Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

meekt

Forumowicz
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About meekt

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Vectra C 2.0T kombi

Recent Profile Visitors

584 profile views
  1. Odświeżę troche kotleta. Z ponad rok jeździłem na czarnych lecz były kompletnie niewidoczne. Wtedy psikałem farbą za 14zł w puszcze i dałem podkład. Teraz poszło pomarańczą i tylko lekko szlifnięte papierem ściernym. Następny kolor jak sie znudzi to chyba będzie biały.
  2. A furki porobione na 300+ piją dużo więcej gasoliny niż przed modami? Ja ostatnio pojechałem na program z myślą o stage1 bo 175 już było mało. Okazało się,że wypluło 208 i chyba turbo już niedomaga. Smutny wróciłem bo miał być przyrost mocy a tu d***. Teraz myśle co z tym fantem zrobić. Jedyne co to downpipe jest. Co mam teraz zrobić z turbo żeby w przyszłości po wymianie reszty gratów dała rade na 300?
  3. A ten amorek będzie dobrze współgrał z tą sprężyną? Czy jakiś inny amorek lepiej pasuje pod te eibachy. Z tyłu mam własnie sachs sport i myślałem by teraz dać go na przód.
  4. Pękła mi sprężyna przód a aktualnie z przodu mam gwint ap. Czuje,ze amorki już też będą nadawały się do wymiany, Czy jak założę na przód sachs 312 609 i eibachy-30mm to będzie to pasować i przód nie wywali mi do góry? Bo już przyzwyczaiłem się do auta specjalnej troski by wszędzie uważać prze feldze 19"
  5. ok,bede próbować. A prowadnica bagnetu wejdzie normalnie ? Zrobiłem kilka prób by znowu ją tam włożyć to nie chciała siedzieć. a potem czasu zabrakło i po robocie
  6. Podczas demontażu kolektora wyciągnąłem albo urwałem prowadnice bagnetu. Ona tam siedzi na jakiejś gumie czy jak ją potem z powrotem wsadzić? A do tej prowadnicy przyczepiona jeszcze jest wiązka kabli. Na moje oko wygląda,że jest to wtyczka z gniazdkiem ale mam problem to rozłączyć. Z boku nie ma żadnych zatrzasków a od dołu nie potrafię spojrzeć bo ciężki dostęp.
  7. Kilka postów wyżej Klosiu pisał o tym. Ja chyba znalazłem jeden co puszcza w dwie strony i w następnym tyg jak czas pozwoli to wymieniam
  8. Będę wymieniał zaworek odmy bo olej w dolocie i przy okazji chciałem powymieniać zaworki bo jazda w korku jest uciążliwa. @Klosiu Powiedzcie mi jak te zaworki ściągnąć? Na siłe siągnąć i zejdą ? Ciąć i potem naciągać przewody? A może opalarką da rade? A ten zaworek pod evapem to będzie to samo co ten koło serwa hamulcowego? Ile tych zaworków jest?
  9. Założyłem te 317 344 i stwierdzam, że stare amory wogole nie działały. Jestem mega zadowolony i cos czuje, że na przód też wleca nowe. Jakie to numery będą pasować? A czy prędkość przy wjechaniu w dziure/nierówność ma znaczenie na żywotność amortyzatora? Przy większej szybkości amorek dostaje bardziej w dupe? I druga sprawa, jedyna opcja by sprawdzić stan przednich amorkow to trzeba zdemontować? Ściągacze mam ale nie lubię ich używać.
  10. Jak chcesz to mam sprawna uzywke. Nalatane było na niej 170tys,potem 30tys lpg i zawsze paliwa w okolicy połowy baku. Nigdy na rezerwie nie jeżdżę. W tym temacie pisałem, że wymieniłem na nową ale to nie była przyczyna. Jak cos to pw. Bez problemu dam gwarancję rozruchowa
  11. Byłem teraz właśnie u chlopka co robi zawieszenia i wycenił mi sachsa standard za jakieś 190zł i wersja sport za 230. Dzwonie do niego i klepne sobie tego sporta. Dzięki!
  12. Panowie mam do wymiany oba tylne amortyzatory. Całe zawieszenie mam gwint AP i czy muszę kupić identyczne amortyzatory jakie miałem by nie wymieniać sprężyn? Czy mogę kupić to co po prostu pasuje do vc kombi. Bo o ile jeden po ściśnięciu wraca to drugi już stoi w tym samym miescju=śmietnik?
  13. https://allegro.pl/oferta/opel-vectra-tuleja-amortyzatora-tyl-02-c-gts-8098051684 Cos takiego znalazłem. Ktoś testował? Producent tedgum Średnica pasuje...
  14. Idzie kupić osobno ta gume? Amor ciężko się sciska i po malu wstaje do góry. Lecz od polowy jakby amor podnosił się skacząc co 1cm zamiast płynnego ruchu. To już końcowa amora? A druga sprawa jak tu mam gwint to muszę kupić identyczny amor jak miałem by zostać przy starej sprezynie?
×
×
  • Create New...