Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

meekt

Forumowicz
  • Content Count

    122
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About meekt

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Vectra C 2.0T kombi

Recent Profile Visitors

733 profile views
  1. Mały update. //dla przypomnienia by nie czytać całego tematu. Pompa daje 2.2bara. Wymieniony filtr,pompa,regulator na nowe. Wężyki nie popękane. Połączyłem teraz klocki w całość i wczoraj ponownie zajrzałem do baku. Miałem przy plastikowym deklu od pompy małą dziurę którędy wpadał syf(jakieś odpryski rudej) do baku. Pompa zasysała cały ten syf i zatrzymywał się na sitku, po postoju wszystko opadało idealnie pod sitkiem i przy kolejnym rozruchu dalej to zasysało. Wczoraj wyczyściłem bak,dałem nową uszczelkę pod dekiel i prowizorycznie uszczelniłem tą dziurę w deklu. Efekt
  2. @Robinek A mogę bez niego jeździć? Czy musi wrócić na swoje miejsce. Jak go nie ma teraz to przy mniejszej ilości paliwa pompa nic nie sie zassie bo wszystko ucieknie i porozlewa się po baku?
  3. Ok,to będę miał to na uwadze. Dzięki. A wiecie po co jest ten czerwony dupek koło zatrzasku na fotce nr2?
  4. No tak jest,tylko ja chciałem wyciągnąć ten element w którym siedzi ten cały kosz z Twojego zdjęcia. Syfu mi sie nazbierało na dnie baku i chciałem to wytargać bez zrzucania baku
  5. Cześć, pamięta może ktoś jak wyciągnąć kosz paliwa z baku? Wygląda na to,że te zatrzaski nr2 trzeba odgiąć tylko jak tam łape włożyć? A druga sprawa, w pierwszej częsci widać koło zatrzasku nr2 taki czerwony element. Jest to taki korek który wczoraj mi wyleciał z dziury. Za cholere nie potrafiłem go włożyć z powrotem z paliwem w środku. Do czego on służy ,mogę jeździć bez niego?
  6. W eibachu polecili b4, b6 albo b8. Zalozylem po taniosci b4 i siadły dobrze. Nie wiem o co kaman z tymi sachsami. Wizualnie bardzo podobne do b4, prawie identyko kształt lecz na drodze juz nic nie wali.
  7. W głowie miałem by zamówić eibachy E10-65-007-01-22 a okazało się,że przez pomyłkę kupiłem E10-65-007-02-22. Czyli zamiast przdód nacisk do 1060 kliknąłem te do 1135kg. No to przez to może faktycznie auto być wyższe niż powinno ale dalej stuka na trzepkach... więcej fotek nie mam,dziś coś mi podeślą z warsztatu
  8. Panowie jest problem bo zestaw w poście wyżej nie pasuje. Mechaniory mówią,że amorek jest za długi pod tą sprężynę ,idzie ją założyć bez ściągacza... Numery części się zgadzają na sachsach i eibachach. Na tyle mam 317 344 i z tymi eibachami pasuja lecz przód nie gra. O co tu chodzi?Do tego musieli wymienić przewód hamulcowy bo amorek o niego wadził. vin W0L0ZCF3571109572 @matoslaw help.... Edit 2 No i stała jak koza na tym zestawie. Przód mega wysoko
  9. Dzięki panowie. To zostawiam info dla potomnych sprezyny eibach E10-65-007-02-22 amorki sachs 312 609 ,312 610 Edit. Po złożeniu tego zestawu amor Sachs strasznie stuka. W eibachu polecili bilstein b4, b6, b8 i po kosztach wsadziłem b4. Pasuje ale pod kombi z20net przód stoi jak koza przy 19". Ogólnie to chciałem zamówić eibach 01-22(nacisk do 1060) a przez przypadek zamówiłem 02-22(nacisk do 1135)
  10. No to nie wiedziałem,dzieki za info. W eibachu polecają b8 ale od ceny idzie drgawek dostać. To mogę założyć 312 601+602 albo 312 609+610 ? 601,602 tańsze a 609,610 oznaczne jako sport. Które byś proponował albo coś innego?
  11. Teraz siedzi u mnie przód gwint ap sport kpl (sprężyny i amorki),na tyle amorki sachs 317 344 i sprężyny z tego gwinta ap (amorki padły jakiś czas temu i wsadziłem tego sachsa) Jako,że przyzwyczaiłem się do obniżonego auta to kupiłem eibachy -30 E10-65-007-01-22 na przód i tył. Teraz potrzebuje skompletować amorki pod to by ładnie grały. Jak jest wybór to celowałbym ku poprawie komfortu. Aktualnie jest twardo i sztywno bo jeszcze kapeć 235/35/19 ale coś na pewno idzie włożyć by uzyskać troche komofrtu .
  12. W0L0ZCF3571109572 a gdzie te zawieszenie obniżone się objawia? Teraz i tak tam już serii nie mam to muszę dale drążyć temat by zakładać elementy po nr vin? SPringi już są teraz tylko amorki musze dobrać. edit xj2 czyli obniżone. To można coś pokombinować by zaznać więcej komfortu? edit3. do obniżonego to jeszcze drążki kierowniczę idą. Więc trzeba dobierać konkretnie po vin..?
  13. Cześć,w garażu mam już komplet amorków E10-65-007-01-22 do vc z20net kombi polift. Teraz czas na nowe amorki. Z tyłu mam 317 344, będą one dobre ? I co na przód założyć? @matoslaw już kilka razy mi pomogłeś, ten będzie ostatni z góry dziękuję.
  14. Powracam do tego tematu. Wszystko bez zmian jak w pierwszym poście. Tylko chciałem zapytać jakie powinno być ciśnienie na listwie paliwa w z20net? U mnie teraz 2.4bara ,z rana długo kręci i ma taki moment,że ja mu daje gaz a on stoi i zero reakcji. dopiero po jakiś 3sec zareaguje i wystrzeli do przodu. Jak już silnik złapie temp to nie ma żadnych problemów. Tak w skróce by nie trzeba czytać całego tematu -gaz jest,jeździłem na pb i mała poprawa. Reduktor szczelny, baniek w słoiku nie było. -pompa nowa,filtr też. Wężyk w baku raczej bez dziur. Nic tam nie sikało. -regulator ciśni
×
×
  • Create New...
UP