Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DamianSig

Forumowicz
  • Content Count

    1104
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

DamianSig last won the day on February 10 2019

DamianSig had the most liked content!

Community Reputation

64 Excellent

1 Follower

About DamianSig

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 10/02/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gniezno
  • Zainteresowania
    Motoryzacja. Technologie. Budowa maszyn przemysłowych. Wędkarstwo. Sport

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Signum 2.0T 321km

Kontakt

  • Telefon
    510074451

Recent Profile Visitors

1432 profile views
  1. 1.6 trochę słaby na takie duże auto ale jeśli nie przeszkadza Tobie to to jedz i oglądaj. Prawda jest taka ze za te pieniądze polift nie będzie idealny i na wypasie
  2. Za tysiaka idzie dorwać używkę ale nie z dnia na dzień. Szukaj z saaba bo jest tego więcej.
  3. Nie przeskoczy bo jak ? Każdy tak zmienia napinacz i jakoś działa. Przeskoczył by gdybys wkręcił napinacz nieaktywowany i odpalił
  4. Reduktor nie ogarnia temperaturowo a dodatkowo zmień świece jeśli tak masz na benie Na 5 i 6 będziesz tak miał szybciej tzn przy niższych obrotach przy pełnym bucie
  5. Dokładnie tak długi śrubokręt naciskasz nawet na łańcuch aby go aktywować i z głowy
  6. Po tylu jak dobrze idzie jestem w domu np po przeglądzie lpg
  7. To fakt 2.5 godzinki i jestem u Bartka
  8. Jeśli masz nowy główny to wymień napinacz i z głowy. Wymiana max godzina. Ściągasz pokrywę zaworów wykręcasz stary napinacz wkręcasz aktywujesz i zakładasz pokrywę na nowej uszczelce. Naprawdę nic trudnego. Stawiam ze jeśli ktoś potrafi klocki i tarcze zmienić to i z tym sobie poradzi.
  9. Rudik to jest norma Każdy miał jakieś przeboje
  10. Serwo sprawdzisz za max 50 groszy kupując 2 podkładki i zrobisz to szybciej niż wymianę przewodu. Jeśli to nie pomoże masz pewność co do przewodu
  11. 1.8 sobie odpuść bo wielkiej różnicy nie odczujesz po przejściu z audi. W tej budzie 2.0 jakoś sobie już radzi
  12. To załóż od 3.0 diesla i licz się ze spadkami mocy gdy będzie ciepło. Ten z 3.0 jest trochę mocniejszy od seryjnego 1.9 i minimalnie ma większa pojemność. Jak się pobawisz i dasz go przed klime nie będzie tragedi na samym programie
  13. Zgadzam się ze nie zawsze warto dopłacić. Początkowo chciałem Dębice później patrzyłem na fulde ale jak się ktoś dobrze przyjrzy to ta sama opona a cena rożna
  14. Miałem je kupić w ubiegłym roku ale właśnie znalazłem opinie ze słabo na mokrym. Niewiem jak teraz z cena ale w ubiegłym roku dopłaciłem do właśnie takiego rozmiaru 300 zł i kupiłem falkeny które są naprawdę mega
×
×
  • Create New...