Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

P3trykon

Forumowicz
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O P3trykon

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubawa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Sport, Informatyka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1996 X20XEV
  1. P3trykon

    Problem z immo samochód nie odpala

    A więc tak, komputer silnika ma prąd na zacisku 17, ale nie ma na 35 i 44. Jak puszczam sondę z multimetru to na zacisku 17 jest sygnał, a na 35 i 44 nie ma. Masy wszystkie są. Kostkę stacyjki wymieniłem na nową, nic się nie zmieniło. Na wtyczce, którą podłącza się do kostki stacyjki na 6 z 7 pinów jest napięcie, to chyba dobrze jest. Sprawdzałem jeszcze gniazda przekaźników w komorze silnika, nad akumulatorem, to w jednym są napięcia (zacisk 2 i 4), a w drugim nie ma na zacisku 4 (a podobno powinien być). To znaczy, że jest problem z przewodami? Jak tak to od, których zacząć?
  2. P3trykon

    Problem z immo samochód nie odpala

    Dzięki za odpowiedź, dziś po pracy pojadę i sprawdzę to 🙂
  3. Dzień dobry, Mam taki problem samochód nie odpala, do niedawna migała mi kontrolka check, czyli podejrzewam, że immobiliser mi coś pierdzieli, do niedawna ponieważ wczoraj w ogóle przestała świecić, a samochód dalej nie odpala, dodam że czasami jak ma grymas to się zapali i miga. Podłączyłem pod techa i w sterowniku silnika wyskoczył mi błąd P1503 (immo) i P1690 (czyli chyba kontrolka). Jak wejdę w sam immobiliser to mam błąd 11 (Transponder key problem - ciągły), 18 (engine check light circuit - powtarzalny) oraz czasami 17 (no engine request received). Problem pojawił się nagle (jakiś tydzień temu), na początku nie łapał za pierwszym razem ale po włożeniu kluczyka na nowo, samochód odpalał. Z dnia na dzień było coraz gorzej i teraz w ogóle nie odpala. Myślałem, że to problem z transponderem, więc kupiłem cały zestaw immo (ECU, pętla oraz kluczyk z transponderem), oczywiście do 2.0 benzyna, ale na nowym zestawie jest identyczna sytuacja. Co może być powodem takiego stanu rzeczy? Samochód to Opel Vectra B 2.0 X20XEV 96r. benzyna + LPG. Z góry dziękuję za pomoc, Pozdrawiam Patryk
×