Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Wojtek21

Forumowicz
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Wojtek21

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1997.01.19

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jabłonowo pomorskie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C 1.8 z18xe

Kontakt

  • Telefon
    533379815

Ostatnio na profilu byli

45 wyświetleń profilu
  1. Wojtek21

    Dziwny problem z pompą wspomagania

    No właśnie nowych wtyczek nie dostaniesz możesz szukać ale wątpię. Ja jestem tego zdania że lepiej to odratowac i zrobić porządnie to tylko wtyczka człowiek ją złożył więc i człowiek ją rozbierze i naprawi 👍😉
  2. Wojtek21

    Dziwny problem z pompą wspomagania

    Poszukaj na szrotach ewentualnie spróboj trochę pokabinowac z tą wtyczka zaizoluj tak żeby woda się nie dostawała. WD 40 nie jest stworzony do przewodzenia prądu ale za to bardzo dobrze czyści elementy elektryczne potem najlepiej jest właśnie użyć takiego środka jak cx lub coś na podobe. Myślę że u mnie będzie spokój jak na razie cieszę się delikatnym wspomaganiem
  3. Wojtek21

    Dziwny problem z pompą wspomagania

    Nie słuchaj mechanika ja uporalem się z problemem co prawda cały czas pada ale jestem pewien że problem rozwiązałem u mnie pompa jest w nadkolu tak jak pisałem wyżej. Rozebralem nadkole wyjąłem całą pompę razem ze wtyczkami potrzebne było mi Szczotka zwykła i druciana ale z tą drucianą trzeba delikatnie następnie po oczyszczeniu szczotkami spryskalem WD 40 i od czekałem pół godzinki następnie przedmuchalem sprezonym powietrzem wyczyscilem resztki brudu i dałem kontaktu w sprayu i posmarowalem pastą do zacisków elektrycznych. I problem znikł a nawet jeszcze lepiej wszystko działa kierownicę mogę sobie paluszkiem obracać. Jeszcze jedno te wtyczki które idą do pompy można spokojnie rozebrać żeby lepiej wyczyścić i potem złożyć znów do kupy. Chwila roboty i zrobione. Tak jak u ciebie pompa jest za silnikiem to będziesz miał trochę gorszy dostęp ale myślę że też dasz radę to zrobić bez konieczności wymiany pompy
  4. Wojtek21

    Dziwny problem z pompą wspomagania

    Witam właśnie zabieram się za zabieg. U mnie pompa jest w nadkolu i muszę podnieść na lewarku auto odkręcić koło i zdjąć błotnik jak dostanę się do pompy odepne wtyczki i wyczyszcze to dam znać jakie efekty. Myślę że sprężone powietrze też może dużo pomoc a na pewno nie zaszkodzi. Fakt jest taki że vc ma częste problemy z elektryką miałem podobnie z wentylatorem chłodnicy bo nie działał co się okazało styki były zaśniedziałe wymieniłem styki i wentylator działa jak nowy podobnie może być z pompą jednak ma już swoje lata i ma prawo coś nie zawierać. WD 40 ma wiele zastosowań nadaje się również do styków ale użyje też kontakt spraya do złączy elektrycznych. Dodam że po podłączeniu do kompa pokazuje za słabe napięcie na pompie a w deszczu i gdy jest mokro napięcie jest prawidłowe więc jestem prawie pewien że to te wtyczki
  5. Wojtek21

    Dziwny problem z pompą wspomagania

    No właśnie też tak myślę. Jutro chcę się za to zabrać o ile pogoda na to pozwoli i dam znać co i jak. Chodzi ci o złączki te które przychodzą do pompy?
  6. Wojtek21

    Dziwny problem z pompą wspomagania

    Amortyzatory wymienione komplet razem ze sprężynami odbojami nowe łożyska plus poduszki amortyzatorów wszystko dodatkowo nasmarowane dokładnie. Wahacze że sworzniami i tulejami również wymienione jak i końcówki stabilizatorów plus gumy. Całe zawieszenie robiłem kompletne wszystko dobrej firmy. To na pewno nie jest związane z zawieszeniem na 100 procent coś z pompą. Maglownica również nie ma wycieku ani żadnych luzów krzyżak to też nie jest. To coś związane z elektryką jestem pewien na 100 procent. Tylko nie wiem jeszcze dokładnie co
  7. Wojtek21

