Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mmagikk

Forumowicz
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Panda 1.1 2005
  1. Jak obiecałem fotki rozebranych ( rozciętych ) kół zfr . Przebieg 164 tyś oryginał serwisowany w aso longlife. Przy 90 tyś wyciągnięte sitka ( wg dokumentacji aso ) Koła przy rozgrzaniu kepotały oraz zaraz po odpaleniu na zimnym/ciepłym. W środku kupe syfu ale co ciekawe nie specjalnie zauważyłem luzy na kołach albo jakieś wyrobione elementy.Jedyne co mi przychodzi na myśl to łopatki zatarte tak że puszczały oliwe i stąd te błędne nastawy. Wybaczcie za zdjęcia robione ogórkiem niestety oświetlenie było nie najkepsze Pozdrawiam i raz jeszcze dzieki za pomoc
  2. Twin Audio

    Chłopaki odgrzeje kotleta. jakie są szanse na trafienie orygonalnej wiązki do TA w signum z 2008 roku ? z fabrycznie zamontowanym radiem cd30 mp3 ( wejsciem aux )oraz wyświetlaczem GID ? ktoś może natrafił na oryginalną wiążke ?
  3. z tym ze po podłączeniu do aku sprawdze tylko pełne otwarcie. a z tego co widziałem one działają płynnie Ale spoko sprawdzę przy najbliższej okazji Ps . JacekZKL jestes w stanie mi podrzucić nr nowych solenoidów ? Jak rozmawiałem z typem z ASO to tam sprzedają je razem z kołami zfr.
  4. Hej . jestem świeżo po wymianie kółek rozrządu i muszę stwierdzić następujące rzeczy. 1 ) auto o wiele mniej pali - paliło przed wymiana 11/14 l /100km ( było dla mnie szokiem jego spalanie zaraz po zakupie ale tłumaczyłem sobie że silnik 1.8 musi tyle zjeść 2 ) zrobiło sie o wiele bardziej dynamiczne ;0 3 ) silniczek pięknie pracuje bez bicia dieslowego. Koła od kolegi zabrałem na dniach je rozbiorę i dodam na forum dla potomnych. Nie bedzie trzeba ruskich stron przeglądać. PS. czy siłowniki hydrauliczne też wymienić ? narazie nie mam oznak zużycia.
  5. Kodowanie pilota

    Jakiś tam dostałem z dokumentami mam nadzieje że zadziała. Ale temat nie jest taki prosty. Dzwoniąc po warsztatach ślusarkich podobno maja problem z dorobieniem kluczyków po 2008 roku. Wicie może oco chodzi ? jaki w końcu expander kupić ? i jakie powinno ile powinno mięć "herc" żeby zgrało z oplem signum z 2008r. Ps. imobilajzer rozumiem że to co innego a parowanie centralnego to co innego ? ( parowanie przeprowadza się za pomocą kombinacji klawiszy w kokpicie ?)
  6. Kodowanie pilota

    Panowie. Tak dla potwierdzenia czy wszystko dobrze zrozumiałem. Kupuje używany kluczyk za 60 zł ( oryginalny ) kupuje transparder nowy niekodowany ( 20 zł + przelutowanie we włanym zakresie ) kupuje czysty grot do kluczyka ( 20 zł + 20 za dorobienie grotu ) W takim zestawie wystarczy kluczyk zakodować op-comem i bedzie działać ? Może ktoś potwierdzić / poprawić moją teorię ?
  7. Jacek wielkie dzięki od tygodnia szukałem fotki rozłożonego koła. Grzesiu niestety koła mam jeszcze na aucie chyba że sugerujesz rozcięcie ich właśnie tam
  8. No ale widzicie panowie to wszystko to jest jakaś teoria. Pytanie czy ktoś. Was miał rozebrane koło żeby zobaczyć jak to wygląda ?
  9. Witam panowie Mam ogromna prośbę Czy jest ktoś na tym forum kto jest w stanie rozszyfrować mi te dziwne niemieckie napisy ? A tak całkiem serio mam historie pojazdu niestety w języku niemieckim . Ciekawi mnie jego historia natomiast nie jestem w stanie go rozszyfrowac. Deszyfrowanie za pomocą translatora mówi tylko o CZYSZCZENIU SILNIKA . ( przy któryms razie z rzędu domyslam się że jest to wymiana oleju ) Gdyby historia była po anglikańsku to pewnie bym sobie poradził. w załącznikach dodaje fotki. Może czegoś siekawego się dowiem. Fakt jest juz za późno bo auto zostało kupione. No ale dziwi mnie fakt że auto ma 164 tyś przebiegu a nie był robiony rozrząd. Pozdrawiam
  10. Cześć Panowie. Wszyscy się rozpisują na temat dzwięku uszkodzonych kól zfr . Że niby przy starcie stukają pukają. Mnie zastanawia faktyczny stan tych kółek. Tzn po rozpięciu rozrządu można namacalnie zbadać które kółko jest sprawne a które nie ? Niby znalazłem filmiki z budowy tych kół/ przekroje / Nawet jest film jak przy naciskaniu z góry na pasek rozrządu koło ssące poddaje się i kręci w koło własnej osi. Ale jak się zachowuje koło nowe ma jakies luzy ? Domyslam się że w w momencię uszkodzonej sprężyny która ustawia koło w stanie zerowym siłą ręki mozna je obrócić . Jak koło jest nowe ( sprężyna ) jest sztywne i się nie rusza ? i tylko siła hydraulliczna w tym wypadku oleju jest w stanie przezwycięzyć ugięcie sprężnyny ? Ps ma ktoś może rozebrane stare i moze podrzucić fotki ? Pozdrawiam
  11. Hej chłopaki. Czy jesteście mi coś w stanie powiedzieć więcej o tym autku ? Ogołnie przerzuciłem sie z VW gdzie znałem każdą zasadę działania auta oraz ewentualnego wyposażenia . Nie ukrywam z vw zrezygnowałem ze wzgledu wady konstrukcyjne silnków ( dość duża awaryjność ) i temat padł na opla. Wracając do tematu co sądzicie o tym aucie ? https://www.otomoto.pl/oferta/opel-signum-1-8-140km-stan-prefekt-z-niemiec-oplacony-ID6zrBkj.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
×