Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mmagikk

Forumowicz
  • Content Count

    164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

mmagikk last won the day on June 29 2018

mmagikk had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

About mmagikk

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum 1.8xer 2008r

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wybacz przyjacielu niestety nie odpowiem Ci konkretnie. Podejrzewam że wymiar jest podany średnicy zewnętrznej .
  2. Nie dopuściły Ci czasem szpilki z turbiny do rury wydechowe ? To się chyba Down pipe nazywa ?
  3. A mi albo coś ociera o obudowę. Albo łożysko w stanie agonalnym albo jeszcze może pasek wielorowkowy . Może mechanior po prostu źle go założył? Z doświadczenia wiem że można go inaczej wsadzic :))
  4. pewnie zaraz koledzy dopowiedzą . na 99 % w tych silnikach rozcieka się uszczelnienie chłodniczki oleju. która własnie nad katalizatorem się znajduje Same części to koszt ok 200 zł ? ( oryginały ) podobno zamienniki wystarczą na parę miesięcy i temat wraca. Poszukaj na forum Pełno tematów o tym jest. Kazdy posiadacz 1.8 xer przez to przechodził:P
  5. I teraz czy zamontowałeś nową ze sklepu czy używaną z innego auta. Moim zdaniem to nie przypadek że po wymianie coś takiego zaczęło się dziać . masz uszkodzoną zawór odmy który znajduje się właśnie w pokrywie. Link to nie reklama ale pokazuje w na jakie sposoby można sprawdzić czy to aby na pewno to. Jak pomogłem to zostaw plusika
  6. Nie jest tak czasem że im akumulator bardziej naładowany tym napięcie jest mniejsze ? Dla przykładu mam nowy akumulator 60 Ah z Varty ( ma 3 dni ) pierwszy przejazd 30 km miałem tak jak mówisz 14.1 v i tam czasami spadało do 13.9 Natomiast 30 minut później ten sam odcinek przejechałem z nawet większą prędkością i napięcie jakie wskazywał ekran ( ten na wyświetlaczu auta ) to 13.8 i nawet spadał do 13.6 minimum. Dodam tylko że alternator pół roku temu został regenerowany. wymienione w nim zostało wszystko , nawet części sprawne. ( na moje życzenie ) Wiec być może najpierw ładuje większym napięciem a w trakcie ładowana po prostu spada. Pozdrawiam
  7. Pytasz o coś co jest nie możliwe. - Nie dostaniesz części tuningowych które dadzą większą moc w cenie części seryjnych nikt za darmo takich rzeczy nie daje. - Ten silnik będzie miał 125 km nie ma możliwości zwiększenia mocy czy momentu, Możesz jedynie poprawić odczucia z jazdy np usuwając zatkany katalizator ( zakładając że twój jest zatkany ) Możesz również doposażyć auto w turbinę ale to nie jest raczej tania opcja wiec zakładam że Cie nie bardzo interesuje. Wydaje mi się że najlepszym dla Ciebie rozwiązaniem to sprzedaż tej vectry i zakup czegoś z mocniejszym motorem ( to jest zawsze bardziej opłacalne niż przerabianie swojego ) Lub też po prostu pogodzenie się co do mocy i zrobieniem co najpotrzebniejsze i cieszeniem się z tego co się ma Pozdrawiam serdecznie
  8. Chciałnym się dowiedzieć Darekgonet co to oznacza w trakcie sprawdzania zaworów że " Chodziły pewnie i szybko. " ? Co to za metoda i w jaki sposób to sprawdziłeś ?
  9. Sprawdź też czy gruszla na kolektorze dolotowym przy wysokich obrotach się rusza ( od sterowania niby takimi klapkami ) . Jedna osoba patrzy na gruszkę a druga dodaje gazu ( przy samym końcu obrotów powinna się ruszyć ) W teorii zablokowany walec może powodować słabość auta i odgłosy wyżej wymienione.. Pozdrawiam
  10. A jak zgasisz auto i zostawisz na 5 minut po czym odpalisz na nowo to również masz problem z obrotami przy odpaleniu ?
  11. Kupier nie do końca łożysko się uszkodzi. Pamiętaj że po uszkodzeniu pierwszego łożyska wał i koła zębate podpierały się własnie zazębieniem . Co z kolei przy długiej eksploatacji mogło je uszkodzić / zużyć. Są to jednak elementy bardzo pasowne i taki stan rzeczy może ten wałek i resztę kół który z nimi współpracuje wycofać z eksploatacji. ( nie mówię że się nie da złożyć ale po zregenerowaniu, zazębienia mogą wydawać dzięki bo zmienił się ich kont natarcia podczas eksploatacji bez łożyska ) Po złożeniu możesz odczuwać drgania , wycie lub inne objawy wskazujące na zyżycie się kół zębatych. Pozdrawiam
  12. z ciekawości jakie miałeś objawy przy tak zniszczonym łożysku/wałku ? Ciekawe czy temat da rade zregenerować . Czy nie zużyło się przy tym reszta podzespołów od np długiej pracy bez łożyska.
  13. Cichy napisałem wyżej że pod osłoną górna rozrządu już sprawdzałem . Nic tam nie widać jeśli chodzi o wyciek. Natomiast mi to wygląda na wyciek z uszczelnienia miski oleju i potem rozbryzga po dole i trochę górze. Temat wyczyściłem do sucha w piatek tam zagladne dokładniej i sprawdzę co tam widać. Licze na to że nie jest to uszczelniacz wału bo rozrząd mam robiony 10 tys km temu.
  14. Cichy z pełnym szacunkiem do tego co robisz dla tego forum . Ale proszę cię nie wyciągaj błędnych wniosków z krótkiej wypowiedzi ukierunkowanej w trochę innym temacie. Pisze w temacie miski 1.8 ponieważ wyciek wygląda na wyciek z uszczelnienia miski LUB uszczelniacza wału chyba że leci z uszczelnień na wałkach ale od góry sprawdzając wygląda że jest ok . Stąd też moje zapytanie w temacie miski czy 1.8 xe i 1.8xer jest podobnie/ tak samo. Ps. wszystkie uszczelnienia chłodniczki zostały wymienione na ORI GM rok temu przezemnie osobiście. A zaglądając pod auto widzę z czego ewidentnie leci ( pisze to tylko aby wyprzedzić Twoje kolejne zapytanie :)) ) Czekam na podpowiedzi.
  15. Panowie czy temat silnika 1.8 xer wygląda podobnie ? Pytam bo zbliża mi się temat wymiany oleju a nie wiem czy nie ciecze mi z nad miski.
×
×
  • Create New...