Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

meekt

Forumowicz
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O meekt

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Vectra C 2.0T kombi

Ostatnio na profilu byli

194 wyświetleń profilu
  1. meekt

    dopasowanie grilla do zderzaka

    Mam Pakiet wyposażenia: OPC 2 (sportowy wygląd zewnętrzny i sportowe wyposażenie wewnętrzne) to będzie pasować. Dzięki!
  2. Cześć,potrzebuje informacji czy ten grill https://allegro.pl/oferta/grill-atrapa-vectra-c-signum-05-09r-lift-7323564237 podejdzie pod ten zderzak https://allegro.pl/oferta/opel-vectra-c-opc-zderzak-przod-5256-7738371326 Dolny spoiler do identycznego zderzaka posiadam, brak jedynie grila. Opłaca się kupic ten zderzak? Oczywiście do malowania,lecz czy nie jest za bardzo uszkodzony?
  3. Świece wszystkie wizualnie okej,przerwa na każdej 0.9mm. Odkurzaczem wyssałem syf który tam się zrobił i zakręciłem kluczem na 25Nm. Pojechałem na obwodnice na ciepłym silniku i ciągnął na całym zakresie bez żadnych przerw. Chyba problem z głowy. Dzięki wszystkim za pomoc.
  4. Tak, na benzynie i lpg. . edit. @Cretux ale dać 200zł w ciemno ? 😕 jutro je wyciągnę i wydmucham ten syf jak będzie. Jak dalej będzie d*** to może coś tańszego założe na próbe.
  5. A jak wpadł mi do środka jakiś osad to raczej już go wydmuchało ze spalinami? Gaziarz u którego montowali mi instalacje powiedział,że oni nie zmieniają szczeliny. Zostawiają tyle ile jest na fabrycznych.
  6. PFR6T-10G 5542 . Raczej wątpie by krzywo weszły bo wkręcały się normalnie. Jutro kupie nasadke i kluczem dynamo jeszcze raz zakręcę. Chyba,że jakiś czarny osad wpadł do środka bo przy niektórych otworach było go troszke a nie miałem pomysłu jak go sprzątnąć, Odkurzaczem?
  7. O tym nie pomyślałem, a stare świece wywaliłem razem z paragonem za ngk ...Już drugi raz nie chciałbym kupować tych drogich ngk,jakiś komplet za 50zł może być?
  8. Cześć,niedawno po wymianie świec autko zaczęło troche dziwniej chodzić. Podczas szybszego wkręcania na obroty zatrzyma się dosłownie na ułamek sekundy i potem dalej ciągnie,czasem kilka razy a czasem wcale. Świece jakie był to te ngk platinum i takie też założyłem. Komputer żadnych błędów nie pokazuje , cewki wizualnie wyglądają bez zmian. No i co to może być, zbieg okoliczności czy coś podczas wymiany nawaliło? Przerwy na świecach nie zmieniałem,autko jeździ na gazie.Nie miałem nasadki tylko kluczem świece dokręcałem jedną ręką. Jakbym za mocno dokręcił to jakie mogłyby być objawy? Kupić nasadke i kluczem dynamo jeszcze raz zakręcić?
  9. meekt

    z20net kilka wycieków oleju

    Klucz dynamometryczny mam,w drodze powrotnej w sklepie nie mieli nic na stanie i corteco mi zamówili. A w temat napinacza muszę sie zagłębić bo dezaktywacja i aktywacja mi nic nie mówi. Po niedzieli bedę myślał i działał jak czas pozwoli. póki co rzuciło mi się w oczy na forum "...Czyli - krótko mówiąc, napinacz po wcześniejszym zanurzeniu w oleju i naciskamy dłonią o twarde podłoże w celu jego "aktywacji" - następnie wkręcamy na miejsce Człowiek który to opisuje, mówi że zamontował mnóstwo napinaczy i nigdy nie miał grzechotania przy starcie silnika. Może się komuś przyda." - wylye
  10. meekt

    z20net kilka wycieków oleju

    Optymistyczna diagnoza ,pocieszyłeś mnie. A na zdjęciu nr1 to coś zaznaczone w kółku przy dolnej śrubie też się spociło. Tam jest jakaś uszczelka czy tylko silikon tam załadować i skręcić ponownie? oryginał uszczelka pokrywy 200zł a zamiennik na alledrogo za 100. Jest różnica w jakości czy nie ma sensu przepłacać?
  11. Cześć, najpierw krótka historia zanim wrzucę straszne zdjęcia. Autko w maju przyjechało, widoczny był jedynie wyciek przy vacu. Na dzień dobry filtry i olej wymieniłem z 10w40 na millersa 5w40. Kupiłem 4+1(L) i płukanke bo wyczytałem,że wchodzi ponad 4l. Przy okazji podniesienia zawieszenia na gwintach zostawiłem mechanikowi oleje i płukanke. Jak zapytałem ile weszło oleju to powiedział,że ten mały i 4l stykło. Na pytanie czy płukanke robił to stwierdził,że tak. Do dziś zastanawiam się czy po prostu nie wlał płukanki z olejem bo było wszystko jednej firmy. Po 10tys 1/4 na bagnecie mniej. Maski długo nie otwierałem,do wymiany świec .(tak wiem,moja wina) I tragedia. Obok czwartej cewki przy śrubie od pokrywy jest mokro. Pod vacu strasznie brudno i wczoraj wymieniłem uszczelke z dirko. Tylko tego oringa nie wymieniłem 80x3.Nie wykluczam ponownej rozbiórki, czas pokaże. Na pewno uszczelka pokrywy zaworów do wymiany? Sama uszczelka wystarczy czy też na dirko? Jakim momentem śruby potem dokręcić? Na zdjęciu 5 widać też,że miska olejowa puszcza? Znowu uszczelka z dirko? Obiło mi się o uszy,że można ją zdemontować bez kanału.Jak to prawda to poszperam jeszcze na forum po info. Na zdjęciu nr4 spręzynka sprzątnięta. Komentarz do pozostałych zdjęć mile widziany. Co ze zdjęciem nr 3? Da rade samemu to ogarnąć? Zastanawiam się,czy czasem niemiec nie wlał doktora przed sprzedażą albo ten facet nie wlał mi płukanki do oleju ..Albo po prostu tak miało być i padło na mnie. Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc bo zależy mi by to odratować. Najpierw sam będę chciał spróbować a jak mnie to przerośnie to chciałbym zawieźć gdzieś auto ze wszystkimi gratami do wymiany.
  12. Czasami problemy z odpaleniem, kręci kręci i zgaśnie. Jak kilka razy zapłon przekręce to wtedy zapali normalnie. Ciśnienie 3 bary na jałowym ale pomiar taki niezbyt bo lekko sikalo przy połączeniu. Ktoś z forum mi podpowiedział,że wszystkie vc mają te same pompy i ten regularor podejdzie. Co do mojego regulatora to chyba nie wcisne tam wężyka?
  13. No już go namierzyłem jak cały tył w kombi rozbebeszylem ... To w takim razie ten regulator mi nie podejdzie bo przeznaczony jest do kosza pompy https://allegro.pl/regulator-cisnienia-paliwa-opel-i6984791977.html Ciekawe czy będę mógł go jeszcze zwrócić. A macie namiary na ten regulator do z20net ?
  14. Cześć,czy regulator ma być w deklu pompy? Bo mam tam tylko korek plastikowy który jest trzymany zawleczka.
×