Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

victordeleco2

Forumowicz
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About victordeleco2

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/18/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 2003 GTS Z18XE

Recent Profile Visitors

187 profile views
  1. Napisz i tutaj może komuś pomoże
  2. Z tym utrzymaniem obrotów też to zauważyłem. Wymiana takiego sprzęgła itd. to strasznie droga sprawa. Nie wspominając, że i tak już dużo się wydało na wymianę jakichś elementów co miały pomóc (sterownik silnika, przepustnica, przepływomierz, cewka). Ja mam jeszcze zamiar zebrać się i sprawdzić katalizator - to też może być przyczyna. Wtedy, też trzeba rozcinać, wyczyscić, zostawić samą puchę, założyć strumienicę a i tak nie wiadomo czy sonda lambda błędów nie zacznie pokazywać... eh
  3. @Disl123 I jak tam, poradziłeś sobie z problemem? U mnie to jest teraz tak, że jak ruszam to nawet światła przygasają lekko...
  4. U mnie tak samo. Tylko do 120km/h da się jechać. Wszystko wzwyż buczy, że dramat
  5. Miałem podobne problemy. Wymieniałem po kolei co mi doradzono czyli m.in: Świece (jedno elektrodowe) Cewka zapłonowa Nowe wtryskiwacze gazowe Czujnik ciśnienia oleju Czyściłem przepustnice Nowy przepływomierz Nowy sterownik silnika (300zł używany + robota 100zł) Nowe filtry LPG itd. Podniosłem obroty biegu jałowego na 825rpm Problem z dużym falowaniem i wypadaniem zapłonu na zimnym ustał. Pomimo to dalej walczę z problemami "dławienia", "drżenia" się podczas ruszania, zbyt powolnym opadaniem obrotów podczas zmiany biegów, czy "podbijaniu obrotów do góry" podczas wrzucenia na bieg jałowy... W twoim wypadku pierwsze co bym sprawdził to świece w jakim są stanie i cewka zapłonowa.
  6. 2-3tys km. Po tylu teraz dolewam jakieś 500ml. Kontrolka się nie świeci. Na bagnecie 2-3 kreski i dolewam do pięciu. Coś w tym dziwnego? Wcześniej brał więcej....
  7. No to droga zabawa. Miałeś identyczne objawy?
  8. Zacząłem lać Total 5W40. W tym samym czasie jednak wymieniłem między innymi wtryski gazowe, świece i cewkę. Zaczął brać oleju dużo mniej. Teraz dolewam jakieś 500ml raz na dwa miesiące.
  9. Czy znalazł ktoś rozwiązanie tego problemu i się nie chwali? Mam takie same problemy. Najgorzej jest z biegiem wstecznym gdzie obroty skaczą jak szalone.
  10. Ja wymieniłem na używany i jest ok. Jakiś spec musi Ci to sprawdzić czy to na pewno problem ze strony sterownika bo szkoda w ciemno wymieniać (tanio nie jest). Tak musi być wylogowany. Tak potrzebny jest Car Pass..
  11. Mam tak samo jak kolega. Pod górę ciężko płynnie ruszyć - powoli mnie już nerwica bierze. Nawet podniosłem obroty do 825rpm i dalej tak samo. Sterownik silnika wymieniony, cewka wymieniona, świece wymienione, przepustnica wyczyszczona. Disl123 czy problem występuje jeszcze bardziej na biegu wstecznym?
×
×
  • Create New...