Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

groover

Forumowicz
  • Ilość treści

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O groover

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1989.01.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Radom

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra 1.9CDTI 150/2007r

Ostatnio na profilu byli

77 wyświetleń profilu
  1. Zwyczajny powrót do domu z zakupów auto gotowe do wyłączenia silnika i wyskoczyl check z kluczykiem i zaczął głośniej chodzić. Zgasilem i chwilę odczekalem i próbowałem ponownie odpalić i już był problem, a dalej to już znasz historię. Przynajmniej nowy czujnik walka siedzi a stary jest na zapas 😅
  2. Też się zdziwiłem pasek contitecha był założony teraz cały zestaw iny siedzi. Myślałem że coś było w środku i się do tego przyczyniło albo zerwało jakas śrubę ale nic z tych rzeczy. Te dzisiejsze nowe części to jak widać wszystko się może zdarzyć. Silnik po odpaleniu pracował równo ale delikatnie klekotal głośniej jak stare 1.9 tdi pracujące na zwykłej pompie.
  3. Auto odebrane od mechanika pali od strzala i jezdzi jak zle Przyczyna byl przestawiony rozrząd o 2,5 zabka. Rolki, napinacz, pompa wszystko ok. Wina byl pasek rozrzadu, na ktorym w 1 miejscu pojawilo sie pekniecie wielkosci 4-5mm na wylot. Odziwo tloki i zawory sie nie spotkaly i na szczescie nic sie nie stalo Emil dzieki za pomoc !
  4. Oj ja tez, ostatnio duzo robilem. usuwalem klapy mechanicznie i elektronicznie, EGR off, nowa mapa, male poprawki w zawieszeniu, swiezutki Motul zalany i mowie spokoj bedzie, a tu psikus
  5. Osobiscie opcomem tego nie sprawdzalem. Mechanik za to jak tylko podjechalem, to sprawdzal i komputer pokazuje te wartosci o ktorych mowisz wiec ta przyczyna tez odpada. Jutro bede wiedzial wiecej to dam znac co w trawie piszczy
  6. Czujnik na wale ? Komputer poza tym bledem, ktory wstawilem u gory nic wiecej nie pokazuje. Wiazki przewodow wszystko ok wyglada fabrycznie jak nowe
  7. Nic nie pomoglo poczekam na to co mechanik wyniucha. Rozrzad byl robiony jakies 15tys. km temu, moze cos przeskoczylo.
  8. Nowy, auto jak zaskoczy to silnik pracuje rowno tylko troche glosniej. Wydaje mi sie ze kat wtrysku sie przestawil czy cos i stad problem z odpaleniem. Pompa daje dobre cisnienie przy rozrzuchu itp
  9. Czujnik wymieniony i niestety nic nie pomoglo. Auto zaprowadzilem do mechanika, trwa sprawdzanie rozrzadu czy nie przeskoczyl.
  10. Nic nie kupowalem jeszcze patrzylem orientacyjnie na stronie intercarsu mam tez jakies rabaty wiec mysle ze bedzie taniej
  11. no jest w intercarsie za 270 zloty i sa jeszcze w podobnej cenie valeo i magneto marelli. W poniedzialek sprobuje zalatwic na podmianke do sprawdzenia. Mysle, ze jakby rozrzad sie przestawil to by po odpaleniu silnik rowno nie pracowal itp wiec jestem dobrej mysli
  12. Oby to byl czujnik, dzieki za fotke zobrazowala wszystko dokladnie
  13. a gdzie znajduje sie czujnik walka? przy pokrywie rozrzadu gdzies ?
  14. Witam, dzisiaj dopadla mnie usterka. Parkujac auto stracilo moc i zaczelo glosniej pracowac na biegu jalowym. Podpialem opcoma i wyskoczyl blad p0340-28. Auto ciezko odpala, gdy zaskoczy silnik pracuje rowno. Pacjent Vectra C 1.9 150km 2007r. 10 tysiecy km temu wymieniany byl kompletny rozrzad. Mogl przeskoczyc rozrzad ? Czy to jakas usterka elektryczna ? Dzieki za pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...