Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mariusz151

Forumowicz
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mariusz151

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I jak kolego? Udało się pozbyć tego dławienia?
  2. 1.8 122km, 2003r u mnie na samym dole jest "kontrola dynamiki pojazdu", nigdzie nie ma ASR
  3. Auto z kluczykiem to na bank wina wentylatora, u mnie było to samo. wystarczyło wymienić rezystor wentylatora chłodnicy. Co do oliwiarki też to przerabiałem, wystarczyło przeczytać jak właściwie mierzyć poziom oleju w VC. Poziom oleju sprawcza się na ciepłym silniku po odczekaniu min 10 min (tak jest napisane w sam naprawiam). U mnie różnica miecy sprawdzaniem po nocy a 10/15 min po jeździe to pół bagnetu 😵
  4. Spadł pierwszy śnieg i pojawił się problem z ruszaniem pod górkę. Kontrola miga ale nic nie ogranicza mocy silnika ani nie hamuje kół (obroty kręcą się do 5 tyś) . ABS i ESP działa, błędów brak, Przejrzałem forum, poradą było włączenie ASR w sterowniku silnika, problem w tym że u mnie takiej opcji nie ma, jest tylko ABS/ESP/TC >> występuje oraz Kontrola dynamiki pojazdu >> występuje. Ktoś wie co może być nie tak? Według VIN mam: NW9 Układ kontroli trakcji (TC) elektroniczny, zaawansowany FX3 ESP - układ stabilizacji toru jazdy
  5. Mam dokladladnie to samo "pufanie". Jak wymienie cewke to dam znac czy pomogło
  6. Jak wymieniłem swiece na dwuelektrodowe, to tłumik strzelal jak oszalaly, wrocilem z powrotem do jednoelektrodowych, jeste o niebo lepiej. W przyszlym tygodniu wymieniam cewke na nowa, bo podobno ta ma sparciałe gumki.
  7. No tylko że to występuje jedynie na zimnym silniku, po ok minucie wszystko jest ok
  8. Co do 1 problemu mialem to samo, przeczyscilem przepustnice , pomoglo do czasu az nie oddalem samochodu do mechniaka rolka od rozrzadu sie zaczynala sypać ( swoja droga mozliwe zeby po 2 tys km rolka poszla? Czy mechanik źle napiął rozrząd?) Od tamtego czasu tez sie zaczął problem z brakiem mocy, moze źle ustawiony rozrzad ?
  9. Po paru dniach jest lepiej, ale nadal troche przymula. Temperatura powietrza zasysanego jest taka sama jak powietrza zewnetrznego. Krótkotrwała adaptacja oscyluje od 0 do 5%. Tylko zastanawia mnie przeplywomierz, od razu po odpaleniu pokazywał 26-28 kg/h. Dodatkowo zauwazylem ze po rozgraniu silnika co jakis czas wystepuje specyficzny strzal z tłumika ( jak wypadanie zapłonu tylko błędu brak) obroty wtedy spadaja ponizej 500. Świece oczywiscie nowe NGK 2 elektrodowe, czyżby listwa szwankowala?
  10. Mam tylko op-com i autocom cdp. Da sie w ktoryms z nich sprawdzic dlugoterminowa korekte ?
  11. ok, jutro postaram się sprawdzić pozostałe parametry i oczywiści będę jeździł na samej benzynce
  12. odczyt sondy 1 od 98 do 840v (raz wyszła na ułamek sekundy poza zakres 1340 mV) przepływka na mocno rozgrzanym 7/8 zaraz po odpaleniu 12/14 (nie pamiętam jednostek chyba kg/h). Czujnik temperatury działa poprawnie
  13. A może to filtr paliwa zapchany? Jego też nie wymieniałem. Gdzie można sprawdzić korektę długotrwałą w op-com? Korektę krótkoterminową widziałem w op-com i wahała się od 12 do 19
  14. W zasadzie nic się nie dzieje oprócz tego braku mocy, choć ostatnio zgasło mi radio podczas jazdy ale od razu samo się włączyło (zresetowały się ustawienia). Op com zawsze łączył mi się ze wszystkim i nigdy nie było tego błędu.
  15. Nie wiem kiedy były wymieniane świece, bo samochód kupiłem z pół roku temu i ich nie wymieniałem bo wszystko było ok. A błędy komunikacji pojawiły się właśnie z momentem wystąpienia braku mocy, nigdy wcześniej ich nie było. ABS działa, wszystkie parametry są odczytywane poprawnie, prędkość samochodu itp. (nigdy w czasie jazdy nie zaświeciła się kontrolka, tylko 2 dni temu po sprawdzeniu ABS op-com) TC w zasadzie nie działało od kupna, (koła buksują, kontrolka mruga, a obroty nie są ograniczane, ESP nie miałem jeszcze okazji przetestować czy działa.
×
×
  • Create New...