Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

xbeer

Forumowicz
  • Content Count

    248
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About xbeer

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B X18XE 1,8 HB

Recent Profile Visitors

742 profile views
  1. Panowie pytanie mam czy te głośniki na tył z saaba będą pasować do vb? niestety tylni prawy mi zaczął pierdzieć i musze go wymienić https://allegro.pl/oferta/saab-9-5-glosnik-drzwiowy-przedni-lewy-dobroskok-7835062719?bi_s=ads&bi_m=showitem%3Aactive&bi_c=ZDlhMmIyN2EtM2RmZS00NGQ4LTg4MmQtYjg2MTA4NTE4OGNjAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=86b944e3-24c4-4a56-bc82-05331dad540e wyglądają dużo lepiej niż używki od vb dlatego pytam - czy wg wys tylko orginały i koniec? https://allegro.pl/oferta/glosnik-glosniki-komplet-przod-tyl-vectra-b-7258327090
  2. z tym zabespieczeniem to myslalem ze na odwrót. Wczoraj walczyłem z nim i da się nim kręcić ale gdy dopychałem do końca to nie szedł jednak pierściń zabespieczający zsuwałem bo myslalem ze wlasnie wtedy jest zabezpieczony. Dziś spróbuje odwrotnie. A tak z boku to tam jest pewnie jakiś gumowy oring trzymający szczelność? Dodatkowo podpowiedz mi proszę bo nie wiem - szukałem w necie podobnie wygiętego węża i nie znalazłem gdybym chciał wymienić na nowy i jestem w kropce bo przecie nie mogę kupić w innym kształcie i potem naginać bo będzie załamywał i nie przepuszczał płynu nie? Nie wiem jak znaleźć tak wygięty wąż, wpisująć wąż nagrzewnicy vectra b nie znajduje, nawet nie znajduje wpisująć opel żeby wyrzucił więcej pozycji bo chyba w każdym starym oplu ten wąż z tą końcówką był taki sam o tej samej średnicy?
  3. też o tym myślałem ale nie chciało mi się wierzyć że sam się zsunął choć viki wiekowa. Czy żeby zdjąć ten kabel to musze spuścić cały płyn chłodzący - robie to przy chłodnicy od dołu zdejmując dużą rure ale zastanawiam się czy tu muszę to robić czy jak zdejmę tutaj tylko ten przewód to nadal sporo tego płynu zleci czy tylko trochę. Krucieć jest dosyć nisko więc chyba wyleci nadal sporo i bałaganu tez sporo zrobi.
  4. Panowie, prośba, wąż wlotu nagrzewnicy przy wejściu zaczął mi cieknąć, pewnie to uszczelka na te złączce z rurą od nagrzewnicy i chce ją wymienić ale nie mogę namierzyć takiego kształtu rury do vectry b. Mam instalacje gazową i ona jest pewnie przycięta przy trójniku żeby jedna rura szła do parownika. Jednak nie mogę znaleźć numeru tej rury/wlotu do nagrzewnicy ze zdjęcia z białą nakładką żeby ją wymienić a przecież ten kształt z tego co widzę lekko odwróconej eski nie może być zmieniony na inny bo przecież rury nie mogę kształować bo się zegnie i płyn nie doleci. Prośba o pomoc w namierzeniu tej rury i jej numeru bo musze pilnie kupić. dzięki za pomoc.
  5. Faktycznie zeszła w stronę szyby ale trzeba było mocno podwarzyc. Dzięki
  6. ok tak zrobię dzięki za info
  7. tez mi się tak wydawało ale targałem we wszystkie strony i nic, muszę pokombinować, niewiesz w którą stronę ciągnać? \
  8. Witam, potrzebuje zmienić rure nagrzewnicy ale nie wiem jak odczepić ten moduł ktory jest nad nim do niego dochodzi jakas wtyczka elektryczna i pod spodem dwie rurki, to jest jakis maly modul bo nic dalej nie idzie od niego probowalem namierzyć jakieś śruby ale nic a bez zdjęcia jego nie dam rady wejsc ze szczypcami do opasek zeby zdjąć wąż, jakieś pomysły? dzięki za pomoc.
  9. tester znalazłem na allegro kupie go pozniej - teraz zmieniłem korek i wygląda że pomogło po pierwszym dłuższym przejeździe - dzięki panowie - gdyby jednak cos sie działo to dan znać na ta chwile wygląda że winą był korek.
  10. zaczne od korka i przeplukania potem jak nie ustanie to smigne na próbe na spaliny - to się robi u mechanika nie bo nia ma jakiegos domowego sposobu?
  11. a więc tak: Pompa zmieniana niedawno razem z rozrządem. Uszczelka pod głowicą wymieniana ze 2 lata temu bo wtedy olej dostawał się do płynu - teraz płyn i zbiorniczek nie sa uwalone w oleju choć zrobię płykunkę bo jak zlałem troche płynu z chłodnicy to okazał się brudny. Nie czuć spalin. Temperatura na desce normalna czyli taka jak przed objawem nic nie wzrasta. Termostat dziś sprawdzę choć z tego co sprawdzałem na ciepłym to wszysystkie rury gumowe były ciepłe choć sprawdze czy otiwerac sie cały - czy tu poprostu wyjąć i zalać go wrzątkiem i zobacyzć czy cały się otwiera? Korek mnie zaciekawił o którym piszesz bo tego nie brałem pod uwagę - czy może to być przez to że np w korku sie odpowietrzenie zepsuło i gdy robi się ciepło to nie ma gdzie ciepłe powietrze uchodzić i dlatego wzrasta poziom płynu? czy moge go jakoś przeczyścić czy musze kupować nowy? ma ktoś pomysł gdzie mogę kupić nowy?
  12. Witam, co może być przyczyną iż po jeździe na gorącym silniku płyn chłodniczy w zbiorniczku wyrównawczym idzie mi tak do góry ze wylewa sie odpowietrzeniem przez korek? dodam ze jak jest zimny to spada do normalnego poziomu? termostat? zapchana chłodnica? I dodatkowe info gdzie w silniku x18xe jest termostat z prawej stronie przy zbiorniku z płynem od wspomagania? dzięki za info.
  13. pytanko - ostatnio odkryłem wychodzącą z pod grodzi rurke - nie znalazlem skad się odpiał może ktoś pomoże? wrzucam 3 foty żebyście zobaczyli skad idzie.
  14. mam pytanie czy zmiana tej kostki plastikowej na łączeniach jest skomplikowana? zakupiłem takową z dwoma bolcami i chce wymienić u siebie bo mam tam mega luz ale nie wiem czy to zlecać mechanikowi skoro to może być łatwe. Domyślam się że trzeba wybić orginalne bolce i się rozłączy dwa elementy i po prostu wymieniam ten plastik bo taki sam jest w środku? czy to pomoże jak mam wyrobione dziury w tych metalowych łącznikach w kształcie U ?? czy nowe bolce wypełnią te wyrobienie? dziękuje.
×
×
  • Create New...