Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Andrzej7256

Klubowicz
  • Posts

    247
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Andrzej7256 last won the day on January 11 2020

Andrzej7256 had the most liked content!

About Andrzej7256

  • Birthday 06/09/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Turobin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Nr klubowy
    1246
  • Auto
    Vectra C GTS

Recent Profile Visitors

1131 profile views

Andrzej7256's Achievements

Średnio obeznany

Średnio obeznany (2/7)

17

Reputation

  1. Kup tuleje ale nie SRL czy Ted gum bo to już najgorsze badziewie i często trudno na tym ustawić kąty i zbieżność bo po kilku jazdach wszystko się rozjeżdża. Kup duże tuleje Lemfordera Reszta może być SWAG lub Mayle, tuleje małe w dolny aluminiowy wahacz od strony sanek chyba występują tylko TED gum więc albo to albo kompletny wahacz używany. Zresztą akurat te tuleje zużywają się najmniej, ja u siebie wcale ich nie ruszałem bo były ok, i do tej pory tył jest sztywny i nic nie tnie ani nic się nie dzieje. Banany jak chcesz mieć święty spokój Kup używki z polifta że sztywną tuleje I będą dłużej chodzić niż zamiennik z pływającą. Reszta to dolna tuleja zwrotnicySwag lub MYLE górna to samo, albo jakiś Lemforder jak znajdziesz oraz przednia duża Lemfordera. Zrobisz tak to nie wywalisz majątku a zawieche będziesz już miał do końca użytkowania auta. A i zapomniałem, wymień sobie przy okazji tuleje drążka stabilizatora, bo mimo że drążek jest w nich sztywny potrafią stukać na lekkich nierównościach, łączniki drążka akurat są dosyć mocne i rzadko stukają więc tutaj jak będziesz uważał, chociaż przy remoncie te kilka zł więcej różnicy nie zrobi a będziesz już miał święty spokój.
  2. Dzięki, w takim razie trzeba się zaopatrzyć w takowy
  3. Była jakaś różnica z tym ickiem? Chodzi mi o to czy nie był za duży/za mały pod seryjne turbo w tym silniku? Jakiś większy lag?
  4. Ja bym brał FMIC lub DO88.
  5. Przecież zestaw z Saaba jest identyczny jak z Vectry
  6. U mnie SWAG w zwrotnicach lata już ponad 2 lata i nie widać po nich zużycia, reszta lemforder, proste kupowałem ori Fiata.
  7. Cretux, dzięki, to jednak to drugie będzie, przekopałem całego neta chyba i nic poza tym nie ma więc zamówię tą. Direct 2.2, ja mam oryginalnie czarną stalową rurę mocowaną jak podałeś niżej, a chcę założyć nierdzewkę która występowała też w tym silnikach, ona ma trochę inne mocowanie. A co do płyty uszczelkowej, owszem można od bidy tak zrobić ale lubię i wolę jak jest pełen oryginał o ile jest taka możliwość, dostęp tam jest słaby tak że wolę drugi raz tam nie zaglądać
  8. Czy ktoś może mi pomóc w znalezieniu uszczelki pod magistrale z nierdzewki do z19DT? Z tego co znajduje to jest tylko taka jak poniżej. Chce załozyc magistrale z nierdzewki nr 55189029 a aktualnie mam zwykła z jajowatym mocowaniem. Czy uszczelka że zdjęcia podejdzie, bo nic innego w internetach nie ma. Linki niżej niestety nie działają.
  9. Gdzie kupowałeś pasek? Wygląda naprawdę dobrze
  10. Chcesz uszczelniać uszczelniacze? Niczym się ich nie smaruje, jedynie olejem miejsce pracy przed montażem.
  11. A czy ktoś porównywał pompę i tłoczysko między hamulcami 314/345 A 285?
  12. Ono jest na zaczepach, jak będę w domu w sobotę to wrzucę fotkę jak to wygląda i jak to zdemontować I zamontować.
  13. U mnie w Vectrze 3.0 oryginalnie była dojazdowka i heble 314/292
  14. W fabryce nie wkładali co im podeszło pod rękę, ale ktoś kto to wymieniał w 99% nie mógł kupić sztywnego wahacza bo wszędzie są tylko pływające.
×
×
  • Create New...
UP