Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mmagikk

Forumowicz
  • Content Count

    149
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

mmagikk last won the day on June 29 2018

mmagikk had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

About mmagikk

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Panda 1.1 2005

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej . Zaślepić niestety nie da rady. Są natomiast fachowcy co je przerabiają ( były zdjęcia na forum ) co nie koniecznie dobrze wygląda ale za to eliminuje całkowicie problem z dostawaniem się oleju do płynu. Czy przy pierwszej wymianie faktycznie chłodnica została wymieniona czy tylko jej uszczelki. jeśli uszczelki to czy oryginały z ASO czy jakieś inne. Jest to istotne ponieważ te oryginały podobno wystarczają na o wiele dłużej. A podróbki własnie na parę miesięcy. Pytanie co zostało wymienione i na co. Same chłodniczki też się odkształcają i też rozszczelniają wiec też mogą podlegać wymianie . Zdiagnozować można tylko w momencie dokładniejszemu przyjrzeniu się chłodnicze. Polecam podpytać co mechanik dokładnie robił Pozdrawiam
  2. Ja bym proponował w pierwszej kolejności sprawdzić czy Twoje radio jest w AUX wyposażone. Wyciągnij się i zobacz rozpiskę na naklejce. Jeśli jest tam opis na wyjście AUX to można szukać dalej jeśli nie ma to musisz zaopatrzyć się w zestaw do przerobienia radia aby aux obsługiwało.
  3. Żeby dołożyć czujnik musisz mieć: UEC - w zależność od wyposażenia BCM - "KH" (bez alarmu i SPORTa) REC - "EX" czujnik "EX" (dla szyby zwykłej) lub "EY" (dla solara) najlepiej Tech 2, bo OP-COM może nie ogarnąć Info zaciągnięte z tego forum. czujnik sobie dobierzesz. Nie zapomnij o przełączniku świateł w którym musi być opcja AUTO Co do wklejania polecam jednak klej do szyb. Czujnik musi być odpowiednio dociśnięty żeby nie było pęcherzyków powietrza . nNe wiem jak reaguje sylikon, Ale w lato tempertura w aucie osiąga bardzo wysokie wartości gdzie sylikon może się jednak odkształcać . Pozdrawiam
  4. A jak będziesz miał uszkodzony czujnik ilości oleju i będzie wskazywał za niski poziom to też zgaśnie ? Pytam bo nie miałem takiego przypadku ale wydaje mi się że też będzie świecić aż się tego oleju nie uzupełni. niech autor doprecyzuje o jaki komunikat mu chodzi bo tak możemy gdybyać i rozwiązywać inne problemy.
  5. Panowie a nie mylicie czasem 2 innych komunikatów ? jeden to czujnik ilości oleju w misie olejowej drugi natomiast to czujnik ciśnienia oleju Dwie inne awarie które trzeba rozgraniczyć żeby nie błądzić i się porozumieć .
  6. Raczej pomyśl o porzadnej diagnostyce a nie tylko czytaniu błędów. Bo inaczej będziesz wymieniać podzespoły wydasz tysiące a efekt będzie zerowy. Chłopaki źle nie podpowiadają i na pewno nie chcą Ci zrobić krzywdy .
  7. Masel określ dokładnie jaki masz silnik to chłopaki szybciej pomogą . Z kodu który podałeś nic nie wynika gaz masz ? Słowo NIE w odpowiedzi nie wiadomo do czego się odnosi .
  8. W wątku o kołach zfr jest opis układu olejowego w tych silnikach . Nie chce pisać herezji ale wydaje mi się że był tam opis o zaworku w okolicy pompy oleju . Było tam wszystko rozrysowane . Nie wiem czy nie było odnośnika do ruskiego forum gdzie organoleptycznie jak to tam działa . Pozdrawiam Na stronie 5 jest schemat .
  9. W tym silniku nie występuje . Pozdrawiam
  10. Przy wymianie uszczelek na chłodniczce w zasadzie wymienia się komplet ze względu na kiepski dostęp. Wiec jeśli ktoś Ci tam już gmerał ale nie wymienił wszystkiego to do niego możesz mieć pretensję . Na zdjęciach nie widać specjalnie skąd cieknie . Widać jedynie sanki przednie i w otworze pokaźną ilość oleju. przydały by się zdjęcia tyłu silmika tam gdzie jest kolektor dolotowy albo dokładniejsze foto miejsca gdzie pracuje pasek wielorowkowy Pozdrawiam
  11. Strzelam od tak. Skoro błędów nie ma i traci moc to pewnie turbo przeładowuje . Sprawdź zaworki sterujące , zawór bocznikowy i zawór upustowy na wydechu . Pewnie ktoś podpowie że to zaworki sterujące praca turbiny i się z nimi zgodzę Teraz zwróciłem uwagę . Wydawało mi się że w opisie było 2.0 net. Stąd moja notka. Za wprowadzenie w błąd przepraszam
  12. A jakoś check engine Ci się świeci ? Czy tylko falują obroty ?
  13. Zatrzymuje podciśnienie w układzie hamowania ( serwo mechanizmie ) oraz dalej w całym sterowaniu podciśnieniowy w silniku
  14. Był już temat o metalu w zaworze EGR w 1.8xe i z tego co pamiętam były to resztki z katalizatora . Pewnie ktoś podrzuci linka to porównasz sobie bo nawet fotki były . Nawet chyba tez sytuacja miała miejsce na autostradzie
  15. Jak na wyłączonej to stawiaj na łożysko . Sprzęgło jest wtedy rozłączone więc nie bardzo ma coś wspólnego z wydawaniem odgłosów . Łożyska są różne w zależności od rodzaju kompresora a jest ich w oplu sporo
×
×
  • Create New...