Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Paulito

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Paulito

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra C Z18XE, 122KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Panowie. Mam problem ze swoją Vectrą. Otóż może to zbieg okoliczności ale po wymianie rozrządu parę dni temu na piątym biegu podczas przyspieszania słychać takie jak by brzęczenie..Wsłuchałem się i dźwięk dochodzi z okolic lewarka zmiany biegów. Występuje jedynie podczas przyspieszania,gdy odejme nogę z gazu brzęczenie zanika. Nie ma tego na innych biegach tylko na 5. Druga sprawa to gdy auto stoi na luzie słychać z okolic skrzyni takie nieregularny dźwięk jak by coś wpadało w rezonans,po wciśnięciu sprzęgła ustaje. I czasem gdy jadę na długim zakręcie i chcę zmienić bieg to czuję że ped
  2. Ja się podepnę..z kolei u mnie na odwrót..auto gdy stoi na luzie,to z okolic lewego koła tam gdzie skrzynia dochodzi takie hmm..nie wiem jak to nazwać..bzyczenie:D? które nieraz przeradza się się w takie nieregularne stukanie. Po wciśnięciu sprzęgła do końca jest cisza. Wystarczy również nawet bardzo delikatne dodanie gazu aby nie było tych stuków. Zauważyłem również, że podczas przyspieszania,przy otwartej szybie,również wydaje mi się że z tej strony, słychać takie terkotanie,mniej więcej jak by wsadzić kij w szprychy roweru. Na niskich obrotach to dobrze słychać. I dzieje się tak tylko podcz
  3. Również mam takie coś w swojej Vectrze..Przy ruszaniu muszę jej dodać więcej gazu żeby jej nie zdusić, a gdy schodzi z obrotów na luzie wskazówka na jakieś 2 sekundy zatrzymuje się na 1000 obrotów, po czym spada dopiero do normalnych.
  4. Kolego,nie mam pojęcia co tam siedzi ponieważ autko mam od niedawna:) i to była pierwsza rzecz jaka mi się rzuciła w oczy. Powiedz mi jeszcze czy wystarczy kupić sam wkład czy lepiej z obudową?
  5. Ja się podepnę..u mnie na luzie słychać nieraz głuche,niemetaliczne stukanie właśnie gdzieś z okolic lewego koła,a czasem to jest taki delikatny szum bez stuków. Po całkowitym wciśnięciu sprzęgła cisza. Odpuszczę sprzęgło i znowu..albo występuję wtedy stukanie albo szumi. Słychać to tylko na zewnątrz,w aucie cisza. Przy otwartych szybach podczas przyspieszania,tak do trzeciego biegu też właśnie słychać takie terkotanie,coś jak by wsadzić kij w szprychy;p biegi wchodzą dobrze. Czy to sprzęgło się sypie czy jednak skrzynia biegów mówi papa?
  6. ja w swoim 1.8 też mam wahania temperatury:) w czasie jazdy stałą prędkością 70-80 stopni. Dopiero jak popracuje na luzie to dochodzi wskazówka do 90,a gdy ruszę to znowu spada. Mój ojciec miał kiedyś tigre i tam było to samo;p to ja nie wiem co jest z tymi termostatami w tych oplach..
  7. Mam to samo u siebie z tym,że u mnie w sumie najgłośniej to słychać na luzie. A podczas jazdy wygląda tak jak bym miał turbinę:D u siebie podejrzewam alternator,ale może być też nieszczelny kolektor wydechowy w Twoim przypadku skoro występuje tylko podczas przyspieszania i wchodzenia na obroty.
  8. Postaram się jeszcze dzisiaj gdzieś podskoczyć na kompa:) tylko oczywiście jak na złość wczoraj zgasł mi ten check;p a żeby sprecyzować to zapalił mi się ten mały żółty silniczek a nie to auto z kluczem..bo nawet nie wiedziałem że w oplach są dwie takie opcje.
  9. Ja nie posiadam niestety kabla..a to jest znajomy mechanik, auto akurat wziął ode mnie jak byłem w pracy więc mnie przy tym nie było bo nie miałem możliwości. Oczywiście po nowym roku pojadę jeszcze na podpięcie do kogoś innego i zobaczymy co powie kolejny:) Już nie chodzi mi o to dlaczego się zapalił ten check, tylko chciałbym znać odpowiedź na pytanie czy jeśli faktycznie byłby walnięty wtrysk to auto by chodziło praktycznie bez zmian..bo mówię, check mi się świeci nadal ale auto ani nie szarpie,pali na dotyk, ma moc,obroty nie falują..Nawet jeśli trzeba wymienić wtryski to okej,nie ma probl
  10. Witam serdecznie:) na początku chciałem się przywitać gdyż od tygodnia posiadam Vectrę C, wcześniej miałem same audi więc teraz dopiero poznaję ten samochód i nie wiem o nim za wiele:) Ogólnie jest zadbana,ale wiadomo..na początku chciałem zająć się paroma sprawami. Ale do rzeczy..po kupnie auta wracałem nim 170 kilometrów do domu,praktycznie sama autostrada. Auto zdecydowanie miało moc, 180-170 szła bez problemu. Dojechałem do domu,stanąłem chwilę,wsiadam do auta znowu a tam kontrolka check engine..gdzie w czasie jazdy nic mi się nie świeciło. Na drugi dzień mechanik zabrał auto żeby sprawdzi
×
×
  • Create New...
UP