolektor, Montaż wtrysków pojedynczo, węże gazowe FARO ORI, northfighter lub parker, węże wodne Fagumit/Semperit, strojnie według odczytów sondy w trasie
  5. Witam, jestem trakcie przesiadania się z Vecrty A na VC z Z20NET i od razu chcę założyć instalację LPG. Uprzedzałem o planach na lekkie podniesienie mocy do 200-210KM. Dostałem info od 2 warsztatów o konfiguracji instalacji i wygląda to tak: -Sterownik LPG Tech 204 lub STAG QBOX (pewnie basic) -reduktor ACR01 250 - wtryskiwacze BARRACUDA (czekam na dokładne info jakie) Napisali mi też że instalacja do 220KM daje radę i że butla 53l wystaje lekko, więc jaka najlepsza? Jeden warsztat wycenił to na 3100 drugi na 3700... Co myślicie o takiej konfiguracji i czy na wstępnie podjechać z nowymi świecami, sondą (jakimi?) i ewentualnie co jeszcze? Ostatnie pytanie czy ktoś ogarnia temat LPG we Wrocławiu? Pozdrawiam EDIT: STAG QBOX PLUS (50 zł dopłaty), Barracuda 130 NL (wzmacniane), FARO fi 8
×
×
  • Create New...