Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Laborant30

Rekrut
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O Laborant30

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Końskie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra c 2.0 T

Kontakt

  • Telefon
    532829244

Ostatnio na profilu byli

84 wyświetleń profilu
  1. Niestety...oddanie przeciaga sie w czasie :-P czekam na info kiedy ja podstawic...widze jak leca jej lzy z reflektorow :-D haahaha
  2. Ciekawy temat do dyskusji...sens szpery w vectrze 300+...bo z tego co sie orientuje cena takiego zabiegu to kilka tys. Czy gra jest warta swieczki? Kolega pisze o napedzaniu sie ze startu...podstawa to opony, nie wydaje mi sie by szpera cos w tym pomogla, a jesli juz by poprawila to nieznaczne wartosci...tak podejrzewam, moze ktos cos wie z autopsji heheheheh
  3. Chce juz miec spokojna glowe :-D moc ogarnieta...i w koncu wtedy moze, ogarne fotel kierowcy z przetartej polskory, bo kurde wstyd hahaha...ale kieruje sie madroscia bylego mojego szefa: "co z tego ze kobieta ma na sobie piekna sukienke jesli pod nia ma obsrane majtki " hahahhahh
  4. Wiem, ze ten silnik ogarnie spokojnie 300 i u kamila nie byla to kwestia tego ze nie byl zakuty ;-) wiadomo jesli na luzie wejdzie powyzej 300 to spoko, chodzi mi glownie o to ze bez parcia na szklo :-D ale historia kamila jednak zmrozila krew w zylach hahahha
  5. Auto oddaje dopiero w poniedzialek ;-) ale doswiadczenia kamila z prochoice daly mi do myslenia, i raczej zostawie zapas pod 270-280 mocy...na bezpiecznie ;-) dozbieram kasy zakuje silnik i wtedy pojde zdrowo powyzej 300
  6. Dzieki wielkie ;-) jak cos juz bede mial to wrzuce :-D
  7. W poniedzialek wzzystko sie okaze :-P juz sie przyzwyczailem ze jak nie kijem to pala :-) jedno zribione to drugie mnie blokuje...ale juz za daleko jestem by odpuscic haha :-D zobaczymy co tym razem wydmucha na nowym.pogramie
  8. Jestem dobrej mysli :-P to juz ostatnia prosta...byleby nie wyszlo 299 hahahahah :'D pozdrawiam
  9. Na ta chwile mam okolo 240...okazalo sie ze sterowniku jest limiter mocy i momentu...moc max uzyskane 280, zostawiona jest bezpieczna moc czyli 240, teraz w pon oddaje na kolejne podejscie do programu ;-) z auta zostaly jeszcze cewki ktore moga blokowac :-P wszystko sie okaze...a robilem wszystko w VTR Kobiór na slasku :-) polecam
  10. Jestem tego swiadomy :-) dzieki wielkie za info
  11. U mnie byla to lawina ;-) ja chcialem wskkczyc na 230 tylko...gdzies cos kolo tego...i zaczelo sie od wtryskow max 195 koni :-) wiec co siemens deka...potem chlodzenie zdechlo to intercooler...wydech sie konczyl to i wydech...i zostala turbina ;-) pomijam juz pompe paliwa itp itd ;-) hehehh
  12. Wszystko sie okaze w praniu ile i jak wytrzyma :-P wazniejsze jak nie zarznac auta przy skoku na 400 kucy...kute elementy silnika sa raczej niezbedne i tego nie omine :P co dalej?
  13. Kwestia ceny ;-) musialem wszystko ogarnac w jednym czasie...ten komplet wytrzyma spokojnei 300+... czy wiecej okaze sie ;-) jestem dobrej mysli
  14. No.i wiadomo sprzeglo z 2.8 vectry i tarcza obita kevlarem....
  15. Ja mam t20, sportowa gruszka i DV, wiec akurat turbina mysle ze uciagnie wyzsze parametry...wtryski siemens deka 630, zrobiony caly wydech i oczywiscie icek (najwieksza swinia jaka wejdzie w zderzak ) :-D hahah podejrzewam ze kute tloki itp jest podstawa zeby nie zajechac silnika ;-)
×