Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

roFLU

Forumowicz
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About roFLU

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C GTS 1.8 122KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Według mechanika padnięta jest ta sonda pierwsza przed katem. Jutro rano będę u niego po auto to dopytam jeszcze dokładniej. To zdjęcie co wrzuciłem to jest ta pierwsza sonda?
  2. Odgrzeje troche temat. U mnie sytuacja wygląda tak, że mam wyciety kat i zrobiony jest emulator sondy lambda. Teraz gdy mam dłuższy urlop postanowiłem, że zrobię to bo ten check engine nie wygląda zbyt fajnie. Po podpięciu wyskoczył błąd grzałki sondy lambda (z tego co tu czytałem wiąże się to z wymianą sondy). Mechanik powiedział, że nie pracuje ona w prawidłowym zakresie i przez nią auto może więcej palić. Mówił, że w hurtowni nowa sonda kosztuje koło 200zł, stwierdził, że mozna poszukać używki i tak spróbować. Na allegro widziałem spore różnice cenowe. Podrzucicie link z sondą którą warto kupić? To jest ta którą tutaj wrzucam na zdjęciu? Pozdrawiam.
  3. I ostatnie pytanko. Bawić się w zdzieranie wierzchniej warstwy papierem ściernym? Czy mi guma zakryje?
  4. Jaki kolor polecacie żeby jak najmniej to odbiegało od starego koloru?
  5. Jakiś patencik na te ryski? Widziałem we wcześniejszych postach, że nie idzie ich tak łatwo zdjąć. Idzie to jakoś uratować bądź jakoś zatuszować żeby mniej się rzucało w oczy?
  6. Myślałem nad tą gumą w spreju ale wydaje mi się, że to jeszcze szybciej niż ta folia zejdzie jak się w aucie nagrzeje latem. (auto czarne to i ciepło szybciej zbiera)
  7. U mnie tak od kierowcy wygląda ten obdzieruch Podrzuci ktoś linka do folii w jak najbardziej podobnym kolorze do tego?
  8. Znalazłem w sumie dwie wtyczki w pobliżu baku. To są te? Ta na pierwszy zdjęciu wygląda ok, ale ta druga (ona łączy się z tą z pierwszego zdjęcia) jest tak jakby podtopiona. (?)
  9. Coś jeszcze prócz uszkodzonego czujnika położenia wału może być?
  10. Hmm, to co może być przyczyną braku prądu w pompie? Przekaźnik, bezpiecznik wymieniony. Pompa sprawdzona na krótko działa. Podłączyłem starą pompę która działała do końca tylko za małe ciśnienie dawała i też nic. Mechanik przez telefon powiedział mi, że przewód może być gdzieś przerwany i do czasu zanim auto zaprowadzę to żeby szukać ewentualnych przerwań kabla.
  11. A powiedz mi jeszcze czy jest taka możliwość, że ten przewód zasilający mógł gdzieś po drodze się przetrzeć i przez to nie dociera prąd do pompy?
  12. Hi. Chciałem zapytać czy ktoś się orientuje którędy idzie ten kabel od wtyczki pompy paliwowej? Jedyne co widzę to jak idzie nad bakiem, a dalej to już nie widać. Idzie się do niego jakoś dostać? Gdzieś w okolicach progu może?
×
×
  • Create New...