Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

DamianSig

Forumowicz
  • Zawartość

    461
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

DamianSig wygrał w ostatnim dniu 15 Czerwiec

DamianSig ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

8 Neutral

1 obserwujący

O DamianSig

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1989.10.02

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gniezno
  • Zainteresowania
    Motoryzacja. Technologie. Budowa maszyn przemysłowych. Wędkarstwo. Sport

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Signum 2.0T 230km

Kontakt

  • Telefon
    510074451

Ostatnio na profilu byli

454 wyświetleń profilu
  1. Raczej czujniki. Ja wtedy w fordzie miałem walnięty czujnik temp płynu. Tam były dwa jeden na deskę drugi do kompa. Jak go mierzyłem to minimalnie się różnił z nowym i zima złe miałem dawki paliwa na tzw ssaniu.
  2. Fakt nie doczytałem ze tylko latem jest problem. Wiec jeśli tylko latem to coś nie tak z dawkowaniem paliwa. Miałem odwrotnie czyli zima problemy kiedyś w moim byłym fordzie rs 2000
  3. To jeśli u Ciebie występuje to na pewno nie wtryski czy pompa bo masz już zmienione i wszystko wystrojone. Zostaje jeszcze temat kompresji. Zdaza się w z20net czy b207 jak zwał tak zwał ze traci kompresje i na zimnym gdy zaczyna coś się dziać są takie objawy lub podobne.
  4. Nie jest to temat aut z czujnikiem powietrza atmosferycznego? Może on coś miesza i zmiana oprogramowania pomoże
  5. DamianSig

    Dystanse VC

    Dystom.
  6. DamianSig

    Wymiana oleju w skrzyni F40

    Coś w tym jest bo napinacze już zmieniłem a olej przy zmianie na jednomas choć skrzynia pracuje pięknie na oleju penrite 👍
  7. DamianSig

    Wymiana oleju w skrzyni F40

    A dlaczego tak twierdzisz? Wydaje mi się ze to płyn eksploatacyjny jak każdy inny który traci właściwości i w dodatku zbiera syf który się pojawia w czasie pracy. Jeśli nie ma problemów zalał bym taki jak jest czyli swierzy ori tylko dokładnie bym sprawdził ile jest👍 Chyba ze nie mam racji 😐
  8. DamianSig

    Wymiana Koła Dwumasowego

    Chyba już pisałem o tym. Mój kumpel miał w 1.9 sztywne koło i trzęsło buda na wolnych a w czasie przyspieszenia było słychać jakby był dziurawy tłumik. Po zmianie na DM zero problemów
  9. Pan były właściciel ma jechać aż nie stanie
  10. CCC a później płacz👍 Spójrz na poduszki amorów przód. To tego ewidentnie ktoś miał wszystko gdzieś. Ważne ze jedzie. Patrz kolor radia. Jeśli ktoś dba o auto takiego czegoś nie zostawi.
  11. Ja kupowałem w ubiegłym roku pod koniec lipca
  12. DamianSig

    Jaki olej?

    Można nie trzeba choć zalecam 👍
  13. A kiedy był? Bo ja kupowałem auto w ubiegłym roku👍 Kupiłem siga ktorego Levy z sieradza przyprowadził z przebiegiem 89 tys. Odkupiłem go z przebiegiem 109 od pierwszego właściciela w pl. Ciezko było coś wyszukać ale po pół roku szukania się udało 👍😁
  14. To nie ma związku. 2-3 godz wystarczy odczekać. To ze Ciepły silnik nie ma znaczenia. Sam robiłem zmianę pompy na nowa po powrocie z pracy i nic nie cieknie. Mechanik musi poprawić
  15. A dobrze odtlusciles? Dałeś dobry uszczelniacz i poczekałes aż wyschnie przed jazda ?
×