Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

victordeleco2

Forumowicz
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About victordeleco2

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/18/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 2003 GTS Z18XE

Recent Profile Visitors

372 profile views
  1. Przecież napisałem, że byłem u "najlepszych"/polecanych do Opla. Znałem wady i zalety tego modelu i byłem otwarty na naprawy tego co się zepsuje. Niestety z prostymi rzeczami mechanicy się męczą - tego nie wiedziałem, z poprzednimi samochodami nie bylo takich problemów.. Ty tak serio? XD Umiem sobie poradzić, kupiłem car pass do kodowania sterownika silnika - co się udało. Teraz się okazuje, że do radia one nie pasują. Więc przede mną wyjmowanie radia w innym przypadku wyciąganie pinu softem. A więc z czhym sobie nie radzę. Marudzę, że trzeba cos rzeźbić z samochodem zamiast z niego
  2. Niby tak, ale z drugiej strony ja mogę to wszystko naprawiać. Tylko żeby to było chociaż w większości przypadków DIAGNOZA -> NAPRAWA -> ODBIÓR SAMOCHODU. Przynajmniej w tych popularnych usterkach. A nie ciągłe jeżdżenie, zostawianie samochodu, wymiana części po kolei - rzeźba. Szkoda gadać.
  3. Przecież specjalnie dla niego wyciagałem ten car pass z ASO. Szczerze mówiąc ten samochód to wieczne kłopoty. Ja rozumiem, że Vectra jest tania i jest bardzo słabo wykonana w porównaniu do innych marek. Jestem otwarty na naprawy tak jak powinno to się zrobić, ale mało który mechanik potrafi naprawić najprostsze sprawy (a i tak jeżdzę tylko do "najlepszych specjalizujących się w Oplu). Inni to samo jak popatrzeć ma grupę. Głupie falowanie obrotów to wymienianie części, aż do momentu naprawy - a i tak często bez rezultatu. W innych markach najczęściej jest to dość oczywista sprawa i często
  4. ciekawe czy robil to bez rozlaczania aku i nie musial odblokowywac radia meh
  5. Rozumiem. Ale co do programowania, skoro używał tych kodów z car pass do nowego sterownika silnika to chyba działają/są prawidłowe/zogdne?
  6. Mechanik ich używał, który programował nowy sterownik silnika. Radio nie było zmieniane.
  7. To co może być powodem? Teraz mam SAFE7 czyli 7 prób. Co się stanie jak dojdę do zera?
  8. Witam. problem jest następujący. Dokonywane były różne naprawy i był rozłączony aku. Po tym fakcie trzeba wpisać kod do radia bo wyświetla się SAFE. Mam kody prosto z ASO. I teraz pytanie czy po zmianie sterownika silnika stare kody do radia nie pasują? Trzeba te od nowego sterownika silnika? Bo już nie pamietam jak to było, ale wydaje mi się, ze sterownik był wylogowany i car pass w ASO brałem właśnie po to by go zaprogramować. Problem jest taki ze wpisuje Radio/infotaiment code i jest nieprawidłowy. Vectra C 2003 GTS Z18XE
  9. U mnie tak samo buczenie od 120 do 140. Nie udało mi się rozwiązać problemu a wymienione został m. in. sterownik silnika, nowe wtryskiwacze LPG, wymiana przepustnicy i przepływomierza.
  10. Czy wymiana ECU pomogła? @przemo098
  11. Żeby podać wartości musiałbym jechać do mechanika czyli kosztuje mnie to znowu czas i pieniądze. Zresztą trzeba czekać...
  12. Ceny mogły juz mi się trochę rozjechać. To był jakiś dobry zamiennik przepływki - było to jakiś czas temu. Skąd mam wziąć ori na podmiankę? Jakbym nie pracował i miał wolny czas to mógłbym się w to bawić. Czy to jest samochód specjalnej troski, że mechanik nie potrafi naprawić jak zostawię u niego samochód? ECU było uszkodzone, podobno źle temperaturę odczytywało. Na benzynie jeździłem bardzo dużo, żadnej różnicy. Korekty to były robione na LPG. Praca sond była kontrolowana na op-comm bodajże - wszystko ok. Nieszczelność, gdzie dokładnie?
  13. Pacjent Vectra Z18XE 122km + LPG. Obroty falują podczas dojeżdżania do świateł (wciśnięcie sprzęgła i powolna zmiana na bieg jałowy). Przykład: Dojeżdżam do świateł na 3 biegu, hamuje, wciskam sprzęgło i obroty spadają nagle z około 1200rpm na np. 400-500rpm (dławi się) i następnie szybko obroty znowu do góry i ostatecznie bardzo powoli opadają do ustalonych ponad 800. Tak samo na LPG jak i Pb. Trochę jakby lepiej jest bez włączonej klimy, ale dalej lipa. Dodatkowo podczas ruszania pod małą górkę podobnie się dławi, że obroty spadają po czym odbijają dziwnie/dynamicznie do góry
  14. Jak to Opel - nawet jak ktoś dba to może coś paść.
×
×
  • Create New...
UP