Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Opelek07

Forumowicz
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Opelek07

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Siemka. U mnie problem taki jak u wszystkich że kalapa się domyka tylko do pewnej wysokości a dokładnie do połowy... Mam pytanie z innej beczki czy da radę zrobić tak żeby normalnie otwierać i zamykać klapę ręcznie tak jak w zwykłym aucie ?
  2. Chodzi o to że na tym tylnym kole brakuje już regulacji pochylenia i czy da radę to skorygować na sankach powiększając fasolki tak aby nie cięło kół ?
  3. Ale dajcie mi odpowiedź czy ta zbieżność i kąty które mam to są ok ? Bd mi ścinać opony czy nie ?
  4. Teraz lepiej ? Poscinalo od wewnątrz
  5. Dodam że opony z tyłu poscinalo dość mocno ale jeszcze przy innym ustawieniu niż na foto.
  6. Nie będę zaczynał nowego tematu odnośnie poprawnej zbieżności kół w vc. Koledzy powiedzcie mi czy zbieżność ktora mam teraz ustawiona jest poprawna ? Wiem że tylne prawe koło jest do roboty. Powiedzcie też jakie fabrycznie powinna mieć parametry vc. U "fachowcow" których byłem na początku twierdzili że fabryczna geometria w vc jest spieprzona i że mam do skrócenia dwa dolne wahacze twierdząc że katy pochylania kół powinny być na +.
  7. Dzięki Panowie za pomoc tak jak kolega wspominał tulejki do wymiany. Pozdrawiam
  8. Wysykosc z tyłu to 67cm od ziemi do zderzaka felgi 17' jeśli ma to jakieś znaczenie
  9. Wyniki były takie że jak było pochylenie to nie było zbieżności Przy pochyleniu -8 i -6.5 zbieżność - 2 i -1-5. Powiedzieli mi że opel fabrycznie ma zbieżność na minus ,ale z ich doświadczenia to jest źle i powinny być na plus wyniki mimo to.
  10. Byłem u jednych fachowców polecanych przez mechanika. Pytali mnie tylko co to za auto i jaki rok produkcji o pojemności nic nie było wspomniane...
  11. Już nie wiem co robić szczerze mówiąc. Nie chcę żadnych przeróbek dolnego wahacza bo chyba inne Vectry nie mają przerabianego i jakoś jeżdżą i zbieżność mają ok...
  12. Odnośnie samego zawieszenia to mówili że nie ma żadnych luzów bo też mi sprawdzali na testach.
  13. Pytał jaki rok i tak dalej. I wychodziło na lewym kole -8 a na prawym - 7
  14. A sprężyny mają znaczenie przy geometrii ? Bo nie bd ukrywał ale coś mi właśnie stuka w sprężynach jak by blacha o blachę.
  15. Cześć. Jestem nowy mam nadzieję że w dobrym miejscu pisze. Mam problem z ustawieniem geometria kol, dokładnie to przy ustawianiu geometria i pochylenia kata kół panowie stwierdzili że dolne wahacze są za długie nie ma na nich już regulacji i podpowiedzieli mi żeby je przerobić. Co robić da się coś z tym zrobić. Szkoda mi nowych opon żeby były poscicnane od wewnątrz.
×