Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mmagikk

Forumowicz
  • Zawartość

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

mmagikk wygrał w ostatnim dniu 29 Czerwiec

mmagikk ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

4 Neutral

O mmagikk

  • Ranga
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Panda 1.1 2005

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. mmagikk

    Skrzynia F17

    Ktoś ?coś ? Jakieś podpowiedzi ? Nie wierzę że nikt skrzyni nie regenerował
  2. mmagikk

    Skrzynia F17

    Hej panowie . Nie chcę zakładać nowego tematu więc wykopuje ten. Pacjent signum 1.8 140 km i 178 tys przebiegu skrzynka f17 ta krótka . Objaw mam taki( byc może przesadzam ) że zaczyna mi wychodzi 2 bieg. Myślałem że to coś z osprzętu ale rorzad ma 10tys przebiegu a pompa wody rolka napinacza oraz lozysko koła klimy mam nowe . Nawet na weekendzie zregenerowane alternator ( łożyska i regulator napięcia ze szczotkami. ) Olej wymieniony na gm. Weszło ok 1.5 l biegi wchodzą pięknie i nie ma problemu . Olej który zleciał był klarowny czerwony bez opiłków . Na magnesie od przelewu było trochę błota metalicznego ale nie wiele, plus parę drobinek metalu wyglądały jak opiłki . Moze jestem czepialski ale jak mam wyłączony nawiew i wyciszone radio to tylko na 2 i trochę na 3 słychać gwizd potem już nie. Miał które taki przypadek ? albo może sprawdzić jak to u niego wygląda ? Jak tylko włączę lekką muzykę oraz dmuchawę to można zapomnieć o wszelkich dziękach Moje pytanie jest następujące czy ktoś rozbierał już tą skrzynie i podpowie mi coś odnośnie wałków na których są jakie biegi . Dodatkowo numeracja łożysk też by była miła . Mam dostęp do nich w zasadzie za darmo więc bym zaczął kompletować i po zimie wymienił co trzeba . Czekam na podpowiedzi . Pozdrawiam
  3. Hej szukam juz od pół dnia Tisa do pobrania żeby sprawdzić sobie czy czasem nie zapomniałem o jednej podkładce a mianowicie między rolką napinacza a samym napinaczem . Niby wszystko jest ok ale nie wiem skąd została mi jedna podkładka i trochę mnie to martwi :) macie może dostęp do tisa ? albo byłby ktoś na tyle dobry że sprawdzi mi budowę tego napinacza ? Czekam na podpowiedzi.
  4. mmagikk

