Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

meekt

Forumowicz
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About meekt

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Vectra C 2.0T kombi

Recent Profile Visitors

487 profile views
  1. Założyłem te 317 344 i stwierdzam, że stare amory wogole nie działały. Jestem mega zadowolony i cos czuje, że na przód też wleca nowe. Jakie to numery będą pasować? A czy prędkość przy wjechaniu w dziure/nierówność ma znaczenie na żywotność amortyzatora? Przy większej szybkości amorek dostaje bardziej w dupe? I druga sprawa, jedyna opcja by sprawdzić stan przednich amorkow to trzeba zdemontować? Ściągacze mam ale nie lubię ich używać.
  2. Jak chcesz to mam sprawna uzywke. Nalatane było na niej 170tys,potem 30tys lpg i zawsze paliwa w okolicy połowy baku. Nigdy na rezerwie nie jeżdżę. W tym temacie pisałem, że wymieniłem na nową ale to nie była przyczyna. Jak cos to pw. Bez problemu dam gwarancję rozruchowa
  3. Byłem teraz właśnie u chlopka co robi zawieszenia i wycenił mi sachsa standard za jakieś 190zł i wersja sport za 230. Dzwonie do niego i klepne sobie tego sporta. Dzięki!
  4. Panowie mam do wymiany oba tylne amortyzatory. Całe zawieszenie mam gwint AP i czy muszę kupić identyczne amortyzatory jakie miałem by nie wymieniać sprężyn? Czy mogę kupić to co po prostu pasuje do vc kombi. Bo o ile jeden po ściśnięciu wraca to drugi już stoi w tym samym miescju=śmietnik?
  5. https://allegro.pl/oferta/opel-vectra-tuleja-amortyzatora-tyl-02-c-gts-8098051684 Cos takiego znalazłem. Ktoś testował? Producent tedgum Średnica pasuje...
  6. Idzie kupić osobno ta gume? Amor ciężko się sciska i po malu wstaje do góry. Lecz od polowy jakby amor podnosił się skacząc co 1cm zamiast płynnego ruchu. To już końcowa amora? A druga sprawa jak tu mam gwint to muszę kupić identyczny amor jak miałem by zostać przy starej sprezynie?
  7. A już czaje. Po pracy zobacze. Dzięki!
  8. Guma ta pod plastikową osłoną amora? ZObacze czy da rade śrube dokręcić. Czyli taki luz nie powinien występować?
  9. Podczepie się pod temat by nie tworzyć kolejnego. Puka mi coś w prawym tyle kombi. Przechodzi to ewidentnie na karoserie. Jak ruszam,bujam,szarpie autem na wszystkie strony to nie mogę tego wyłapać. Dopiero podczas jazdy na nierównościach coś głośno puka. Gumy stabilizatora wymienione. Ciekawi mnie jedna rzecz,bo jak zdjąłem koło i szarpałem amorem przy górnych mocowaniu to on się poruszał i właśnie tak jakby pukał. Czy to normalne ,że amortyzator ma taki luz? Już nie miałem czasu by sprawdzić to na drugim stronie
  10. Chyba była wyłączona.Sprawdzę jeszcze raz. A rozrząd 200tys pyklo i czekam aż rafalg odezwie się z terminem. A to rozrząd może mieć tu coś na rzeczy? W tym temacie damiansig pisal, że nie bardzo.
  11. Gdzieś wyczytałem ,że ciśnienie dolotu ma być 33kpa w z20net z odczytu w opcomie a powyżej to już lewizna. Miałem 37-38,na szybko jedną śrubę dokręciłem od kolektora i teraz 36. Czyli szukać dalej i 33kpa to jest właściwy pomiar?
  12. Pojeździłem teraz na benzynie i na postoju oscyluje okolicach 16 ,a na jałowym 13 ,czyli bez zmian. A ta korekta co nam mówi? Silnik jeździ na ubogiej mieszance i dlatego komp musi zrobić poprawki na plus? Czy ja teraz przy tych korektach jezdze na bogatej mieszance?
  13. Korekty już wcześniej wrzucałem i cos dziwnie wyszly. Teraz podobnie. Aku wieczorem dołączę i sprawdzę poranny rozruch.
  14. Mi kuracja jazdy na lpg pomogła. Jakos z 6sec kręcenia spadło do 3(choć to i tak trochę długo). Ale dalej jest coś nie halo bo czasami zanim silmik nie przełącz się na lpg to zle pracuje. Obroty potrafią spaść do 200 a potem się podniosą. A tak się zastanawiam czy może nie leje za duzo benzyny bo wyraźnie czuć ja w spalinach z rana przy starcie.
  15. Czym dyfuzor jest połączony ze zderzakiem na calej długości? Jak silikonem albo uszczelniaczem dekarskim to zlapie to będzie to mega drut?
×
×
  • Create New...