Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

krzysiek94

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About krzysiek94

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/19/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kostrzyn nad Odrą

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Opel Vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witaj. Miałem podobny problem.. płyn mi uciekał na "zgrzewie zbiornika". Płyny miałem na równi z zgrzewem, następnego dnia kontrolka .. maska w górę a tu grubo poniżej zgrzewu. Wymieniłem tylko zbiorniczek i już nie wycieka.
  2. Taka to mam jeżdżąc wokół korka(50km).. zapomniałem dodać że jeżdżę z włączoną klimą.. o ile ona ma znaczeniem
  3. Witam. Czy temperatura 95 podczas jazdy z dużą prędkością i obrotami w upalne dni to normalne? VC 1.8 z18xe. Przy spokojnej jeździe oscyluje 88-92, wymieniłem zbiorniczek wyrównawczy ze względu na nieszczelność oraz nie miałem 1 biegu wentylatora, pompę wody miałem wymieniana przy rozrządzie ok.20tys km temu. Rok temu takich przebojów nie miałem a teraz upały zaczęły się i ostatnio stres mnie złapał jadac autostradą z roboty..
  4. Podczepiam się pod temat.. temperatura 85/95 nie przegrzewa się ale muszę dolewać ok.0,5 płynu zanim ruszę autem.. wstępnie zauważyłem że przy zbiorniczku na łączeniu zbiera się płyn.. ale czy aby to tylko to? Vectra C 02 1,8
  5. Dobry poradnik. Miałem problemy z dwoma śrubami mocującymi "dolną część zasisków" nie obyło się bez WD40 młotka i "przedłużki" . Oprócz tego śruba trzymająca tarcze była wyrobiona więc użyłem przecinaka i no byłem zmuszony kupić nową śrubkę. Mam nadzieje że przegląd przejdzie i nic mnie nie zaskoczy przy hamowaniu. Pozdrawiam
  6. popsikanie krzyżaka WD40 nie przyniosło efektu 😕 chyba trza zobaczyć okolice CIMa
  7. Witam wszystkich.. niestety też dopadło mnie owe skrzypienie.. vectra c 1.8 242tys 2004r.. ps: Ktoś może napisać co ile powinno wymieniać się plyn wspomagania?? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...