    Wypadanie zapłonu Z18XE

    A po prostu cewka zapłonowa ?
  5. mmagikk

    Spalanie LPG\PB\ON Opel Vectra C

    Nigdy mnie nie bawiły takie tematy bo zazwyczaj robi się z nich g**no-burza ale widząc spalanie od kolegi 1.8xer to muszę napisać . 6.5-7 l trasa jak jadę jak dziad Miasto 8.4 - 9 max więc chłopaki 11 litrów wyrzuca z butów myslalem że to mój dużo pali ;o Auto signum tylko benzyna
  6. Czy dasz rade nie wiem nie znam twoich możliwości manualnych ogólnie zrzucasz wentylatory chlodnicy ,płyn chłodniczy też zlewasz , demontujesz pasek wielorowkowy , luzujesz kompresor klimatyzacji ,demontujesz osłone termiiczną kolektora , oraz kolektor wydechowy wyciągasz z auta i być może coś jeszcze o czym już nie pamiętam. Czasowo u mnie wyszło ok 5 h ciągłej pracy pewnie 2gi raz bedzie pewnie szybciej . U ciebie jeszcze dochodzi płukanie układu . nie radził bym jazdy w takim stanie bo przecież nie masz chłodzenia silnika wszystko masz zawalone majonezem. staniesz w korku i będziesz mieć ogromy problem. Pozdrawiam
  7. Na 98 % to chłodniczka . Więc bez stresu . Uszczelki 250 zł drugie tyle wymiana płukanka i po kłopocie . Pozdrawiam i bez paniki
  8. Sterownik że zdjęcia to osprzęt z pompy wtryskowej ale do diesla . Pod kanapa z tyłu masz pompę paliwa i tam może się znajdować się nieszczelność . Ale w tym aucie nie ma cudów . Przelec cały układ wszystkie przewody może znajdziesz wyciek .
  9. Wskaźnik paliwa raczej nie ma nic do tego . Pokazywał Ci wałek ? Zdemontowany ? Czy na silniku ? Co rozumiesz poprzez kaszkę ? I gdzie ten nalot widziałeś na krzywce ? Czy na łożyskowaniu ? Podjedź na odczyt błędów tam gdzie masz najtaniej . Napisz nawet w regionalnym dziale może ktoś jest z twojej okolicy to ci za Piwo sprawdzi błędy . Ps i co rozumiesz poprzez górny wałek ?
  10. Pewności nie mam. Bo przez internet to można tylko gdybać. Skoro pokazuje błędy z cewki ( wypadającego zapłonu ) to zaczął bym od tego. Pierwsze co koledzy z forum zapytają to dokładny nr błędu jaki wystepuję. Przy wypadającym zapłonie pojawi Ci się tryb awaryjny a auto będzie przerywać , nie będzie miał mocy a silnikiem będzie rzucać . Jeśli złapało by Ci wałek to świadczyło by to że jeździłeś bez oleju. Olej miałeś czy nie ? jeździsz autem na co dzień więc i sam najlepiej wiesz. Ponadto przypalony ? po czym on to stwierdził ? rozkręcał Ci rozrząd i sprawdzał mostki tj łożyskowanie wałków ? Twoja historia się kupy nie trzyma w momencie przytarcia wałka raczej autem już byś nie jeździł lecz wszystko wskazuje na to że masz problem z zapłonem albo układem paliwowym/powietrznym
  11. Co to znaczy zaczął się kotłować ? . Bardzo dużo napisałeś na temat wymian i diagnozy ale czy zagladaleś do świec ? Już nie wspomnę o wypadającym zapłonie czyli cewce ? . Jaki remont silnika ? W ogóle co to znaczy górny wałek się przynarał? Przecież wyciek z pokrywy nie ma nic do smarowania wałków rozrządu chyba że wyciek był tak duży że jeździłeś bez oleju . ( Ale wtedy musimy być jeździć na kontrolce ciśnienia oleju ) Ps widzę że jednaj napisałeś coś o świecach . Ale nic o cewkach zapłonowych
  12. Brzmi to tragicznie . Pytanie z jakiego powodu po nagrzaniu i odpaleniu nagle cichnie a nie stopniowo. Sprawdzałeś może czy przy odpaleniu występuje jakieś napięcie na zawodach sterujących kołami ? Może powinno od razu się pojawić po odpaleniu a u Ciebie pokazuje się dopiero za który s razem . Może masz za niskie ciśnienie oleju w układzie i zanim się wszystko nabije to tak to wygląda i brzmi. Może nowy zaworek się wiesza i zostaje otwarty dlatego na rozruchu rozrząd jest w złej pozycji .
  13. mmagikk

    lekko mułowaty Z18XER

    Widzisz a ja jednak przy aucie nie grzebałem bo od rana leje ale szczerze rozczarowany jestem tam samo 😛
  14. mmagikk

    lekko mułowaty Z18XER

    Być może ja mówie głupoty, ja poradziłem sobie telefonem jakoś ustawiłem dałem nagrywanie i po odpaleniu but w podłogę w ten sposób stwierdziłem że 1.8 to kiepska jednostka napędowa jutro rzucę okiem o ile wybiorę się do auta :))
  15. kolega wcześniej wspominał o otwarciu kółek . Po wymianie zrobiłem to samo i uważam że to co je zabija to syf który wytrąca się z oleju. W każdym 1.8xer wytrąca się nagar ze względu na dystanse jakie auto robi miedzy wymianami oleju ( 30 kkm) może nie ma to wielkiego wpływu ale raczej przyspiesza to zużycie tak delikatnej rzeczy. Dodatkowo moim skromnym zdaniem lepiej by było czyścić sitka w zaworkach oraz same zaworki raz na jakiś czas niż dać możliwość dostania się tego syfu do kzfr. pozdrawiam Ps nie wiem czy tylko ja mam takie zboczenie ale ostatnio przy wymianie filtru oleju sprawdziłem sobie co w nim jest i znajduje się ten sam nagar co na kołach wiec ogolnie ten silnik to jeden wielki syf.
×