Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mmagikk

Forumowicz
  • Content Count

    159
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

mmagikk last won the day on June 29 2018

mmagikk had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

About mmagikk

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum 1.8xer 2008r

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie jest tak czasem że im akumulator bardziej naładowany tym napięcie jest mniejsze ? Dla przykładu mam nowy akumulator 60 Ah z Varty ( ma 3 dni ) pierwszy przejazd 30 km miałem tak jak mówisz 14.1 v i tam czasami spadało do 13.9 Natomiast 30 minut później ten sam odcinek przejechałem z nawet większą prędkością i napięcie jakie wskazywał ekran ( ten na wyświetlaczu auta ) to 13.8 i nawet spadał do 13.6 minimum. Dodam tylko że alternator pół roku temu został regenerowany. wymienione w nim zostało wszystko , nawet części sprawne. ( na moje życzenie ) Wiec być może najpierw ładuje większym napięciem a w trakcie ładowana po prostu spada. Pozdrawiam
  2. Pytasz o coś co jest nie możliwe. - Nie dostaniesz części tuningowych które dadzą większą moc w cenie części seryjnych nikt za darmo takich rzeczy nie daje. - Ten silnik będzie miał 125 km nie ma możliwości zwiększenia mocy czy momentu, Możesz jedynie poprawić odczucia z jazdy np usuwając zatkany katalizator ( zakładając że twój jest zatkany ) Możesz również doposażyć auto w turbinę ale to nie jest raczej tania opcja wiec zakładam że Cie nie bardzo interesuje. Wydaje mi się że najlepszym dla Ciebie rozwiązaniem to sprzedaż tej vectry i zakup czegoś z mocniejszym motorem ( to jest zawsze bardziej opłacalne niż przerabianie swojego ) Lub też po prostu pogodzenie się co do mocy i zrobieniem co najpotrzebniejsze i cieszeniem się z tego co się ma Pozdrawiam serdecznie
  3. Chciałnym się dowiedzieć Darekgonet co to oznacza w trakcie sprawdzania zaworów że " Chodziły pewnie i szybko. " ? Co to za metoda i w jaki sposób to sprawdziłeś ?
  4. Sprawdź też czy gruszla na kolektorze dolotowym przy wysokich obrotach się rusza ( od sterowania niby takimi klapkami ) . Jedna osoba patrzy na gruszkę a druga dodaje gazu ( przy samym końcu obrotów powinna się ruszyć ) W teorii zablokowany walec może powodować słabość auta i odgłosy wyżej wymienione.. Pozdrawiam
  5. A jak zgasisz auto i zostawisz na 5 minut po czym odpalisz na nowo to również masz problem z obrotami przy odpaleniu ?
  6. Kupier nie do końca łożysko się uszkodzi. Pamiętaj że po uszkodzeniu pierwszego łożyska wał i koła zębate podpierały się własnie zazębieniem . Co z kolei przy długiej eksploatacji mogło je uszkodzić / zużyć. Są to jednak elementy bardzo pasowne i taki stan rzeczy może ten wałek i resztę kół który z nimi współpracuje wycofać z eksploatacji. ( nie mówię że się nie da złożyć ale po zregenerowaniu, zazębienia mogą wydawać dzięki bo zmienił się ich kont natarcia podczas eksploatacji bez łożyska ) Po złożeniu możesz odczuwać drgania , wycie lub inne objawy wskazujące na zyżycie się kół zębatych. Pozdrawiam
  7. z ciekawości jakie miałeś objawy przy tak zniszczonym łożysku/wałku ? Ciekawe czy temat da rade zregenerować . Czy nie zużyło się przy tym reszta podzespołów od np długiej pracy bez łożyska.
