Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Andrzej7256

Forumowicz
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Andrzej7256 last won the day on January 11

Andrzej7256 had the most liked content!

Community Reputation

11 Neutral

About Andrzej7256

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/09/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C GTS 1.9CDTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam pytanie czy w miejsce zwykłych ksenonów w powiecie wystarczy wymienić lampy na AFL i zaprogramować czy trzeba coś rzeżbić w wiązce?
  2. Ale te KYB są Chyba progresywne? Oryginalne tylne PH z GTSa mają 275 mm a przód w XJ2 ma chyba cos koło 315mm. Bo na 335 w tej chwili wydaje mi się że jest za wysoko. Chodzi o Diesla 1.9 120KM Generalnie na przód chciał bym jakieś 315 a na tył ok 280-290mm. Coś ktoś poleci? W tej chwili mam z przodu 335 a z tyłu 310, minimalnie za wysoko stoi. Eibach miałem przód 285mm Tył 255mm
  3. Czy te sprężyny są pod zawieszenie XJ2 z 1.9CDTI? Szukam szukam i nie mogę znaleźć jakie seryjnie powinny być sprezyny z przodu i z tylu. Zawiasy XJ2 1.9CDTI 120KM. Jeśli można to coś z Lejsforsa ktoś podrzucić? Bede wdzięczny. Aktualnie mam Eibach ale tam gdzie jeżdżę jest za nisko i szoruje zderzakiem.
  4. Dwumasa i docisk jest taka sama dla M32 jak i F40 w 1.9 100,120,150KM wiem bo sam zmieniłem komplet razem że skrzynią z M32 na F40 i poza otworem na wałek w tarczy nie ma żadnych różnic no jeszcze wysprzęglik dla obu skrzyń jest inny. Dodam że mój silnik był 100 konny czyli ten najsłabszy. Porównany stary komplet GM oraz Nowy LUK. Skrzynie mam z SAABa 9.3 150 koni i tam sprzęgło również było identyczne jak moje w Z19DTL.
  5. Kiedyś miałem sytuację że na nowej pompie wody w VB po nie całych 2 tyś km odpadł zewnętrzny pierścień oporowy paska, jest zgrzany do koła pompy wody, pociął pasek na szczęście nie zerwał się chyba tylko dlatego że był Nowy. Od tamtej pory unikam pomp które od zewnątrz posiadają zgrzany pierścień. Sama pompą była ok ale niesmak do Iny pozostał.
  6. Ja brałem takie https://poliuretany.olkusz.pl/pl/opel_vectra_vectra-c-2002-2008
  7. U siebie miałem podobnie lekko ciągnął w prawo, zawiecha zrobiona, zbieżność przód i tył zrobiona a auto ściąga w prawo i kiery nie dało się ustawić na prosto, na zbieżność i wszystko ok a podczas jazdy kiera skręcona i lekkie sciaganie. Przestawienie ramy, wahaczy nie zmieniało absolutnie nic, nawet zluzowanie tylnych tulejek i jazda nie zmieniało nic. Dziś wymieniłem tuleje przód na poliuretany i lekka korekta zbieżności przod i tylko ona wymagała korekty i auto jedzie prosto, kiera też idealnie prosto
  8. Przy Poli z Olkusza gdzie konkretnie smarujecie smarem? Chodzi o przednie tuleje.
  9. Oryginalnie miałem GM takie jak Meyle. Używek do zawieszenia nie kupuje, Lemforder był nowy. Z tego co szukałem Lemforder występuje tylko taki jak na zdjęciu, takich jak Meyle nie ma Lemfordera. Więc albo to wszystko to Aftermarket albo Ty kupiłeś podróbę Lema. Trzeba by po numerach szukac. Bo te co sprzedają jako niby Lemforder to tandeta i pewnie TedGum by się lepiej sprawdził. Co do Febi to takie sam G jak reszta tych zamienników, w Vectrze B Febi przeżył lekko ponad rok, tyle że tam były wstawione same tuleje pływające w ori wahacze.
  10. Ori sztywne tuleje przeżyją Vectre
  11. A ja miałem oryginalnie banany że stałymi tulejami, naszło mnie przy remoncie zawiechy na nowe DELPHI. Wytrzymały całe 40 tyś km w jednym zrobiło się to....obróciła się guma w metalu i wahacz szukał o ramę. Same tuleje wahliwe nie mają luzów ale chodzą już bardzo lekko myślę że jeszcze 10-20tkm i były by do wymiany 300zl poszło. A oryginały sztywne że w imadła ciężko je ruszyć. To samo z dużymi tulejami Lemfordera, od początku były bardzo miękki przez ich dziwną budowę, przez co wahacz wzdłużne dość lekko chodził przód tył. Teraz kupiłem MYLE, wykonanie jest naprawdę dokładne a sama tuleja o wiele twardsze i sztywniejsza, no i jest identyczna jak oryginał. Zobaczymy ile pochodzą.
  12. Świecą z normalną mocą 55w.
  13. U mnie komplet tarcze plus klocki tył wytrzymały koło 10 tyś. Tarcze są ok ale klocki to z plasteliny. Aktualnie mam komplet GM i dla mnie w tej cenie nie ma nic lepszego.
×
×
  • Create New...