Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Cehes

Forumowicz
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Cehes

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra B 2.0 16v ; Vectra B FL 2.2 16v
  1. Właśnie to chcialem wiedzieć. Sens byłby taki, że ewentualny remont 2.0 to jest połowa kosztów 2.2. Druga sprawa, że 2.0 według mnie jest trwalszym silnikiem. Dlatego właśnie pytałem, czy nie będzie problemu z podpięciem 2.0 pod tą instalacje, bo wtedy operacja byłaby dużo prostsza i tańsza, niż kapitalny remont 2.2 Ale skoro tak, to zostaje albo remont 2.2 albo przekładka na 2.5,w sumie podobne koszta.
  2. Właśnie problem jest taki, że tylko jeden mechanik chciał mi się tego podjąć, sam obecnie nie mam do tego zbytnio warunków a i z elektryką mógłby być problem bo z tego co się dowiedziałem to jest trochę rzeźby. Stąd właśnie moje pytanie czy pod instalacje którą mam teraz da radę podpiąć X20XEV bo wymiana samego silnika to nie byłby problem
  3. Cześć koledzy. Od jakiegoś czasu jestem nieszczęśliwym posiadaczem poliftowej Vectry B z jakże "wspaniałym" silnikiem Z22SE. Zacznę może od tego, że przyszło mi w nim zrobić kompletny remont, mianowicie cały rozrząd wraz z drugim łańcuchem (bodajże nazywa się balansowy), nowe pierścienie, regeneracja głowicy, wymiana sond lambda, wymiana sterownika, kompletne uszczelnienie silnika. Koszt tej zabawy to jest praktycznie koszt zakupu samochodu i w tym momencie narodził się pomysł zmiany silnika. Początkowo był pomysł na swap na X25XE, jednak trwałoby to dość długo i jest dużo rzeźbienia, ja nie mam na to czasu a praktycznie żaden mechanik nie chciał mi się tego podjąć, więc pomyślałem o przełożeniu pancernego i dużo tańszego silnika X20XEV ze swojej poprzedniej VB z 97r. I tutaj moje pytanie jakby to wyglądało? Czy silnik podejdzie mi pod instalację od Z22SE? Prosiłbym o jakieś opinie i informacje jakby to wyglądało? Wiem, że był już taki temat tylko w Sintrze, jednak nic konkretnego się tam nie dowiedziałem. Z góry dziękuję
  4. Cehes

    Malowanie auta

    Dzięki wielkie Temat można zamknąć
  5. Witam. Mam pytanie odnośnie malowania auta folią w sprayu, czyli tzw. plastidipem. Mianowicie czy orientuje się ktoś może jaki wyszedłby koszt pomalowania całego samochodu (przedliftowa Vectra B liftback)? Chodzi mi o koszt samych materiałów i ew. jeżeli ktoś mniej więcej się orientuje to koszt fachowca
×
×
  • Create New...