Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kaiden

Forumowicz
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Kaiden

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra B 2.0 DTI
  1. Łańcuch jest. Nie jestem specjalistą ale znak na wale korbowym, na pompie i na wałku na górze się zgadzają. Z miejsca po świecach dmucha ale chyba nie na tyle na ile powinno bo manometr nie wskazuje żadnej wartości. Po złożeniu wszystkiego próbowałem odpalić, psikałem startem w kolektor ssący. Wydawało mi się że gdzieś od dołu silnika się ten zasysany autostart wydostaje bo widziałem taką mgiełkę wydobywającą się gdzieś z pod silnika, dokładnie nie mogłem zlokalizować. Czy możliwe jest że rozwalone/ rozszczelnione jest coś od dołu silnika? Dodam że silnik brzmi przy kręceniu nie tak jak kiedyś tz przed tym jak zgasł i już nie odpalił...
  2. Nic wcześniej nie słyszałem żeby hałasowało. Trochę kopcił z wydechu ale to chyba urok diesli Jeżeli to wina łańcucha i przeskoczył to jak wszystko się ustawi jak trzeba to Vectra zmartwychwstanie? Czy przeskoczenie łańcuch może skutkować jakimś poważniejszym uszkodzeniem silnika?
  3. Witam, Krótko opiszę mój problem z Vectrą 2.0 DTI z 2000r. Auto zgasło podczas jazdy, potem już nie odpaliło. Próbowałem na plaka ale nawet się nie zakrztusił. Wyczytałem że jak ten silnik (x20dth) nie reaguje na plaka to albo brak kompresji albo rozrząd. Kupiłem zestaw do mierzenia ciśnienia. Wszystko zamontowałem w miejscu po świecy żarowej i kręciłem... Efekt - na wszystkich 4 cylindrach wskazówka nawet nie drgnęła. Gdy odłączam manometr to słychać jak z poszczególnych otworów po świecach wylatuje powietrze pod nawet sporym ciśnieniem ale na tyle małym że nie reaguje na nie manometr. Czy to oznacza że moja Vectra odeszła do krainy niekończących się, czteropasmowych autostrad?? Z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestię .
  4. A co z faktem że w chwili odłączenia podciśnienia od EGR auto zgasło?
  5. Witam wszystkich, posiadam vectrę b 2.0 dti z 2000r (x20dth). Auto zgasło mi podczas jazdy. Odpaliło i jakoś dojechałem do domu. Rano miałem problemy z odpaleniem - pojawiły się błędy: 0725 Uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika / przekładni 1635 Układ podgrzewania świec żarowych świece wymieniłem, sprawdziłem czy idzie prąd na świece - wszystko ok. Auto odpaliło po bardzo długim kręceniu ale strasznie kopciło i miało nierówne obroty. Pomyślałem o EGR i odpiąłem przewód z podciśnieniem od tego zaworu - silnik momentalnie zgasł i pomimo wielu prób nie udało mi się go znowu odpalić. Myślałem jeszcze że może coś z czujnikiem obrotów wału ale zgaśnięcie momentalnie po odłączeniu EGR nakierowuje mnie na problem z tym własnie zaworem. Uprzejmie proszę o jakieś propozycję rozwiązania problemu. Z góry dziękuję.
×
×
  • Create New...