Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Horrorist

Forumowicz
  • Ilość treści

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Horrorist

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Skąd
    TYCHY
  • Zainteresowania
    szeroko-pasmowe

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    ZAFIRA 1,9CDTI 120KM, CORSA C 1.2 75KM
  1. Ok, zobaczymy po rozkręceniu. Czytałem na innych forach o konieczności przesmarowania najlepiej smarem miedzianym, inni pisali o WD40, Ty piszesz że nie trzeba smarować, więc już nie wiem jak to z tym jest.
  2. OK, pytanie jest jeszcze jedno: jeżeli bolec się będzie przycinał, czym to wszystko spryskać? Smar miedziany lub inny antyzatarciowy, czy może wystarczy smar wielofunkcyjny typu WD-40 ?
  3. Witam, Występuje u mnie błąd P04005A. Chcę zakupić w ASO Fiata zaślepkę, którą należy umieścić między EGRem a kolankiem prowadzącym do przepustnicy. Oczywiście EGR idzie do czyszczenia z nagarów podobnie jak Boot Sensor. Po rozkręceniu EGRa na 2 części, bolec ma płynnie się wysuwać do ok 10 mm. Jeśli tak będzie to czy rozwiercać go w celu oczyszczeniu, przesmarowania ? Jeśli będzie się zacinał to wiem że tak. Czy należy wykonać jeszcze jakieś czynności przed złożeniem całości i wykasowaniem błędu ?
  4. Zafirką, w sumie na pełnym baku 58litrów zrobiłem ok 1200km
  5. Trasa Ustroń - Granice k. Kraśnika ok 380km, spalanie 4,5l/100km, prędkość do 130km/h, średnia prędkość jazdy 60km/h
  6. to chyba będzie olej do wymiany co 15tyś km/1rok
  7. ja mam ochotę wlać mobila 5w30 special v , spełniajacy normę acea a3,b4,c3, może filterek dpf będzie bardziej zadowolony
  8. dobrze że mój DT ma dopiero 30KKm i zabawa z egr'em zacznie się dopiero za jakiś czas...
  9. Aby jeździć wg eko flexa potrzeba do tego odpowiedniego oleju. Twój olej po 15tyś km traci swoje właściwości parametry, składa się na to ingerencja czynników zewnętrznych, spowodowanych pracą silnika: temperatura, spaliny itp itd. Przy Twojej praktyce silnik nie bierze oleju bo wszystkie syfy się na nim osadziłyi go uszczelniły. Widze że nie masz zielonego pojęcia o olejach i interwałach olejowych, dlatego Ci tłumacze jak powinieneś postępować a nie jeździć wg swojego widzi mi się,ale cóż, Twój samochód...
  10. zrozum ze jeździsz na złym oleju, stosując 10W40 wymienaisz max co 15tyś km, jak chesz wymieniać olej co 30-40tyś km w zależności jak Ci pokaże eco-flex musisz zalewać motorownie olejem typu long-life np Mobil1 5W30 ESP, charakteryzuje się on tym, że dłuzej trzymie parametry. Twoja dotychczasowa praktyka z tym 10W40 jest niewłaściwa i szkodzisz tym silnikowi. Pozdrawiam
  11. jak można jeździć na półsyntetyku 30tyś km od wymiany do wymiany, przecież to nie jest olej typu long life, powinieneś wymieniać co 15tyś
  12. albo jakiś inny olej 5W30 spełniajacy normę ACEA A3/B3/B4 C3, bo to jest olej "niskopopiołowy", oprócz powyższego mobila 5w30esp polecam wyroby fuchsa i shella, castrola unikaj Pozdrawiam
  13. ja leje do swojego cdti olej GM 5W30, ale next time wleje jakiś inny 5W30 spełniajacy dodatkowo normę C3 ponieważ auto ma DPF, do corsy c 1.2 leje mobila 5w50 i motorownia chodzi jak ta lala
×
×
  • Utwórz nowe...