Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Andrzej7256

Forumowicz
  • Content Count

    195
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Andrzej7256 last won the day on January 11 2020

Andrzej7256 had the most liked content!

Community Reputation

11 Neutral

About Andrzej7256

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/09/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C GTS 1.9CDTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy ktoś może podać numer tych oslona pod tarcze 314? W necie na tył jest tego od groma a na przód ani jednej.
  2. Gdzie tu masz indeksy 01? W większości właśnie są same 00.
  3. Ja tak robiłem i vaux ładnie odczytał plik 01 i wszystko jest ok. Oczywiscie plik z katalogów vauxa.
  4. Bo zły indeks jest wybrany, to nie wina Opcoma, techem wybierzesz indeks z końcówką 00 to właśnie wyświetlacz będzie się odpalał po otwarciu drzwi. Problem jest taki że niektóre Vauxy nie posiadają indeksów z końcówką 01 a takowy trzeba znależć w katalogach i przenieść w odpowiedni folder.
  5. Panowie, czy ktoś tutaj aktualnie pracuje na chińskim klonie Techa 2? Są jakieś tematy na elektrodzie ale stare nic świeżego aktualnie nikt nie pisze. Ewentualnie czy ktoś może ostatnio kupował i może polecić u którego sprzedawcy? Mam zamiar kupić techa ale jest tego w uj a nie chce wtopic kasy bo później ciężko ją odzyskać. I jeszcze jedno, karty 32mb są dla GM i dla Opla osobno, czy GM są dla jakiś Chevroletow itp a Opel tylko dla Opla czy co obsługuje oprogramowanie GM?
  6. Bardzo dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź....jednak po przestudiowaniu forum Saaba daruję sobie zabawę z Z30DT, za dużo czasu to pochłonie a nie mam co wiele no i kasa, nie ma pewności że po wylądowaniu 3 czy 5K znowu coś nie wyskoczy, swoją Vectre mam zrobioną w każdym calu a tutaj znowu trzeba by siedzieć i robić, jednak z bólem serca ale zostanę przy 1.9 tamta pójdzie na czesci tak jak to było zakładane podczas kupna.
  7. Swap odpada bo nie ma na co, 2.0T drogi, do tego gaz i kupa innych rzeczy, więc trzeba by kolejne całe sprawne auto na dawce, a z tym jest problem, a automat z Z19DT/DTH to już nie to samo. Dlatego poważnie myśle aby doprowadzić do życie 3.0, mysle że jak się zrobi wszystko razem z pompa, rozrządem i kilkoma innymi rzeczami to sam silnik raczej nie powinien sprawiać większych problemów, wiem że serwis czy naprawy nie są na poziomie 1.9. Plus tego jest taki że samo auto kupione było naprawdę tanio, stad taki pomysł. A znowu ten silnik jest łatwiejszy i tańszy w eksploatacji niż jakieś 3.0TDI
  8. Koledzy, kupiłem nieszczęsną Vectre Z30DTH, problem standardowy gotuje i wyrzuca wodę, poza tym ok, jechać jedzie, skrzynia, zawiecha i reszta gra az się nie chce wysiadać. Miała byc na części ale po przejazdzce nie chce juz mojego 1.9 w manualu . Mam miejsce, sprzęt żeby to wszystko wytargać i rozebrać i ewentualnie oddać graty do obróbki, tylko póki co jestem zielony w temacie, nie wiem gdzie i kto sensownie obrabia te silniki, gdzie i jakie uszczelki pod głowicę, czytałem że są jakieś poprawione, grubsze?, ewentualnie kto naprawia opadnięte tuleje. Póki co bije sie z myślami czy rozbierać a
  9. Musisz zmienić indeks na taki z końcówką 01 bo mając z końcówką 00 tak właśnie będzie działał. Opcom może nie mieć na liście indeksu z końcówką 01 więc trzeba poszukać odpowiedniego indeksu w katalogach programu i wkleić to do folderu dla CIDa i wtedy zmienić indeks. A teraz ja mam pytanie, jest gdzieś instrukcją wylogowanie radia i wyświetlacza jak też innych rzeczy w aucie?
  10. Tzn? rozwiń o jaki problem chodzi bo wyłączyć lub włączyć dzienne mogę opcomem ale w tej chwili tak mam a nie chce palić xenona a halogeny jako dzienne spisują się w 100% jedyny problem to taki że żarówki krótko wytrzymują dlatego chce je zastąpić ledem. Gdyby nie to nawet do głowy by mi nie przyszło bawienie się w ledy.
  11. Ok, tylko jeszcze 6 czy 8ohm bo są takie i takie?
  12. Ktoś pomoże. Chciałbym w miejsce żarówek h3 w halogenach dac żarówki ledowe , tak żeby halogeny działały jako dzienne. Ktoś podpowie jaki rezystor będzie prawidłowy. Poniżej daje zdjęcia żarówek oraz przykładowe rezystora can. Nie chce też żeby mi rezystor halogeny stopił więc nie wiem czy 50W wystarczy czy szukać większego np 100W?
  13. Generator jest i według generatora powinno być 004, ale nie jest napisane jaką wersja, w vauxcomie dla indexu 004 mam tylko wersję 05, i na tym jest brak kontrolki, ale zmieniając na np 007 01 już kontrolka jest. Gdyby mi ktoś sprawdził u siebie jaką ma wersję dla kodu 004 to zznalazłby może w katalogach programów tą wersję i dodał do listy tak żeby pojawił się po wejściu w IPC.
  14. Generator jest i według generatora powinno być 004, ale nie jest napisane jaką wersja, w vauxcomie dla indexu 004 mam tylko wersję 05, i na tym jest brak kontrolki, ale zmieniając na np 007 01 już kontrolka jest. Gdyby mi ktoś sprawdził u siebie jaką ma wersję dla kodu 004 to zznalazłby może w katalogach programów tą wersję i dodał do listy tak żeby pojawił się po wejściu w IPC.
×
×
  • Create New...
UP