Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pan Piotr

Forumowicz
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Pan Piotr

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Radomsko

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C kombi Z19DT

Kontakt

  • Telefon
    664720285

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przecież tak napisałem 😉 tylko czy możliwe jest by turbina pociągła olej z silnika przez odme bo nie ma wystarczającej ilości powietrza z filtra? Najlepsze jest to, że crashbox jest chyba skręcony na torxy i nie mam czym go rozkręcić.
  2. Na postoju bez dymu. Ani biały, ani niebieski. Cały olej jest w catch tanku. Turbo działa tak jak zawsze, ładnie syczy jak ładuje. Chyba zajrzę do filtra powietrza i jeszcze chodzi mi po głowie by odpiąć wylot z catch tanku by nadal łapał olej i zaślepić dolot z odmy by wykluczyć awarię odmy tej z tyłu.
  3. Jak w temacie. Po przejechaniu 430km ubyło ok 400ml oleju aż się kontrolka zapaliła. Olej dolałem ale co się mogło stać? Wcześniej było wszystko ok, po 1500km potrafiło ubyć max 200ml a tu na jednym przelocie taki ubytek. Mam zamontowany Oli catch o pojemności 500ml i jest prawie full czyli coś zaciąga olej przez odme. Wcześniej Oli catch był zamontowany bezpośrednio przy odmie i na 200km dosłownie 20ml wypluło. Silnik nie ma przedmuchu ale czy możliwe by turbo ciągło olej. Może być tak, że filtr powietrza jest zapchany (zmieniany ok 1,5 miesiąca temu) i turbo ściąga olej z silnika bo brakuje mu powietrza. Wszystko jest na świeżo bo tyle co dojechałem na miejsce i nie wiem w co rece włożyć a jestem 430km od domu. Nie pojawił się Check Engine ani autko z kluczykiem. Vectra C Z19DT
  4. Witam Pompa wysokiego ciśnienia od jakiegoś czasu mi popiskuje. Jestem na 99,9% pewny, że to ona bo cały rozrząd posprawdzałem, uruchomiłem auto bez osprzętu i popiskiwanie dochodzi z pompy. Teraz pytanie- kupić używek czy dać do regeneracji. W ECU nie ma żadnych błędów, na postoju podaje ponad 300bar, ale może to sygnał, że pora by się nią zainteresować i czy przy wymianie (ewentualnej) trzeba ją jakoś programować w kompie? Vectra C Z19DT
  5. Tak się nad tym zastanawiam bo 4 pokazuje mi korektę na 2 a pozostałe na 0,8 i mniej. 4ty spada na 1,4 przy ok 2000 obrotów dlatego chce użyć LM tylko boję się lać na bak bo nie wiem ile syfu tam może być.
  6. Czyli trzeba by podłączyć się przed pompę ze zbiornika?
  7. Szybkie pytanie. Chcąc odpalić silnik na tym liquid moly jak mam to zrobić? Rozumiem, że trzeba włożyć wąż zasilający do puszki ale co z tym który podaje paliwo na filtr? Z19DT.
  8. Tj wcześniej pisałem. Nie mam klap wirowych a też odpala z chmurką. Wykluczyłem wtryski, rozrząd i świece a zauważalnie jest poprawa po dłuższych jazdach. Też miałem ładowanie na poziomie 13,5-13,7, po podciągnieciu kabli wskoczyło na 14,1 a 13,9 jest przy włączonym wszystkim co zjada prąd czyli światła, halogeny, grzanie foteli, tylnej szyby i klima. Wyklucz najpierw akumulator i rozrusznik i dopiero dalej szukaj problemów.
  9. Co do tego dymku to obstawiam, że za słabo kręci Ci aku rozrusznik. Też tak mam po dłuższym postoju i jeździe tylko po mieście gdzie po 1km się gasi auto a potem co rano dymek. Potem pali już spoko. Po dłuższej jeździe przez jakiś czas jest spokój i pali od ręki bez dymu czyli wychodzi na to, że mam aku na wykończeniu i rano ciężko odpala. Dlatego warto najpierw zainwestować w dwa przewody i zrobić porządne masowanie i przewód ładowania. U mnie nie ma klap ale też z rana potrafi z jasnym dymkiem odpalić.
  10. 13,7 nie jest źle ale na początek dołóż przewód masowy i zasilający do aku. Też tak miałem a teraz mam 14,1.
  11. Witam. Trafiłem na filmik Koleś zaleca wymianę na szit kosztujący ok 200zl. Pytanie po co to jest tak dokładnie i czy nie wystarczy połączyć bezpośrednio z wyjścia jak pokazałem żółtą strzałką?
  12. Lol... z reguły sam jeżdżę i w życiu bym na to nie wpadł 😁 dzięki
  13. Super tut, działa na dotyk 😊. Powiedzcie mi po co są wciskane te boczne pokretła?
  14. Alternator złożony i działał jak i przed robotą. Dodałem ten przewód z alternatora i jest lepiej. Trzyma non stop 14V tylko mam pytanie. Przy pomiarze przejścia czy nigdzie nic nie zwiera napotkałem dziwny pomiar. Pomiędzy masą a plusem mam przejście rzędu 340 czegoś tam na multimetrze. Czy to normalne? Nie powinno być bez przejścia?
×
×
  • Create New...