Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Umcyk

Forumowicz
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Umcyk

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Opel Zafira A
  1. dzieki za odp... problem nie byl jednorazowy... pojawil sie po ok tygodniu postoju juz drugi raz... jesli auta nie uzywam 3-4 dni to pali ok, jesli nie jezdze Opelkiem ok tygodnia - pierwszy rozruch jest moooooooocno problematyczny... ogolnie jesli problem sie nie poglebi - nic nie bede z tym robil... narazie uzywam auto na tyle czesto ze nie ma okazji sie zapowietrzac... dodatkowo parkuje przed domem "z górki" - zbiornik wyzej niz silnik
  2. Witam Jak wielu użytkowników Zafiry A 2.0DTI miałem problem z odpaleniem po kilkudniowym postoju auta - zapowietrzony układ paliwowy... Jakieś 3 miesiące temu wymieniałem komplet uszczelek wtryskiwaczy (również uszczelki miedziane), wymieniłem wężyki paliwowe, wraz z trójnikami... I wszystko było OK... do wczoraj... miałem jechać do pracy, wsiadam, przekręcam kluczyk (rozrusznik kręci jak wściekły) - Zafirka nie odpaliła... po 3-4 nieudanych próbach uruchomienia auta, wsiadłem do drugiego samochodu i pojechałem do pracy.... Dziś podłączyłem Zafire pod kompa - brak błędów postanowiłem trochę pomęczyć rozrusznik i po kilkudziesięciu sekundach kręcenia rozrusznika silnik zaczął zaskakiwać aż w końcu zaskoczył... teraz po zgaszeniu i ponownym odpaleniu zaskakuje "od strzała" - ewidentne objawy zapowietrzenia układu paliwowego... auto nie było odpalane jakieś 2-3 dni, zaparkowane było maską do góry... pytanie brzmi dlaczego się zapowietrzył, skoro uszczelki wtrysków i wężyki przelewowe z trójnikami wymienione??
×
×
  • Create New...