  8. Cichy napisałem wyżej że pod osłoną górna rozrządu już sprawdzałem . Nic tam nie widać jeśli chodzi o wyciek. Natomiast mi to wygląda na wyciek z uszczelnienia miski oleju i potem rozbryzga po dole i trochę górze. Temat wyczyściłem do sucha w piatek tam zagladne dokładniej i sprawdzę co tam widać. Licze na to że nie jest to uszczelniacz wału bo rozrząd mam robiony 10 tys km temu.
  9. Cichy z pełnym szacunkiem do tego co robisz dla tego forum . Ale proszę cię nie wyciągaj błędnych wniosków z krótkiej wypowiedzi ukierunkowanej w trochę innym temacie. Pisze w temacie miski 1.8 ponieważ wyciek wygląda na wyciek z uszczelnienia miski LUB uszczelniacza wału chyba że leci z uszczelnień na wałkach ale od góry sprawdzając wygląda że jest ok . Stąd też moje zapytanie w temacie miski czy 1.8 xe i 1.8xer jest podobnie/ tak samo. Ps. wszystkie uszczelnienia chłodniczki zostały wymienione na ORI GM rok temu przezemnie osobiście. A zaglądając pod auto widzę z czego ewidentnie leci ( pisze to tylko aby wyprzedzić Twoje kolejne zapytanie :)) ) Czekam na podpowiedzi.
  10. Panowie czy temat silnika 1.8 xer wygląda podobnie ? Pytam bo zbliża mi się temat wymiany oleju a nie wiem czy nie ciecze mi z nad miski.
  11. Hej . Zaślepić niestety nie da rady. Są natomiast fachowcy co je przerabiają ( były zdjęcia na forum ) co nie koniecznie dobrze wygląda ale za to eliminuje całkowicie problem z dostawaniem się oleju do płynu. Czy przy pierwszej wymianie faktycznie chłodnica została wymieniona czy tylko jej uszczelki. jeśli uszczelki to czy oryginały z ASO czy jakieś inne. Jest to istotne ponieważ te oryginały podobno wystarczają na o wiele dłużej. A podróbki własnie na parę miesięcy. Pytanie co zostało wymienione i na co. Same chłodniczki też się odkształcają i też rozszczelniają wiec też mogą podlegać wymianie . Zdiagnozować można tylko w momencie dokładniejszemu przyjrzeniu się chłodnicze. Polecam podpytać co mechanik dokładnie robił Pozdrawiam
  12. Ja bym proponował w pierwszej kolejności sprawdzić czy Twoje radio jest w AUX wyposażone. Wyciągnij się i zobacz rozpiskę na naklejce. Jeśli jest tam opis na wyjście AUX to można szukać dalej jeśli nie ma to musisz zaopatrzyć się w zestaw do przerobienia radia aby aux obsługiwało.
  13. Żeby dołożyć czujnik musisz mieć: UEC - w zależność od wyposażenia BCM - "KH" (bez alarmu i SPORTa) REC - "EX" czujnik "EX" (dla szyby zwykłej) lub "EY" (dla solara) najlepiej Tech 2, bo OP-COM może nie ogarnąć Info zaciągnięte z tego forum. czujnik sobie dobierzesz. Nie zapomnij o przełączniku świateł w którym musi być opcja AUTO Co do wklejania polecam jednak klej do szyb. Czujnik musi być odpowiednio dociśnięty żeby nie było pęcherzyków powietrza . nNe wiem jak reaguje sylikon, Ale w lato tempertura w aucie osiąga bardzo wysokie wartości gdzie sylikon może się jednak odkształcać . Pozdrawiam
  14. A jak będziesz miał uszkodzony czujnik ilości oleju i będzie wskazywał za niski poziom to też zgaśnie ? Pytam bo nie miałem takiego przypadku ale wydaje mi się że też będzie świecić aż się tego oleju nie uzupełni. niech autor doprecyzuje o jaki komunikat mu chodzi bo tak możemy gdybyać i rozwiązywać inne problemy.
  15. Panowie a nie mylicie czasem 2 innych komunikatów ? jeden to czujnik ilości oleju w misie olejowej drugi natomiast to czujnik ciśnienia oleju Dwie inne awarie które trzeba rozgraniczyć żeby nie błądzić i się porozumieć .
×
×
  • Create New...