Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sieka24

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

sieka24 last won the day on March 1 2018

sieka24 had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About sieka24

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    opel vectra c
  1. Już po problemie. Okazało się, że jedna ze świec grzała się i robiła zwarcie przez co powstawały takie problemy. Świeca została wymieniona na nową i problem zniknął.
  2. dzięki za pomoc będę sprawdzać po kolei. Zaraz jade zamówić nowe przewody i fajki do świec. a o zaworku zwrotnym pisałem wcześniej, że się zastanawiam czy go nie założyć bo w sumie mam go już kupionego tylko musze odebrać. A wóz jak mi odpali to chodzi równo tylko ciężko mu zaskoczyć, nie wiem jak mam ci to opisać, problemy z odpalaniem mam tylko zimną wczesną wiosną latem to na strzał odpala nic nie trzeba robić. Ale cóż to diesel zawsze jakieś problemy są, jak przyjdą nowe przewody i fajki po wymianie napisze czy to pomogło
  3. na dwie prawe fajki 10-11 dwie lewe zerowe napięcie, tak samo przy module
  4. Problem jest już przy samym module. Po zmierzeniu miernikiem okazało się, że moduł nie podaje prądu na dwie lewe świece. Właśnie moduł wymieniłem na nowy czekam aż silnik ostygnie i będę sprawdzać czy to koniec problemów.
  5. Powiem tak, że przed chwilą sprawdziłem napięcie na fajkach świec żarowych i na dwóch jest taki samo na trzeciej troche słabsze a na czwartej nie dochodzi prąd, i teraz szukam przyczyny czemu nie ma prądu na ostatniej świecy.
  6. powiem tak, że na mierniku pokazało że właśnie za duży prąd podaje do aku.bo napięcie skacze o około 5v to troche sporo. Rozrusznik jest już po regeneracji i alternator. Ale problem nie minął niby regulator napięcia jest ok. Ale według mnie polecieli w chu.a bo przywiozłem swój regulator napięcia jakby był zepsuty. A firma co regeneruje alternatory i rozruszniki sprzedaje również regulatory. Także nie zarobiliby, Mnie za rozrusznik i alternator skasowali 250zeta. co prawda łożysko a alternatorze było uszkodzone bo było słychać jak szumi. zamówiłem nowy regulator napięcia jutro powinien być i s
  7. Pany. Mam problem taki, że gdy odpale auto mrugają światła i jest komunikat "moduł świec za duże napięcie" więc wyciągnąłem alternator i do remontu zawiozłem, wymienili tam kilka rzeczy, i mówili że regulator jest ok. włożyłem go i problem nie minął. Dodam, że światła tak mrugają do momentu aż silnik sie rozgrzeje później wszystko przestaje, a jak stane na postoju wyłączę i włączę silnik to nawet błędu niema. Ale postoi noc i problem wraca. Jakieś pomysły?
  8. No właśnie akumulator, to nie będzie bo był podłączony do prostownika całą noc, był nabity pod sufit i od razu po odpięciu go od prostownika dalej było to samo z odpaleniem
  9. Witam. Mam bardzo duży problem z odpaleniem, mianowicie postoi noc tak jak teraz są mrozy, i rano cięzko odpala przy dogrzewaniu świec nawet 3 krotnym, kręci i jakby chciał zapalić a nie może i to trwa dość długo, i przy odpaleniu zapala sie samochodzik z kluczem , na komputerze pokazało napis "moduł świec za duże napięcie" dodam też , że gdy w końcu silnik odpali z wielkim wysiłkiem i zakopci i włączę światła to wyraźnie widać jak światła przygasają i się rozjaśniają, tak mrugają. i to trwa tylko kilka km później check świeci się cały czas nie gaśnie, i wtedy jak wyłącze i włącze silnik to
×
×
  • Create New...
UP