Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

victordeleco2

Forumowicz
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O victordeleco2

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1988.11.18

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 2003 GTS Z18XE

Ostatnio na profilu byli

133 wyświetleń profilu
  1. victordeleco2

    głośna praca 1.8

    U mnie tak samo. Tylko do 120km/h da się jechać. Wszystko wzwyż buczy, że dramat
  2. victordeleco2

    VECTRA C 1.8 2002 (Z18XE) - falowanie na PB

    Miałem podobne problemy. Wymieniałem po kolei co mi doradzono czyli m.in: Świece (jedno elektrodowe) Cewka zapłonowa Nowe wtryskiwacze gazowe Czujnik ciśnienia oleju Czyściłem przepustnice Nowy przepływomierz Nowy sterownik silnika (300zł używany + robota 100zł) Nowe filtry LPG itd. Podniosłem obroty biegu jałowego na 825rpm Problem z dużym falowaniem i wypadaniem zapłonu na zimnym ustał. Pomimo to dalej walczę z problemami "dławienia", "drżenia" się podczas ruszania, zbyt powolnym opadaniem obrotów podczas zmiany biegów, czy "podbijaniu obrotów do góry" podczas wrzucenia na bieg jałowy... W twoim wypadku pierwsze co bym sprawdził to świece w jakim są stanie i cewka zapłonowa.
  3. victordeleco2

    Z18XE problem z ruszaniem, spadające obroty

    U mnie idealne. Wartość: 14 - czy jakoś tak
  4. 2-3tys km. Po tylu teraz dolewam jakieś 500ml. Kontrolka się nie świeci. Na bagnecie 2-3 kreski i dolewam do pięciu. Coś w tym dziwnego? Wcześniej brał więcej....
  5. victordeleco2

    Z18XE problem z ruszaniem, spadające obroty

    No to droga zabawa. Miałeś identyczne objawy?
  6. Zacząłem lać Total 5W40. W tym samym czasie jednak wymieniłem między innymi wtryski gazowe, świece i cewkę. Zaczął brać oleju dużo mniej. Teraz dolewam jakieś 500ml raz na dwa miesiące.
  7. victordeleco2

    Problem przy ruszaniu. Z18XE

    Czy znalazł ktoś rozwiązanie tego problemu i się nie chwali? Mam takie same problemy. Najgorzej jest z biegiem wstecznym gdzie obroty skaczą jak szalone.
  8. victordeleco2

    Sterownik silnika Z18XE

    Ja wymieniłem na używany i jest ok. Jakiś spec musi Ci to sprawdzić czy to na pewno problem ze strony sterownika bo szkoda w ciemno wymieniać (tanio nie jest). Tak musi być wylogowany. Tak potrzebny jest Car Pass..
  9. victordeleco2

    Z18XE problem z ruszaniem, spadające obroty

    Jakie to są koszta?
  10. victordeleco2

    Z18XE problem z ruszaniem, spadające obroty

    Mam tak samo jak kolega. Pod górę ciężko płynnie ruszyć - powoli mnie już nerwica bierze. Nawet podniosłem obroty do 825rpm i dalej tak samo. Sterownik silnika wymieniony, cewka wymieniona, świece wymienione, przepustnica wyczyszczona. Disl123 czy problem występuje jeszcze bardziej na biegu wstecznym?
  11. victordeleco2

    Wypadanie zapłonu Z18XE

    Pochwal się jak to zrobiłeś
  12. victordeleco2

    Wypadanie zapłonu Z18XE

    Ruszy, ale na chwile - sprawdzałem. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu nic się nie zapisuje.
  13. victordeleco2

    Wypadanie zapłonu Z18XE

    Znalazłem osobę niedaleko mnie z Techem. Czy 100zł to normalna cena? Ile powinno to kosztować? Jak długo trwa to ustawianie obrotów?
  14. victordeleco2

    Wypadanie zapłonu Z18XE

    Jak wyżej, podpinane było pod op-com i obroty byly okolo 550-600rpm. Op-comem nie da się zaprogramować nowych - trzeba techa.
×