Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

BiGMeN

Forumowicz
  • Content Count

    192
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About BiGMeN

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/24/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Radzionków, Bytom

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VB 2.0 DTI 16V'02 kombi

Kontakt

  • GG
    5324066

Recent Profile Visitors

1793 profile views
  1. Ja miałem kiedyś podobnie, tyle że w dieslu(y20dth) i przyczyną był przekaźnik. Nie pamietam który ale zwarł się na stałe i wentylator działał non stop.
  2. A pedał sprzęgła masz w porządku? Tzn. czy wraca do samej góry?Bo ja teraz jestem na etapie walki z pompa sprzęgła (oryginał padł, nowa ATE, była felerna, teraz jest uzywka ale tez lipa) i pedał nie wraca do samej gory i jak chce włączyć tempomat muszę pociągnąć nogą pedał do góry. Jak nie podciagne to po pewnym czasie komp wywala błąd czujnika sprzęgła i błąd lampki kontrolnej
  3. dwie minuty z wujkiem google'm http://www.iparts.pl/czesc/poduszka-silnika,opel,vectra-b-36_-1995-09-2002-04,2-0-dti-16v-101km,84-1454-9009-100538-0-35-2603501.html widze, że sporo potaniała
  4. A rozbierales manetke tempomatu/kierunkowskazów?U mnie tempomat najpierw zaczął się wyłączać bez powodu, potem przy włączaniu prawego kierunku a potem zupełnie echo. Komp pokazywał cuda wianki a po rozebraniu manetki okazało się ze z czterech kabli tylko jeden był nie do końca przerwany, trzy pozostałe przetarte przerwane. Po dosztukowaniu kabli 3 lata juz spokój.
  5. A co ma programowanie do tego, że szyby w ogóle nie działają? Skoro prąd dochodzi i się nie podświetlaja to może z nimi cos nie tak. Wyciąg je i spróbuj na krótko
  6. Zanim zabierzesz się za alternator sprawdź mase na alternatorze W zeszłym tygodniu znajomy miał w astrze y20dth ładowanie 11.5V panika, alternator wyciągnięty a na stole okazało się ze alternator oki. Wszystkiemu winna była masa. Czyszczenie nic nie pomogło to pociągnął nowy przewód masowy i ładowanie 14.3V
  7. U mnie były identyczne objawy Przyczyna: poduszka olejowa ta na górze przy filtrze Koszt lemfordera 4 lata temu 400zł do dzis spokoj ale wymienione w miedzyczasie wszystkie pozostałe poduchy
  8. W VB nie było y22dth tylko y22dtr http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/64815-oznaczenie-kodowe-silnika/ Sorki za OT
  9. Witam wszystkich po sporej przerwie. Podłącze się pod temat bo i mnie dopadł problem z pompką. Zaczęło się rok temu, upał 30 stopni, włączony tempomat i 300 km ze średnią 150km/h bez dotykania pedału sprzęgła i przed bramkami we wrocku okazuje się nie ma sprzęgła, pedał miękki do samej podłogi. Po godzinie pompowania pedałem na poboczu(auto przestygło) udało się złapać trochę sprzęgła i dojechać do domu. Na drugi dzień wymiana płynu i odpowietrzanie, pomogło na godzine i znów zaczęło gubić się ciśnienie w układzie. Przemęczyłem się tak do końca sierpnia, skończyły się upały i problem zniknął. Całą zimę spokój i od kwietnia znowu zabawa z utratą ciśnienia. Jako, że jeździłem tak jeszcze dwa miesiące udało mi się zaobserwować kiedy ciśnienie znika i dzieje się tak tylko w momencie gdy mam nogę zupełnie zdjetą z pedału. Jeżeli napompuję układ i jadę z nogą opartą tylko o pedał, tak żeby zlikwidować luz(niewysprzęglam) ciśnienie nie znika i problemu nie ma, sciągam nogę, kilka km i znów problem. Ewidentnie uwalona pompka. Dzisiaj wymiana na nową ATE 5 minut radości i problem ten sam, noga oparta ok, noga obok pedału ciśnienia brak. Ktoś miał podobny problem? Wychodzi na to że nowa pompka też uwalona, chyba że problem z pedałem sprzęgła, za daleko wraca do gory i wyciąga pompke po za zakres pracy?? Jest jakaś regulacja pedału?? Ewentualnie czy jest jakiś element którego uszkodzenie powodowałoby że pedał wraca wyżej?? Nie pamiętam jak było wczesniej ale w tej chwili pedał sprzęgła wraca trochę wyżej niż pedał hamulca, po oparciu nogi o sprzęgło, pedały są na równo i wtedy problem znika. Ps. Wysprzeglik odpada, przez rok sucho nie ubyło ani grama płynu, a z wcisnietym sprzęgłem mogę stać i pol godziny i ciśnienie nie znika Układ odpowietrzony, szczelny, nie zapowietrza się Ps.2 Element ze zdjęcia o który pytacie, u mnie w polifcie go nie było a pompka była fabryczna. W nowej tez nie było. Pozdr. BiG
  10. to daj znać czy operacja się powiodła, bo też takie rozwiązanie mnie interesuje
  11. niby normalne ale mój EGR pluł i pluł aż się skończył Po wymianie na nowy, tzn inny używany ale sprawny wąż jest suchutki Aczkolwiek jak napisał Drano w innym temacie: "Puszczanie mgły olejowej przez EGR, a z upływem czasu nawet sporych ilości oleju jest normalne. Z własnego doswiadczenia wiem ,że nawet fabrycznie nowy, po bardzo dynamicznej jeżdzie puszcza olej na wąz pod zaworem. "
  12. z tego co znalazłem na forum to F40 i M32 WR ale pewności nie mam AF 40 to rzeczywiście automat
  13. no, to nie to ale co nieco już wiem jeszcze musiałbym wiedzieć, które ze skrzyń montowane w VC są sześciobiegowe
×
×
  • Create New...