Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jumper5

Forumowicz
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Jumper5

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Signum Z28NEL

Recent Profile Visitors

475 profile views
  1. Pasują oba komplety, ja zdecydowałem się na Ceramic: ATE 13.0470-7204.2 - jest duża różnica w wyglądzie felgi, jeśli chodzi o hamowanie to nie zauważyłem istotnych zmian
  2. @tomascor i coś udało Ci się wymyślić, ciekaw jestem co to Sent from my Nokia 3310
  3. Pisz do [mention=13]Rafalg[/mention], na pewno coś znajdzie Sent from my Nokia 3310
  4. Dobre, tylko nie wiem czy można pomylić szum obok okna z tym przy nogach. Kolumna kierownicy wraz z krzyżakiem wychodzi z cześć pasażerskiej na zewnątrz. Jest tam taki gumowy kołnierz. Może już materiał się zużył lub nie dokładnie go zamontowali. Sent from my Nokia 3310
  5. Jesteś w stanie dokładniej stwierdzić czy to np. górna cześć szyby/drzwi z boku? Masz szyberdach? Sent from my Nokia 3310
  6. Uszczelka przy drzwiach po zimie Ci nie sparciała? Sent from my Nokia 3310
  7. Też mam zamiennik, ale niezamontowany. Dokładałem go do zderzaka i moj po bokach ma takie zakładki dzięki którym przy spokojnej jeździe nie zleciał. Ogólnie ze spasowania i wykonania jestem zadowolony Sent from my Nokia 3310
  8. Ja zgodzę się z @Leszek__J w 100%. Mam jakiś full pakiet w AXA - wychodzi 1900/rok. Samochód jest wyceniony na 13k - ja wyceniam go na 20k. Mam ponad 300kkm i to bardzo zaniża wycenę ubezpieczalni, ale w przypadku szkody zawsze jest to 13k, a nie 20k w plecy. A ~100/msc nie robi wielkiej różnicy w przypadku szkody całkowitej. Pomijając ile pieniędzy pakujemy w swoje samochody z dnia na dzień
  9. Wydaje mi się, że dużo tutaj zależy od ubezpieczyciela. Ja miałem do wyboru Pilkingtona i coś jeszcze. Pani telefonicznie zweryfikowała czy szyba zawiera pas/jest atermiczna/ma czujniki itp. Szyba była dobierana po VINie więc jeśli nie masz czujników to po prostu nie powinno ich być na szybie. Nie wiem jak z rysowaniem się takiej szyby po pewnym czasie, ale wyglądem przypomina bardzo mocno oryginał. Kiedyś wymieniałem szybę w Volvo S40 i tam nawet zakrzywienie poziome bardzo odbiegało od oryginału.
  10. Podsumowując - jeśli cieknie trzeba zwalić miskę. Dodatkowo trzeba się uzbroić w uszczelnienie miski olejowej - ASO + najzwyklejsza uszczelka hydrauliczna do pracy z olejem wymiary 20x2,5 chociaż pojawiają się w internecie też informacje o uszczelkach 25x2,5 oraz 3mm. Jedna uszczelka to koszt pewnie z 40 gr. Proponuję więc wziąć kilka w sąsiadujących rozmiarach i dobrać już na czujniku. http://sklep.dixi-car.pl/uszczelka-czujnika-poziomu-oleju-astra-vectra-inne-p-10634.html
  11. Niestety nie wiem, ale jak zacząłem szukać to najprawdopodobniej jest to Oracal 8300-074
  12. Update: Kupiłem 2 zestawy ATE - jeden zwykły drugi "Ceramic". Zobaczymy które podejdą: ATE 13.0470-7204.2 ATE 13.0460-7199.2
  13. Jeszcze raz proszę - poszukaj: Klej na gorąco może się sprawdzić - pod warunkiem, że zastosujesz taki do układów chłodzących np. procesor/karta graficzna w komputerach jest wiązana z radiatorem klejem i żeby Ci nie wypłynął. Moim zdaniem trochę za dużo zabawy a i ceny takich zabawek są kosmiczne. Lepiej kup sylikon wysokotemperaturowy - taniej i sprawdzone rozwiązanie.
×
×
  • Create New...
UP