Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pagaj4

Forumowicz
  • Content Count

    159
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About pagaj4

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    vectra B 2,2 DTI r. prod. 2001,

Recent Profile Visitors

608 profile views
  1. Znalazłem ten zbiornik podciśnienia na podszybiu, ale do niego podpięty był wężyk wychodzący z trójnika umieszczonego na wężyku idącego od vacum do zaworka sterowania turbiną. (Wygląda na to, że wężyk wychodzący z elementu zaznaczonego na twoim schemacie na czerwono nie był nigdzie podpięty - dziwne). Na podstawie załączonego schematu podłączyłem wężyk wychodzący z czerwonego elementu bezpośrednio do zbiornika podciśnienia a pozostawiłem bezpośredni wężyk (bez rozgałęzień) łączący vacum z elektrozaworem od turbiny. Zobaczymy co z tego wyniknie. Ale dziwna sprawa, bo samochód mam już 7 lat i nigdy z układem podciśnienia sam nic nie robiłem. Fakt, że czasami check się zapalał głównie na wolnych obrotach i czasami przy ujęciu gazu w trakcie jazdy, ale tak jeździłem.
  2. Cześć, dzisiaj walcząc z elektrozaworami wypiął mi się jeden z przewodów odchodzący chyba z "selenoidu" - tak to się chyba nazywa. " Ten tzw. "selenoid" połączony jest trójnikiem do wejścia VAC elektrozaworu sterującego turbiną. na razie wężyk ten zaślepiłem ale chciałbym go wpiąć z powrotem w jego miejsce, tylko nie wiem gdzie. Na grodzi nie widzę nigdzie możliwości jego wpięcia. Cześć, dzisiaj walcząc z elektrozaworami wypiął mi się jeden z przewodów odchodzący chyba z "selenoidu" - tak to się chyba nazywa. " Ten tzw. "selenoid" połączony jest trójnikiem do wejścia VAC elektrozaworu sterującego turbiną. na razie wężyk ten zaślepiłem ale chciałbym go wpiąć z powrotem w jego miejsce, tylko nie wiem gdzie. Na grodzi nie widzę nigdzie możliwości jego wpięcia.
  3. "Skoro obroty wzrastają, to mostkowanie czujnika S20 nic nie zmieni. W podłużnej skrzynce przed akumulatorem Masz sześć przekaźników. Wyjmij pierwszy z prawej (kolor szaro/biały). W jego gniazdku zewrzyj kawałkiem przewodu styki: 2z8 – powinny ruszyć oba wentylatory 4z5 – powinno zaskoczyć sprzęgło sprężarki Jeśli to zadziała, to znaczy że Masz uszkodzony ten przekaźnik lub przerwany któryś z przewodów do jego sterowania." cyt. kolegi Tasiol. W moim przypadku zwarcie w/w pinów powoduje ruszenie wentylatorów i zaskakuje sprzęgło sprężarki.Czy to oznacza , że pozostałe układy klimatyzacji są sprawne? Bo mam tutaj pewna wątpliwość, skoro spięcie na krótko powoduje uruchomienie wentylatora i ruch sprzęgła to czy mogą być wtedy uszkodzone przewody dochodzące do przekaźnika? Czy też wina leży tylko wyłącznie w samym przekaźniku. Andrzej
  4. Jak się robi głowice powinno się też wymienić pierścienie tłokowe.
  5. Witam, proszę wskażcie na zdjęciu w których miejscach powinny znajdować się te dwa oringi na złączce z pokrywy filtra paliwa. pozdrawiam Andrzej
  6. Ja nie bardzo widzę, gdzie te oringi maja być założone, mam założony tylko jeden. Myślałem nawet o owinięciu wciskanego elementu szybkozłączki taśmą teflonową do uszczelnień hydraulicznych.
  7. no właśnie jak się ustawia ten czujnik? regulując długość tego wyciąganego elementu? czy w inny sposób? czujni jest taki sam.
  8. kolega podłączył pod laptopa i wyświetlił się komunikat "włącznik stopu" Nie można było też wykasować tego błędu. Więcej informacji nie posiadam. Chyba, że nie działa też tempomat o który doposażyłem auto przez zamontowanie manetki ze sterowaniem (pozostałe elementy były zamontowane fabrycznie).
  9. witam, przeczytałem wszystkie posty dotyczące włącznika stop, ale nie znajduję rozwiązania swojego problemu. Kilka dni temu po gwałtownym hamowaniu włączyła się kontrolka check. Po naciśnięciu pedału hamulca kontrolka zgasła. I tak od tej pory kontrolka się włącza a po naciśnięciu pedału stop gaśnie. (typowe objawy "padniętego włącznika stop". Mimo wymiany czujnika na nowy (oryginał z salonu) usterka nie ustąpiła, a po podpięty komputer wskazuje na awarię włącznika. Czy możliwe jest aby nowy włącznik był wadliwy? Czy może ktoś z Was ma jakieś inne rozwiązanie problemu. Pozdrawiam Andrzej
  10. posiadam vb 2,2DTI: pekla mi gumowa oslona przegubu wewnetrznego. nigdzie nie moge dotac zamiennika. oryginal kosztuje ponad 200zl. Czy ktos z posiadaczy aut z takim silnikiem wymienial juz ta oslone, jak tak to prosze o informacje nt nazwy producenta tego zamiennika lub sklep gdzie ta oslone mozna zakupic.
  11. no chyba nie bardzo, skoro to skrzynia automatyczna.
  12. witam, jestem posiadaczem VB 2,5 z automatyczna skrzynia biegow. Od jakiegos czasu w przypadku naglego awaryjnego wcisniecia pedalu hamulca gasnie silnik. W pozostalych przypadkach przy hamowaniu stopniowym wszystko jest ok. Skrzynia pracuje normalnie , olej w skrzyni nie wyglada na przepracowany. Kontrolka check sie nie zapala.
  13. to jest schemat układu podciśnienia a nie przelewów
  14. na pierwszy rzut oka obie te pompy różnia się elementem obudowy, gdzie w tej pompie do VC widać "ucho" które nie wiem do czego ma służyć (może w VC do tego uchwytu jest coś przymocowane). ja sam do swojej VB kupiłem taka pompę z uchem i chodzi. być może to jest tylko ta różnica.
×
×
  • Create New...