Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mmagikk

Forumowicz
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

mmagikk wygrał w ostatnim dniu 7 Maj

mmagikk ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Neutral

O mmagikk

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Panda 1.1 2005

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A nie jest to po prostu wypalone od wypadającej iskry ? Która zamiast strzelać do komory silnika to wali w obudowę ?
  2. A jak ma się sytuacja ze wskaźnikiem temperatury ? Kiedyś miałem podoba sytuację ( lecz od razu mówię że w innym rodzaju auta a dokładniej VW) czujnik temperatury miał dwa zadania jedno to sygnał idący na wskaźniki to co pokazuje ci się na licznikach a drugi obieg szedł z informacją do sterowania układem zasilania . Nie wiem jaki masz czujnik u siebie ( ilu przewodowy) ale może po ostygnięciu częściowym silnika komputer widzi stan w którym jest zimny i zamiast odpalić auto bez ssania przy rozgrzanym silniku podaje mu dodatkowe dawki paliwa i stąd go dławi z samego początku. Diagnostyka techem albo po comem napewno ujawni problem Raz jeszcze zaznaczam że mój przypadek był podobny z tym że w zupełnie innym aucie . Pozdrawiam
  3. A może po prostu w międzyczasie skończyły się klocki ?
  4. W inter-carsie mają katalog z uszczelkami do klimatyzacji( i nie tylko ) . Tam po rozmiarze znajdziesz tego czego szukasz sprzedawane są w kompletach po 5 sztuka.( Jednego rozmiaru ) i koszt takich 5 sztuk po dość dużych rabatach to ok 18 zł.
  5. Zle mnie zrozumiałeś . Wyglądem są identyczne do tych ze sklepu rolniczego albo nawet ASO. Różnica jest zapewne w składzie mieszanki gumy i ot cała filozofia . Zakładam że każdy kto działa przy klimie nie chce do niej wracać w przyszłości stąd też wyjaśniam że te po 1 zł w rolniczym nie nadają się do układów klimatyzacji w naszych autach ponieważ rodzaj użytej gumy w nich nie gwarantuje szczelności . One są do układów hydraulicznych gdzie pracuje olej a nie gaz i to w jednak dość dużym cisinieniu pisze to tylko dlatego że parę postów już czytam że ktoś dobrał uszczelkę w sklepie rolniczym i od tej pory wszyscy jeżdżą do rolniczych i zakładają części wyglądowo pasujące ale już parametrami pracy nie. pozdrawiam
  6. Któryś raz z rzędu widzę że w sklepach rolniczych czy hydraulicznych dokupujecie uszczelnienia . Kiedy ją zajechałem do zaprzyjaźnionego sklepu aby dobrac uszczelke metalowo-gumowa dostałem odmowę że do instalacji klimatyzacji się nie nadaje . Podobno te zwykłe hydrauliczne nie są wytrzymałe na freon który znajduje się w układzie klimatyzacji . Dlatego zakup zwykłej uszczelki met gum jest bezsensowny. Nawet serwisy klimatyzacji odsyłały mnie do ASO. W ASO jedna sztuka kosztowała 45 zł ( potrzebowałem 4) Ostatecznie zakupiłem zestaw uszczelek w sklepie inter...... Dostępnych na miejscu typowo do układu klimatyzacji ( wybierane z katalogu ) Zostało mi do odsprzedania 3 sztuki mniejszych o 3 sztuki większych . Panowie nie róbcie popeliny tylko zakładajcie uszczelnienia zgodnie z ich specyfikacja . Zwykle uszczelnienia met gum zostawcie do usrusuw albo zatorów a nie do naszych aut .
  7. Nazwa tematu aż się uśmiałem .:) Na postoju jak naciśniesz pedał hamulca to też pierdzi ? Przewód nie ma nic do rzeczy sam jak napisałeś. Nie porównuj do nowego auta bo to bez sensu. Podejrzewam że sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie . Najprawdopodobniej masz uszkodzone serwo hamulca ( skoro z niego dochodzi "pierdzenie" )w środku znajduje się membrana która w twoim wypadku pewno jest uszkodzona i wydaje te ciekawe odgłosy. Dodatkowo skoro musisz że pedał hamulca działa jak drewno to jest to potwierdzenie uszkodzenia serwa. Lecz żeby nie brnąć w koszta sprawdź sobie najpierw przewody podciśnienia które idą bezpośrednio do serwa hamulca ( sprawdź ich szczelność ) połączenia trójniki . Nieprawidłowe podciśnienie również może powodować twardy hamulec . Pozdrawiam i podziel się spostrzeżeniami
  8. Jeśli masz dostęp do narzedzi typu "nasadki torx" oraz klucze torx to w zasadzie godzina roboty i będziesz miał to opanowane. O świecach nie mówię bo to standardowy klucz świecowy pasuje. Jej czujesz się na siłach to polecam zabawę samemu . Dokładnie oczyścić powierzchnię przylegania pokrywy oraz uszczelki i będziesz zadowolony. Cewka to jedna wtyczka i dwa torxy i masz ja na wierzchu . Polecam
  9. Miałem ten sam silnik w tym samym aucie z taką samą wadą ( silnik AKQ ) Na szczęscie w tym wypadku jest po prostu uszczelka. W momencie gdy zalewa Ci cewkę trzeba ją wymienić , żeby wyciągnąć całą cewkę i sprawdzić jak wygląda potrzeba odkręcić dwie śruby typu torx , Te podstawowe czynności są dość proste dasz sobie radę Powodzenia
  10. Kiedy miałeś ostatnio świece wymieniane ? ( zaczynamy od tych tańszych opcji ) Potem można się przyjrzeć listwie. Polecam też wyciągnąć w wolnej chwili listwę i zobaczyć w jakim jest stanie. Miałem przypadek że do jednej komory wyciekał olej , fajka świecy namokła w oleju i dzięki temu wypadały zapłony. Pozdrawiam
  11. Dla potomnych . Okazało się że wszystko jest wlutowane poprawnie . Dzwoniłem na ofertę przerobienia radia u mnie w śląskim i spec mi podpowiedział że w radiach typu cd30 z aux fabrycznym w innym miejscu znajdują się piny . Szybką kontrola jak jest u mnie i faktycznie w całkiem innym miejscu się znajdowały niż powinny być. Szybka podmiana 3 pinow i działa tak jak powinno. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
  12. Panowie informacja bo własnie zakończyłem batalię ze swoją klimą . W op comie pokazuje 200 kps klima sie nie załączała. Ma maszynie NIBy wyssało 65 gram czynnika. ( w co nie wierze ) Dobiłem 100 gram + barwnik. i tutaj o dziwo klimatyzacja normalnie zastaratowała na takiej ilości czynnika . Jedyny problem to taki że nie była wydają + odgłosy tarcia dochodziły z kratek nawiewów Wieczorem zdignozowałem dziurawą chłodnice klimatyzacji ultrafioletem . Zakupilem w karsie po zniżkach za 150 zł. Dodatkowo obalam mit że uszczelki klimatyzacji zakupione w sklepie rolniczym lub w innych miejscach niewiadomego pochodzenia się nadają. W aso jedna kosztuje 45 zł. Uszczelka musi być odporna na Freon tylko to zapewni szczelność na długie lata . W karsie są sprzedawane w kompletach po 5 szt za 19 zł. ( Zostało mi jeszcze 7 sztuk może ktoś będzie chciał odkupić ) Polecam najpierw diagnozę potem ewentualną naprawę Pozdrawia, PS Sorry za odkop ale podejrzewam że niebawem tematy się wysypią a być może ktoś to przeczyta
  13. mmagikk

