Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Andrzej7256

Forumowicz
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Andrzej7256 last won the day on February 7

Andrzej7256 had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About Andrzej7256

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/09/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C GTS 1.9CDTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak w temacie, czy czarny dyfuzor jaki jest w zderzakach GTS pasuje pod zderzak z dokładką OPC Line? Pytam bo kupno samej dokładki Nie jest problemem i jest dość tanie a kupno całego zderzaka opc line już nie jest tak łatwe.
  2. Witam, przeczytałem cały temat i chciałbym się poradzić jaki fmic założyć do z19dtl będzie robiony program na ok 170KM i 380Nm i chciałbym aby nie było laga. Zakładać 550x230x65 czy 550x180x65?
  3. Jaką dziurę?😐 To Opel sobie wymyślił profil 45. Normalny zamiennik w każdym innym aucie to 225 na 40 na 18. Tylko Opel stwierdził że lepiej dać takiego balona. Komfort jest minimalnie gorszy. Ale nie jakoś odczuwalnie. Dziur żadnych nie będzie nie wiem skąd takie głupoty Ci do głowy przychodzą. Kilka zł. Dla mnie różnica prawie 200zł na szt opony to dużo. Nie mniej ja różnicy nie widzę chyba tylko taką że auto ma lżej i lepiej wygląda. Komfortu to można szukać na 15 albo 16 a nie na 18stkach. Ale każdy zrobi jak uważa.
  4. Fulda sport control 2 225/40/18 Przy zawieszeniu gtsa Lekko pasuje obniżyć przód i będzie git. Profil 45 był za duży i trochę dziwnie takie balony wyglądały. Komfort, troszkę sztywnej niż na profilu 45 ale wielkiej różnicy nie ma a guma polowe albo i więcej tańsza.
  5. Witam, pytanie mam o kąty pochylenia kół tylnych. Po wymianie zawiechy spec ustawił mi kąty pochylenia z tyłu na -2°. Przez co koła tylne nadal są w negatywie. Czy takię wartości są prawidłowe dla Vectry C czy może należy zmniejszyć kąt. Szukam szukam ale nie mogę nic znaleźć. Jak ktoś ma jakąś sciąge w postaci Auto Daty czy czegoś podobnego to może by spojrzał i napisał jak to ma być dokładnie bo wydaje mi się że te 2 stopnie to chyba trochę za dużo.
  6. Nie chce tego wyciągac 2 razy ale wolał bym aby poduchy ori zostaly bo pewnie więcej wytrzymają niż zamiennik.
  7. Pisze o DT lub DTL. W DTH też jest to zbędne bo wymiana jest praktycznie taka sama. Jak ktoś ma głowę to blokady do niczego mu nie potrzebne bo i tak nic nie zablokują, jak ktoś uważa że przeczyta forum, kupi klucze za 100zł a jego wiedza kończy się na wymianie oleju to lepiej niech tego nie tyka bo z taką wiedzą wymiana łańcucha w 126p będzie nie lada wyzwaniem. To nie 2.7 czy 3.0TDI 😄
  8. Masz rację, ale to samo uzyskamy waląc kreskę markerem na kole i bloku. Ale to tylko dla wprawionych, blokada nie gwarantuje poprawnego ustawienia dla kogos kto próbuje swoich sił pierwszy raz. Z drugiej strony nawet nie ustawiony na znaki rozrząd po zaznaczeniu da się ponownie złożyć jak był. Trochę mity i internetzrobił z tego tak karkołomną pracę.
  9. Bo do demontażu pompy wody potrzeba zdemontować koło wałka rozrządu.
  10. Nie kupujcie blokad bo i tak nie są potrzebne, zdjęcie i założenie paska wymusza demontaż dolnej i górnej blokady, we wszystkich CDTI. Demontaż blokady nie zmieni polożenia ani wału ani wałka rozrządu. A nawet jeśli ruszy nam się wałek rozrządu to mozna sobie położenie zaznaczyc markerem, przed demontażem starego paska. Przeskok jest co ząb więc nawet idiota po zaznaczeniu nie da rady ustawić tego źle bo nie można ustawić np pół zęba, można tylko co 1 ząb a to po zaznaczeniu jedt już widoczne. U mnie też blokady nie przydały się. Mogę komuś odsprzedać po kosztach.
  11. Ja zawsze u siebie oraz u innych smaruję wazeliną prowadnice,są zresztą w komplecie z gumkami regeneracyjnymi specjalne smary do prowadnic. Nigdy nie miałem po tym przypadku aby prowadnice pracowały ciężko. Guma nie ma żadnego żebrowania które pomaga w cofaniu cylindrów, zebrowanie jest po to aby utrzymać sztywno w lini pracę cylinderka i nie wytwarzać przy tym zbyt dużych oporów. Ale stal w suchej gumie nigdy na sucho nie będzie płynnie pracować. I pamiętać trzeba o dokładnym oczyszczeniu prowadnic oraz o zabezpieczeniu ich zaślepkami. Co do tarcz z klockami, to mam komplet ZIMMERMANN i jest cicho i bez żadnych drgań nawet hamując z 210KM/H. A też miałem dylemat co założyć.
  12. Chciał bym przed kupnem zapytac co polecacie z poduszek z łożyskami do przedniego zawieszenia? Mam do wymiany prawe łożysko ale jak już rozbiorę to wymienie komplet z obu stron. Z tego co patrzyłem Lemforder na jedną stronę w komplecie to koszt ok 150zl. Cena ok tylko jak z trwalością, ktoś na tym jeździ?
  13. Ktoś jeździ na Uniroyal Rainsport 3? Chodzi mi o to jak z głośnością tych gum, w tej chwili mam 3 letnie Nexeny N8000 i jest cicho ale trzeba coś mowego na wiosnę bo aktualne już tracą bieżnik. Nie mniej są cichutkie. I nie wiem czy wziąć Nexeny N8000 czy Rainsport 3. Budżet to ok 1500zł Rainsport 2 nie chce bo mam porównanie u kumpla i za ciche nie są, przynajmniej dla mnie.
×
×
  • Create New...