Welcome to Vectra Klub Polska

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.
- Start new topics and reply to others
- Subscribe to topics and forums to get email updates
- Get your own profile page and make new friends
- Send personal messages to other members.
-
Content Count
256 -
Joined
-
Last visited
Single Status Update
-
Co do wymiany plynu wspomagania - to moim zdaniem> nie kombinuj i zostaw jak jest. Moja vectra 17 lat bez wymiany, po czym oparlem kolo o kraweznik, skrecilem kierownice i plyn wyjechal, bo puscily juz stare gumowe uszczelnienia maglownicy.
Jak wszystko gra to nie ma co ruszac, tu olej nie jest tak istotny, wazne zeby byl i zeby magiel i pompa byly szczelne.-
spoko, też tak myslalem tylko korci mnie żeby cos zrobić bo mam litro płynu i choć to bym wymienił ale powoli się zastanawiam czy nie zrobić tego praktycznie bezinwazyjnie czyli wysączyć ze zbiorniczka strzykawą zawartość ile się da i zalać nowym, potem chwile odpalić żeby wciągnęło nowy i znowu zrobić ten sam manewr az wyczyszczę cały nowy 1l oleju i tyle... co o tym myślisz?
-
Jak mówie ja bym dał sobie spokój.
Temat ze strzykawką pewnie da tyle co podobna opcja z płynem hamulcowym a bez odpowietrzenia przy kolach - czyli praktycznie nic ;pW skrzyni biegow tez lata oryginalny olej i po co go wymieniac jak jest 0 niepokojacych objawow.
Wymieniac trzeba olej silnikowy, i plyn hamulcowy, reszta niech lata tak jak jest
moje zdanie ale jak ktos lubi kombinacje przy tak leciwym aucie to spoko, niektorzy siedza i zmieniaja kolory zegarow i podswietlenia przyciskow w 20 aucie tak niespotykanym jak vectra B
-