Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DamianSig

Forumowicz
  • Posts

    1321
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

DamianSig last won the day on July 26

DamianSig had the most liked content!

1 Follower

About DamianSig

  • Birthday 10/02/1989

Kontakt

  • Telefon
    510074451

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gniezno
  • Zainteresowania
    Motoryzacja. Technologie. Budowa maszyn przemysłowych. Wędkarstwo. Sport

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Signum 2.0T 321km

Recent Profile Visitors

2190 profile views

DamianSig's Achievements

Specjalista początkujacy

Specjalista początkujacy (4/7)

110

Reputation

  1. Ten silnik nie ma czujnika położenia walka rozrządu- ster to liczy na podstawie zapłonu tak obrazowo mówiąc. pozdr
  2. Osobiście każdemu zawsze polecam jednomas niezależnie od mocy itd bo to sprzęgło do końca żywotu auta
  3. Panowie jak się ślizga a tarcza nie jest cienka to docisk nie trzyma takiego momentu i kewlar nic nie da. Mocniejszy docisk potrzebujesz. Jeśli DM ok to daj zestaw z 2.8
  4. Jeśli auto w szyku to zmieniaj silnik bo sam słupek używany nie jest drogi
  5. Sprawdził bym tez szczelność dolotu
  6. Z tymi zamiennikami różnie bywa. U kumpla taki w fordzie zakładałem a po pół roku ciekl bo uszczelniacze z plastiku. Oddał na deklamacje kupił używkę i do dziś spokój za polowe ceny zamiennika.
  7. Pompa paliwa w baku wentyl coś jak w kole z tym ze na listwie gdzie są zamontowane wtryski
  8. Złom ale do odratowania jak ktoś porządnie wstawi inne kielichy tylko czy to warto naprawiać
  9. Chodzi mi o ta przy czujniku temp. Może niepotrzebnie bo tam za wiele płynu nie ma przed zbiorniczkiem a z metalowej i tak wyleci.
  10. Nic trudnego ogarniesz bez problemu. Wiązki do odsunięcia przewód wody zaciśnij wtedy prawie nic płynu nie wyleci. Montuj uszczelnienia na smar minimalna ilość wtedy ładnie się wszystko ułoży w głowicy. ps przygotuj sobie śrubę z teflonem do uszczelnienia jak odkręcisz magistrale od głowicy- ta przy czujniku temp i szczypce do zaciśnięcia rurki od płynu
  11. Nigdy nie sprawdzonych rozwiązań nie opisuje mam tak w ponad 300 konnym aucie i jest jak trzeba. Cieszę się ze pomogłem
  12. W z18xemialem denso w necie najlepiej się sprawdza NGK. Bosch długo nie wytrzymał
×
×
  • Create New...
UP