Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

suhy-1984

Forumowicz
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About suhy-1984

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz, Gdańsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C, 1.8 ECOTEC Z18XE, 90KW, 122KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jakiś mechanik w Bydgoszczy co by mi zweryfikował czy to na 100% pompa?! Jakiego producenta pompę polecacie? Łatwo ją wymienić samemu? Ewentualny koszt robocizny?
  2. Już tłumaczę Kierownica pali się od roku, bym regenerowany magiel a płynu jest Ok, mimo wszysy pokazuje komputer błąd za w zdjęcia. Na początku źle wlaczalem tryb samego LPG. Po przeczytaniu instrukcji udało mi się go odpalić na LPG. Na początku wciskałem i jak przełączyło na czerwoną diodę to próbowałem odpalić. A okazuje się że trzeba dłużej przytrzymać i jak zielona na stałe zacznie się palić (przestanie mrugać) to wtedy jest tylko LPG. Instalacja; STAG 4 Qbox Basic Reduktor R02 Wtryski W02 4 cyl Ktoś wie czy mogę jeździć w tym trybie? Co jakiś czas 3 razy słychać piknięcie z przełącznika. Przy zwalnianiu np. na zakręcie trochę moc traci a raz zgasł.
  3. Odpalił mi 2 razy na LPG (źle włączałem na początku ten tryb). Czyżby pompa paliwa?
  4. Sterownik kompa, silnika czyli ECU, ja to tak rozumuje, jeseli się mylę proszę o poprawiemie mnie A jeżeli bym robił ECU to tylko bym naprawiał albo kupił regenerowany. Używka bez sensu, bo może być w jeszcze gorszym stanie jak moja a robocizna wyjdzie ppdwojnie.
  5. Dzięki wszystkim za chęć pomocy! Wrzuciłem post również na forum Vectra C na FB i podaja, że może to być Przepływomierz, pompa paliwa, itd. Wrzucam link, tam też jest moj film ale troszkę wcześniejszy tzn, z dzisiaj ale robiony kilka minut wcześniej. https://m.facebook.com/groups/534804513374437?view=permalink&id=1152628438258705&comment_id=1152707961584086&notif_t=group_comment&notif_id=1567338735626532&ref=m_notif Ogólnie przydał by się ktoś z Bydgoszczy aby zetknął na to, żebym niepotrzebnie pół auta nie wymienił. Ktoś godny polecenia?
  6. Sprawdzę jeszcze raz Rajszew to nazwa warsztatu, forumowicz czy miejscowośc? Bo nie wiem jak szukać
  7. Sterownik... Czyli ten słynny Simtec 71.5? Jaki koszt, gdzie robiłeś? Kostkę ABS sprawdzę, a drugiego kluczyka nie mam przy sobie 😕
  8. Rozrząd ogólnie był wymieniany w zeszłym roku w marcu, ma zrobione dokładnie 40k km, na podzespołach SKF.
  9. Nie mam kurde takiego torxa 😕 Kupiłem zestaw ale większych rozmiarów.
  10. Dojechałem do domu i zgasiłem, już nie odpalil 😕
  11. VID_20190901_114946.mp4 Witam. Pacjent: Opel Vectra C, sedan, 2002r, 1.8cm3, 122KM, VIN: W0L0ZCF6921075932, LPG Zgasł i nie odpala, brak CheckEngine, rozrusznik kreci... Klemy zdjalem - nie pomogło. Pod OpComem błędów brak. Od dawna świeci się kierownica Wykrzyknikiem: Oleje i plyny sprawdzone. LPG i benzyna w zbiornikach są. Proszę o pomoc. Pozdrawiam, Darek
  12. Napisałem do Turbo LPG. Ma ktoś na wszelki wypadek jeszcze jakaś alternatywe?
  13. Witam forumowiczów Polecicie warsztat do założenia LPG w Trójmieście lub okolice np. Tczew (Opel Vectra C, 1.8 ECOTEC Z18XE, 90KW, 122KM, 2002)? Kogoś kto zna się na robocie i nie spartoli? Różne opinie czytałem o różnych warsztatach i ciężko mi coś sensownego wybrać. I może jakaś podpowiedź jaki zestaw wybrać: Komputer/sterownik: Wtryski: Reduktor: Zawory: Zbiornik: Gdzieś czytałem, że dobra instalacja trwa z 2 dni, bo trzeba korektor ściągać - prawda to?!
  14. Tak jak pisałem, jest to strzelanie na ślepo. Aczkolwiek jeżeli OP-COM pokazuje na przeplywce małe wartosci 6-8kg/h no to logicznym było by zacząć od jej wymiany. A najlepiej podmiany, żeby nie pakować się niepotrzebnie w koszta. W sumie to nasuwa się też pytanie, czy jak ktorys z pozostałych elementów zawodzi, to czy przeplywka może brać mniej powietrza?
  15. Wg postów które czytałem jest to wartość 6kg/h na każdy litr pojemności silnika. Czyli w moim Z18XE -> 1,8 * 6 = 10,8 kg/h Jeżeli jestem w błędzie to proszę o wyprowadzenie mnie z niego. Moje auto na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku ma ok 600 - 650 obrotow. Zakładam że za mało powietrza dostaje silnik, przez co mieszanka z paliwem jest uboga i dlatego jest błąd P0170 i takie niskie obroty.
×
×
  • Create New...