Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tnbdisco

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About tnbdisco

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C 1.8 122km

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok. Jeżdżę na benzynie zobaczymy czy do wymiany nie jest przypadkiem gazownik. Jeszcze dopytam. Czy te obroty nie trochę za niskie? Bieg jałowy bez obciążenia.
  2. Witam. 1.8 122km z gazem. Na zimnym silniku na biegu jałowym obroty spadają tak nisko, że auto gaśnie. Na rozgrzanym silniku wszystko wraca do normy. Dodam że na niskich obrotach z okolic silnika dobiega dość głośny nieregularny stukot. Słychać to bardzo dobrze w środku, po wyjściu z auta nic nie słychać 😂. Ktoś kiedyś zwrócił moją uwagę na katalizator ale kompletnie się na tym nie znam. Jedyne co zrobiłem to wyczyściłem przepustnicę. Silnik nie ma zaworu EGR.
  3. Chwila chwila. Wszystkie inne kontrolki działają wzorowo. Problem jest z ABS i kontrola trakcji.
  4. Witam. Pacjent Vectra C Z18XE. Na początku kontrolki zapalały się podczas jazdy, teraz już podczas uruchamiania silnika nie gasną. Czasami jednak za którymś razem kontrolki gasną w pozycji Ii i wtedy dzieje się magia... Zapalają się po wciśnięciu pedału gazu przy okazji wariuje wtedy licznik prędkości i piszczą niezapięte pasy... Wszystko to na zgaszonym silniku. Nie znam się na mechanice nic a nic ale powiązałem to wszystko z czujnikiem prędkości osi. Jakieś sugestie? Pod komputer na razie nie podpinałem.
  5. Witam. W VC mam oryginalne głośniki z radiem ncdc2013. W drugim aucie które będę oddawał na złom mam nowe 2 głośniki Hertz DSK 165 i w połączeniu z radiem Alpine (nie pamiętam modelu) bez wzmacniacza grają gorzej niż źle. Czy opłaca się przekładać te głośniki do Vectry? Może oryginalne radio będzie z nimi lepiej grało? I czy te głośniki będą pasować?
  6. Dzisiaj wymieniłem oranicznik drzwi od strony pasażera. Po całej operacji pomyślałem że dobrze by było nasmarować ten element i przejechałem smarem od strony pasażera i kierowcy. Jak od strony kierowcy nie strzelały tak teraz strzelają. Może tego się nie powinno smarować ?
  7. W instrukcji nic nie piszą o takich ustawieniach. Po za tym ustawienia ogolne są dość ubogie :/ po za zmianą daty, godziny i języka nic tam nie widzę. Chyba że źle widzę
  8. Witam. Radio ncdc 2013. Po zakupie radio nie wyłączało się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki (trzeba było wciskać przycisk podgłaszania) kiedy zresetowałem dane komputera (przebieg, spalanie itd.) radio czasami wyłącza się po przekręceniu stacyjki na "0" a czasami po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jak to działa u was ? Jest to konfigurowalne ? Pozdrawiam
  9. Temperatura dochodzi do 90°C i wentylator silnika załącza się z pełną prędkością. Chłodzi silnik do 85 i wyłącza. Jak z powrotem dojdzie do 90 to z powrotem pełna moc wentylatora.
  10. U mnie zamontowane bez ściągania podszybia. Niestety dysza od strony pasażera spryskuje dach zamiast szyby dorobiłem kluczyk ale niezbyt dobrze się to reguluje. Kręcenie 360° nic nie daje a góra dół nawet nie drgnie.
  11. Vecte mam w posiadaniu dopiero kilka dni może ten typ tak ma? Auto nagrzewa się po 15min jazdy mniej więcej. A z falowaniem temperatury można jeździć? Wszyscy mechanicy dostepni dopiero w następnym tygodniu :/
  12. Witam serdecznie. Mam problem z temperaturą silnika 1.8 122km. Silnik bardzo długo się nagrzewa i dochodzi do temperatury roboczej tj. 90°C po czym załącza wentylator silnika i schładza go do 85°C i tak w kółko. Komputer wyświetla błąd układu elektrycznego wentylatora silnika.
×
×
  • Create New...