Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

K.T

Forumowicz
  • Zawartość

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O K.T

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1980.05.23

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Białobrzegi

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    opel signum 2.0 T

Kontakt

  • Telefon
    601280258

Ostatnio na profilu byli

66 wyświetleń profilu
  1. czyli ogolnie jesli sie nie uzywa obrotow powyzej 5000 tys to niema sensu montowac tego kolektora ?
  2. montowal ktos z was kolektor wydechowy poliftowy od saba, daje on cos faktycznie, trzeba stroic auto po montazu
  3. K.T

    Rozrzad w Z20NET

    witam panowie czytajac ten temat przewija sie co jakis czas informacja ze musi byc olej dobrej jakosci i powiem w sumie ze zglupialem jedni pisza ze motul im rozwalil napinacze inni ze niemozliwe, ja leje narazie motul x clean 5w40 dexos, ostatnio zajrzalem pod pokrywe i faktycznie czysciutko i teraz nurtuje mnie to czy ten olej mi tak wyczyscil silnik czy moze niemiec jednak wymienial olej co 10000 tys, silnik ma 220000 tys najechane napinacz z wystajacym lbem czyli cos bylo grzebane rok fury to 2003, mechanik mi doradza na zmiane oleju na liqui moly 5w30 ktos moze sie wypowie czy jest sens zmiany na ten olej zeby rozrzad mial sie dobrze jak naj dluzej
  4. K.T

    Jakie turbo do z20net?

    tak ja montowalem u siebie takie, i wtryski z aero zielone
  5. witam ponownie i na szczescie obedzie sie bez wymiany slupka lub remontu ,jakby ktos mial podobna sytuacje co ja czyli olej w kolektorze ssacym przy sprawnej odmie i ogromne dymienie to winowajca jest vacum pompa bo tamtedy sobie zasysal silnik olej ,po wymianie pompy wszystko wrocilo do normy jest hepy end 😀
  6. ok dzieki jutro bede wiedzial co dalej z moim sigiem to zamelduje
  7. oni napewno tylko czy dalbym rade tam dojechac bez tych korekt 400km
  8. czy do tej korekty bede potrzebowal carrpasa, czy tuner to ogarnie
  9. wracajac do pytania to czy orjentujecie sie czy b207r normalnie podejdzie bo z tego co sie orientuje to ma inne walki
  10. nie zasysa przez turbo zostalo to wykluczone, samochod byl odpalony bez turbiny a olej zbiera sie w dolocie w takich ilosciach ze trzeba go dolewac do silnika, stalo sie to z dnia nadzien wczesniej bylo ok niebral oleju i niedymil,
  11. 22000 tys ale pewnie cofniety, turbo suche jest po regeneracji, na prube w czoraj zaslepilem ten zaworek i nic niedalo zasysa olej do kolektora ssacego i go spala bo kopci jak stary kamaz
  12. wymienilem zaworek ten w kolektorze bo tamtendy dostaje sie olej, mechanik powiedzial ze pierscienie olejowe poszly dlatego rozwzam kupno drugiego slupka i z tont pomysl nad b207 r z aero
  13. panowie pytanie czy slupek z aero b207r bedzie mi normalnie pasowal i odpali
×