Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Andrzej7256

Klubowicz
  • Content Count

    230
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Andrzej7256 last won the day on January 11 2020

Andrzej7256 had the most liked content!

Community Reputation

15 Neutral

About Andrzej7256

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/09/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Turobin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Nr klubowy
    1246
  • Auto
    Vectra C GTS

Recent Profile Visitors

826 profile views
  1. Czytaj co do Ciebie piszą, odpowiedź masz na poprzedniej stronie.
  2. Może ktoś będzie w stanie pomóc, tmps został zresetowany, włączone przyuczanie czujników i poza mrugającą non stop kontrolką system nie widzi czujników. Dla testu podkleiłem do kol czujniki które system widział przed resetem i teraz tych też nie widzi. Czy po resecie centralki trzeba ją programować na nowo? Bo nie wiem czy reset dotyczy tylko usunięcia z pamieci przypisanych czujników Czy przywrócenie centralki do etapu z produkcji czyli czystej? Czy trzeba robić coś dodatkowo? Nie mam techa, system próbował mi uruchomić gosc z wolkanizacji ale on też nie do końca wie co trzeb
  3. Poważnie dał byś za to 6K, przecież ona wygląda jak by nią kartofle z pola woził. Jak auto wystawione w takim stanie to wątpię żeby stan faktyczny był lepszy. Poza zderzakiem i silnikiem to zwykła vectra. Chyba lepiej jakiegoś zenka po lifcie poszukać, bo i młodszy i lepiej wygląda. A jak chcesz i500 to za ładny egzemplarz trzeba trochę dorzucić, za 6K to można dobrą astrę szukać
  4. Chyba trochę koloryzujesz z tymi 18 w każdym aucie. Jeden tutaj już pisał że wszystkie Astry w PL obejrzał i nie ma egzemplarza dla niego. Zregeneruj maglownicę to i vectra będzie się prowadziła jak po sznurku, samo skręcenie nie kasuje luzów miedzyzębnych w 100%, zależy to od zużycia, jeśli zeby są mocno podtarte to skręcenie tych luzów nie skasuje a tylko zmniejszy luz poprzeczny i po części luz na zębach, nie da się tego skasować całkowicie przy dużym zużyciu. U mnie np skręcenie pomogło w 100% na takie objawy jakie opisujesz, nie mniej niedługo będę regenerował magiel, bo też j
  5. Kupuj na allegro, te pasują praktycznie jak ori I wyglądają jak ori. Po za uszczelkami do HB z gps do podstawy okrągłej wszystkie modele są do kupienia w dobrej jakości i za śmieszną kasę.
  6. Ja obcinałem u siebie, przytnij oba tak żeby tylko po jednej stronie były i będzie ok.
  7. Jak chcesz to mam sprężyny na tył z tej. Tak stała z 18stkami
  8. A czytałeś temat? Jest opisane i pokazane na przykładzie kilku modeli jak i samych gniazd pod żarówki ledowe.
  9. Też niedawno dołożyłem i faktycznie, jakość rozmów nieporównywalna z uniwersalnymi zestawami.
  10. Nie będzie pasowała, oparcie może pasować, siedzisko jest trochę inne i przy tunelu np kombi ma wcięcie czego w HB nie ma. Jak tanio to możesz próbować, nauka niestety kosztuje.
  11. Ja użyłem elringa, ten wytrzyma wszystko. Zwykły raczej jest mało odporny.
  12. Uszczelka założona, niestety, jak to przy takich projektach bywa, pasuje to średnio. 4 ostatnie zdjęcia uszczelka przed przeróbką, jedynie oszlifowana z wierzchu z faktury druku oraz gabarytów zewnętrznych. Jak by tam ją ponaciągał to szczelina była by mniejsza, niestety nie dało się jej całkowicie usunąć. Kolejne po modyfikacjach, wtedy już pasowała lepiej, chociaż żeby nie ciekło wymagany jest klej, sylikokon itp, sama uszczelka pełni rolę tylko i wyłącznie estetyczną lub jako podstawka stopki anteny, sama nic nie uszczelni niestety.
  13. Poduchy i łożyska są wszędzie takie same, ja ostatnio u siebie wymieniałem, łożyska Ina i poduchy Sachs. Możesz śmiało kupować.
  14. Uszczelka z druku 3D. Na pierwszym zdjęciu uszczelka po zakupie. Stosunkowo za gruba u góry, po pomiarze górny rant ma 1.8mm, gdzie fabryczna ma mniej niż 1mm. Przez co wygląda na trochę przy dużą na zewnątrz. Brak niestety jest też dolnej fazy, która uszczelnia połączenie z dachem. Tutaj powierzcnia jest całkiem płaska przez co sama w sobie uszczelniac nie będzie i potrzeba to doszczelnić jakimś szczeliwem, ale to nie problem, zrobi się. Trochę pracy szlifierką, papierami i palnikiem i przypomina w grubości i kształcie oryginał. Ale już przynajmniej kształt oraz wielkość jest bliższ
×
×
  • Create New...
UP