Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

perkoz

Forumowicz
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About perkoz

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/21/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Brzozów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Vectra c lift OPCline 1.9 cdti 190 KM 400 NM

Kontakt

  • Telefon
    0048889294229

Recent Profile Visitors

696 profile views
  1. Witam

    Mam lusterka zewnętrzne i fotel ustawiany z pamiecią. Chciałbym dołożyć lusterko wewnętrzne bo obecnie mam fotochromatyczne czyli sciemniajace ale nie ustawia się pod pamięć fotela tak jak to robią zewnętrzne. Pytanko moje bo czytałem że udało Ci się to ogarnąć. Zmieniłeś tylko lusterko wewnetrzne na takie z pamięcią czy dokładales jeszcze taśmę jakaś.?  Czy jak zamienię lusterka wewnętrzne to to wszystko?

  2. no tak z lpg to możliwe..mimo to uważam że 1.9 dth to najlepsza jednostka montowana w oplu,optymalny wybór,niedoceniany silnik...
  3. szc cóż..nie sprawdzałem jeszcze bo z dynamiką różnie...tzn jeżdze z dziećmi często więc nie mogę sobie pozwolić na zbyt wiele ... na kompie średnie z 700km mam 6,5 l cykl mieszany
  4. 1.9 cdti 150 km .... polecam...jezdziłem 5 lat vectra z tym silnikiem...po wycieciu dpfa i zaslepieniu egr + chip 180 km 380 nm...bezawaryjnie oszczedny,dynamiczny,bezawaryjny czego więcej chcieć? niedawno kupiłem kolejną vectre opcline również z tym silnikiem :-) zrobiona na 190 km 400 nm full opcja takiej szukaj.
  5. więc skoro kolega Matro Cię zaprasza to skorzystaj chyba że masz dużo kasy to lataj po mechanikach i wkrótce wymienisz pół auta a stopu nadal nie będzie
  6. radze zmienić mechanika moduł bsi jest z przodu pod maską za swiatła tylne 'odpowiada" moduł REC (komfortu) i wątpię żeby była potrzeba wymiany tegoż modułu rozebebrać lampe i sprawdzić czy styki są ok opisałem ten przypadek w swoim poście ale przypadki są różne więc nie koniecznie u Ciebie występuje podobny problem
  7. nie wiem jakie było zawieszenie w orginale ale teraz są założone sprężyny eibach czarne obniżające więc może lepiej zastosować 300 067 ?
  8. http://allegro.pl/amortyzator-sachs-opel-vectra-c-kombi-300-065-i7125998834.html bedzie ok? czy https://twojeczesci24.pl/produkt/SACHS-300-067-Amortyzator?src=cen
  9. dziekuje...tak zrobie.. tylko gdzie moge takie kupić trzeba dobrac po vinie?pozdrawiam
  10. czy amorki mają wpływ na osadzenie ? np sprezyny obnizające a amorki standardowe..
  11. mam założone sprężyny obniżające eibach 30mm czeka mnie wymiana amortyzatorów,zauważyłem ze są założone standardowe. vectra c kombi 1.9 cgti 150/190 km pytanie: czy wymieniać na krótsze sportowe czy zostać przy standardzie? i jakie polecacie? dzięki
  12. witam czy poniższy zestaw wystarczy do wymiany seryjnego lewarka vectra c polift...czy będzie potrzebna jeszcze podstawa lub inne akcesoria?
  13. chciałbym opisać swój przypadek z notorycznym problemem z tylnymi lampami otóż problem polegał na tym że lampy raz świeciły ...kilka dni było ok nagle komunikat z kompa o spalonej żerówce zdarzało się że kilka razy w dniu pojawiały się takie komunikaty,dyskoteka na monitorze wyjołem lampe i oto co zobaczyłem to właśnie te wżerki powodowały takie "iluminacje świetlne" poprostu nie było należytego styku oczyściłem skorodowane miejsca i uzupełniłem ubytki lutownicą,wyszlifowałem zamontowałem lampy i "dyskoteka się skończyła" :-)
  14. witam,zapodje kilka fotek i krótki filmik jak poradziłem sobie ze strzelającym ogranicznikiem drzwi jest o tym na forum ale chciałem to zilustrować 1.odkręcamy śrubę przy karoserii 2. jeśli nie zamierzamy wyjmować ogranicznika wtedy chwytamy go kombinerkami i obracamy go wokół osi o 180 stopni dopiero pózniej odkręcamy dwie nakrętki z drugiej strony ogranicznika (mocowanie do drzwi) nie trzeba obawiać się że śruby wpadną do środka ponieważ są zintegrowane z ogranicznikiem 3 mając ogranicznik w dłoni obracamy cały mechanim "do góry nagami" 180 stop
×
×
  • Create New...
UP