Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

K.T

Forumowicz
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About K.T

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/23/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Białobrzegi

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    opel signum 2.0 T 250km 370nm soft turbolpg

Kontakt

  • Telefon
    601280258

Recent Profile Visitors

133 profile views
  1. Trochę już minęło czasu i tak się zastanawiam to wkoncu ile ten silnik jest wstanie znieść, 300 koni jeździ bez problemu , jaka jest granica , oczywiście zdrowego motoru ,sam mam zrobione 250 km i 380 nm i już zrobiłem 30,000 km bez problemu
  2. poliftowy ciezko znalezc w dobrej cenie chca za niego kilka stow ,lepiej wyspawac nowy wcale nie wyjdzie duzo drozej, ostatnio na olx widzialem taki za 500 stow
  3. pasuje z aero bo jest taki sam ,tylko wersja poliftowa ma wiecej pojemnosci czyli po 2007 roku
  4. jak juz bedziesz mial zgrany soft z neta odpalasz go w t8 i wchodzisz w info o oprogramowaniu tam na samym dole w okienku w rogu sa trzy kropki (...) klikasz je i ukaze ci sie carpass oraz ile razy byl uzywany
  5. w 2.0 t Z20NET car pass mozna odzyskac za pomoca t8suite
  6. witam carrpass mozna tez odczytac z ecu w silnikach Z20NET za pomoca T8suit
  7. Witam ponownie wczoraj mialem wizyte w turbolpg i wreszcie moj sig sie zaczal odpychac jak nalezy ,chlopaki zrobili dobra robote warta kazdej zlotowki , tylko obawiam sie z sie na tym nie skonczy ☺️
  8. no to bylo by juz fajnie ,tylko znowu reduktor nie obrobi acr01 ,nastepny wydatek 😁
  9. ok dzieki, w jakim przedziale na tym ic moga mi ustawic doladowanie w turbolpg ,chodzi mi takie w przyblizeniu bo obecnie mam 320nm i 230 km,1.1 bar
  10. witam ponownie ,gdzies tu na forum wyczytalem ze ic od 3.0 td oczywiscie z vectry jest mocniejszy i wytrzymuje wieksze doladowanie moze sie ktos wypowiedziec bo akurat wpadl mi w rece i chcialbym go zamontowac jako pierwszego przed chlodnice klimy
  11. czyli ogolnie jesli sie nie uzywa obrotow powyzej 5000 tys to niema sensu montowac tego kolektora ?
  12. montowal ktos z was kolektor wydechowy poliftowy od saba, daje on cos faktycznie, trzeba stroic auto po montazu
  13. witam panowie czytajac ten temat przewija sie co jakis czas informacja ze musi byc olej dobrej jakosci i powiem w sumie ze zglupialem jedni pisza ze motul im rozwalil napinacze inni ze niemozliwe, ja leje narazie motul x clean 5w40 dexos, ostatnio zajrzalem pod pokrywe i faktycznie czysciutko i teraz nurtuje mnie to czy ten olej mi tak wyczyscil silnik czy moze niemiec jednak wymienial olej co 10000 tys, silnik ma 220000 tys najechane napinacz z wystajacym lbem czyli cos bylo grzebane rok fury to 2003, mechanik mi doradza na zmiane oleju na liqui moly 5w30 ktos moze sie wypowie czy jest sens zmiany na ten olej zeby rozrzad mial sie dobrze jak naj dluzej
×
×
  • Create New...