    Dziwny problem z pompą wspomagania

    No właśnie to nie jest to bo kiedy popada deszcz i przejade się autem po kałużach lub w mocny deszcz to wspomaganie działa tak że jednym paluszkiem mogę kręcić dodam też że gdy na drugi dzień jest ciepło i upalne to wspomaganie nadal chodzi leciutko dopiero po kilkudniowym upale bez deszczu to pompa tak jakby mniej działa bo muszę kręcić dwoma rękoma i to bardzo ciężko to idzie. Nawet jak pojadę na myjke a jest cieplutko to po umyciu auto prowadzi się bardzo dobrze przez kilka dni po kilku dniach suszy znów coś nie tak. Może to wina jakiejś wtyczki na pompie i gdy dostanie wilgoci to lepiej styka czy coś
  8. Witam mam dziwny problem ze wspomaganiem pacjent to Vectra c 1.8 benzyna 2002 r pompa w nadkolu. Mianowicie gdy jest ciepło i sucho to wspomaganie jest bardzo słabe tak jakby prawie go nie było ale gdy spadnie deszcz i jadąc po kałużach wspomaganie nagle wraca i chodzi jak nowe pierwszy raz się z czymś takim spotkałem i nie bardzo wiem jak się za to zabrać i co to może być. W brzydką pogodę mogę się cieszyć super wspomaganiem a gdy jest gorąco i sucho wspomagania jakby nie było. Może mieliście taki przypadek i jak to naprawić co to może być? Z góry dzięki za wszystkie rady pozdrawiam
  9. Wojtek21

    Pompa wspomagania TRW rozebranie

    Okey dzięki 😉 a skąd wiedzieć jaki olej jest wlany teraz lepiej dolać cxy spuścic stary i wlać nowego ile wchodzi tam tego płynu?
  10. Wojtek21

    Pompa wspomagania TRW rozebranie

    Mógłbyś mi bardziej objaśnic czym te 2 się różnią? I dlaczego nie mogę dolać tego z uszczelniaczem w takim razie co robić jeśli magiel się poci oprócz regeneracji
  11. Wojtek21

    Pompa wspomagania TRW rozebranie

    Okey dzięki wielkie. Swoją drogą ciekawe co za cwaniak tam to zamontowal masakra tyle roboty żeby wymienić głupi płyn. A powiedzcie mi jeszcze jaki płyn tam dolać? I co sądzicie o plynach z uszczelniaczem? Maglownica delikatnie się poci
  12. Wojtek21

    Pompa wspomagania TRW rozebranie

    Witam mam pytanie gdzie znajduje się pompa wspomagania oraz zbiorniczek od płynu? Mój samochód Opel Vectra C i nigdzie nie widzę tego zbiorniczka
  13. Siemanko wszystkim mam pytanie mianowicie zapaliła się dzisiaj kontrolka z wykrzyknikiem i po chwili zgasła wspomaganie działa prawidłowo kierownica chodzi leciutko co to może być? I chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się pompa wspomagania bo nigdzie jej nie widzę może trzeba dolać płynu lub sprawdzić bezpieczniki? Mój samochód to Opel Vectra C 1.8 z18xe 2002r z polskiego salonu. Z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam
  14. No to chyba będzie najlepsze rozwiązanie może faktycznie tłumik gdzieś się odbija albo ten stabilizator
  15. No tak tylko jak kupiłem auto to było wszystko cacy było cichutko nic nie pukalo po kilku miesiącach zaczęło coś stukać i to pewnie przez to że dość często jeżdżę przez drogę która ma wszędzie łaty i to bardzo nierówne. No i po kilku miesiącach zaczęło coś pukac jest to dość dziwne pukanie bo wyczuwalne są drgania i uderzenia w podłodze tak ja pisałem wcześniej. Myślałem że to może wahacze ale jednak nie. Łączniki też nie. Zastanawiam się czy mogą to być gumy które są na stsbilizatorze (drążku redakcyjnym) ale nie wiem czy to może wydawać takie odgłosy.
×