Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

K.T

Forumowicz
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About K.T

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/23/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Białobrzegi

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    opel signum 2.0 T 250 km 400nm

Kontakt

  • Telefon
    601280258

Recent Profile Visitors

293 profile views
  1. Właśnie przy lekko ponad 300 zamknęła mi się przeplywka dlatego musiałem ją oszukać
  2. Tu na forum ktoś pisał , ale już mam rozkminione jak ja oszukać , także dzięki za jakąkolwiek pomoc
  3. Dlatego pytam bo mało informacji na ten temat , jeśli mógł by ktoś mi to zdradzić to bym był wdzięczny jak oszukać przeplywke chyba że to jakas wielka tajemnica taka jak i z afr jaki ma być przy takich mocach
  4. Witam , mógłby ktoś wrzucić fotkę w jaki sposób ma być nawiercony przepływomierz lub jakiś opis jak to zrobić i jaki powinien być afr przy mocy powyżej 300 ?
  5. siema ile bar laduje wam hybryda 19 i od jakich obrotow wstaje? duza turbo dziura?
  6. witam ponownie, powiedzcie mi jakie jest maksymalne bezpieczne doladowanie dla tego silnika, jakie wogole wytrzymuja doladowania? Jestem wlasnie na etapie ic do88, dp3 cale, wtryski deki630, mapsensory 3bar, sprzeglo kewlar plus jednomas, generuje kolo 260km i 400nm przy doladowaniu 1,4 bara , narazie jedynym ograniczeniem jest 14t ale mysle nad hybryda 18 , wiem jak modyfikowac soft i sam doszedlem do takiego wyniku, z tad moie pytanie bo niechcialbym zeby korba wyszla bokiem lub pekla pulka w tloku
  7. witam takie pytanko czy ktos wydusil z td04 14t po zmianie mapsensorow 1.5 bara oczywiscie z ic i dp
  8. witam ponownie zalalem fuchsem 75w80 i skrzynia dosyc glosno teraz pracuje z tym jednomasem czy jakbym zalal gestrzym olejem to cos to wyciszy?
  9. czyli mniejwiecej do jakich obrotow stroic po korektach i czasach wtrysku a puzniej po sondzie afr?
  10. witam panowie w jaki afr celujecie jak stroicie lpg w z20net, wiem ze gora powinno byc 12.5, a w dolnych partiach obciazenia
  11. witam panowie jaki olej zalac po przejsciu na jednomas w f40 ? gestosc itp ,
  12. Trochę już minęło czasu i tak się zastanawiam to wkoncu ile ten silnik jest wstanie znieść, 300 koni jeździ bez problemu , jaka jest granica , oczywiście zdrowego motoru ,sam mam zrobione 250 km i 380 nm i już zrobiłem 30,000 km bez problemu
  13. poliftowy ciezko znalezc w dobrej cenie chca za niego kilka stow ,lepiej wyspawac nowy wcale nie wyjdzie duzo drozej, ostatnio na olx widzialem taki za 500 stow
  14. pasuje z aero bo jest taki sam ,tylko wersja poliftowa ma wiecej pojemnosci czyli po 2007 roku
×
×
  • Create New...