    Czujnik deszczu

    Panowie mam do was pytanie może Wy mi coś polecicie Zakupiłem ostatnio czujnik deszczu do signuma Zgodnie z poradami ( wyczytanymi wcześniej ) zakupiłem czujnik EY ( mam fioletową szybę czołową ) . Taśmę znalazłem wszystko jest ok . Kiedy przyszedł czujnik okazało się że jest bez ramki do naklejenia na szybę czołowa ( gdzie mogę taką dostać ) Oraz okazało się że odklejony mam sylikon od czujnika. ( te czarne łezki / kropelki ) w całości mam odklejone. I teraz pytanie czym te diabelstwo przykleić do szyby i czy ta sylikonowa nakładka musi być zamontowana ? ponieważ po przymierzeniu za cholerę nie pasuje ;/ i trochę się denerwuje że wyrzuciłem pieniądze w błoto. 35 zł bo 35 zł. ale jednak czekam na podpowiedzi.
  14. Wychodzi na to że wlutowalismy poprawnie . Jutro będziemy próbować na nowo. Dam znać jak wyszło . Dzięki Jarku za szybkie odpowiedzi . jestem po wlutowaniu następnego układu . Efekt jest dalej ten sam . Cisza z głośników. Nic nie pierdzi ( jak przed wlutowaniem ) ale też nic nie leci. Temat odpuszczam bo nie chce już nadwyrężać gościnności kolegi . Albo coś źle się wlutowało albo układy które zamówiłem to jakieś podróbki podróbek albo juz ostatecznie może kabel jack/jack mam uszkodzony ( jutro go przemierzę ) Aczkolwiek gdyby był połamany to pewnie po włożeniu do gniazda coś by pierdziało.
  15. Jarku podpowiesz mi może którą stroną montować tego tda w teorii powinien mieć nacięcie ( wg dokumentacji ) a praktyka pokazuje że napisami tak jak scalak u góry. Doszły do mnie nastepne układy z innego sklepu jutro jadę je wlutować a być może tutaj błąd popełnilismy pozdrawiam
×