Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dioob

Forumowicz
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dioob

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/25/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Małopolska

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Zafira A z18xe, Signum 1.9 cdti 150 km.

Recent Profile Visitors

113 profile views
  1. Takie pytanie w jaki sposób połączona jest ta oska z przegubem wewnętrznym? Mam do wymiany osłonę przegubu i chciałbym wyjąć przegub bez konieczności spuszczenia oleju aby go wyczyścić. Jest tam jakis seger czy coś, domyślam się że trzeba zdjąć te gumowa osłonę.
  2. Pisałem z Jarkiem odpowiedział że on się tym już nie zajmuje. Ale dzięki za podpowiedź.
  3. Czy znajdzie się ktoś chętny do ogarnięcia aux w cd70 navi ? Okolice Krakowa lub kurier cały kraj.
  4. Dzięki za odpowiedź, myślę nad eibechem ale boję się efektu że tył siadzie niżej niż przód, dlatego dla pewności wolałbym kupic-30/-20,zobaczymy muszę poszukać na forum Signum z19dth z tymi sprężynami. Bo jak się nie mylę to do mojego podchodzą te same co do Vectry c kombi z tym silnikiem i z tym naciskiem na os.
  5. A kolego to - 30 zjakiej firmy to sprezyny czyzby eibach pro kit? Właśnie coś takiego szukam do Signum.
  6. Problem rozwiązany po zmianie regulatora na poprzedni oryginalny i prze lutowaniu szczotek problem znikł.Winowajcą był regulator napięcia ,jakiś zamiennik . Temat do zamknięcia.
  7. No właśnie , spadek napięcia następuje po około 3 min a 15 sekund póżniej ładowanie jest wzorcowe tyle że pali sie lampka ładowania.
  8. Kable sprawdzone ,były dokręcone , nadal po 3 min zanika ładowanie i po zapaleniu się lampki na desce wraca.Obstawiam że coś skopciło stary mostek w alternatorze ,bo przed naprawą kontrolka też zapalała się po jakimś czasie ale ładowania już nie było. Pytanie czy mogę odpalić auto z odpiętym sterownikiem świec żarowych?
  9. Panowie zauważyłem że kontrolka ładowania zapala mi się ok 3 minuty po rozruchu silnika ,nastepnie silnik delikatnie szarpnie i ładowanie wraca lecz kontrolka sie swieci cały czas.Co może sie załączać bądź wyłączać po około 3 minutach po rozruchu silnika . Nie wiem głupi jestem może świece żarowe gdzie szukać?
  10. Witam mam problem z alternatorem, mianowicie siadło mi ładowanie podczas wyprzedzania . Komputer pokazywał 11,9V ,op-com też w tej granicy , wiec zdecydowałem się na wymontowanie alternatora i zawiezienie go do znajomego elektryka ,ten po sprawdzeniu wymienił mostek i regulator napięcia na nowy . Naładowałem akumulator ,założyłem alternator ,wchodzę w menu ukryte i komputer pokazuje ładowanie w granicach 13,8-14.1 na postoju ,w czasie jazdy też ładowanie w granicy 14 V ale no właśnie po jakimś czasie ładowanie spada do 12v i zaświeca sie kontrolka i zaraz po tym ładowanie wraca do 14 v , kontrolka oczywiście już nie gaśnie do ponownego odpalenia . Panowie co to może być ,elektryk sugeruje mi że może to być sprzęgiełko które co jakiś czas przepuszcza i w tym momencie zapala się kontrolka.Sam już nie wiem co o tym myśleć .Może ktoś miał podobny objaw. Kable posprawdzane , zero rdzy ,akumulator ma 5 m-cy .,proszę o jakiś porady.
  11. Kolektor był zaślepiony już wcześniej ,natomiast nastawnik pracował sobie luzem , tak jeździł poprzedni właściciel. Gdy go kupiłem na drugi dzień padł nastawnik i zapadła decyzja o całkowitym wywaleniu nastawnika i egr. Gdyby ktoś był zainteresowany to z czystym sumieniem polecam chłopaków z Opcar.pl z Krakowa ,dla mnie pełna profeska ,dobre ceny, bardzo dobry kontakt .Polecam
  12. Witam , dzisiaj odebrałem auto od mechanika i problem został usunięty a mianowicie po usunięciu nastawnika i egr auto wrociło do żywych ,żadnych poszarpywań itp ,polecam dla niezdecydowanych.
  13. Kolego Strodus szukałem signum 2.0t od ponad pół roku przeglądając wszystkie portale motoryzacyjne i śmiało ci moge powiedzieć że z ilości 20 szt samochodów w kraju(bo tyle mniej wiecej jest ogłoszen ) naprawde niema co wybrać,jeśli pojawi sie coś ciekawego schodzi na następny dzień. Oglądałem ostatnio auto pod Włoszczową przedlift na beżu , auto blacharsko ładne, malowany tylko lewy błotnik, ale po odpaleniu silnika dałem sobie spokój, jeden dym , turbo do wymiany, rozrząd przy ok 2 tyś obrotów walił o obudowę poza tym silnik falował, pewnie źle zrobiony rozrząd . Na wstępie trzeba włożyć w niego parę tyś + lpg . Po kilku wycieczkach ,zdecydowałem się jednak na z19dth z tego powodu że jest większy wybór a koszty napraw identyczne, a jak wyjdzie zobaczymy.
  14. Witam kolego miałeś racje z tym błędem ,rozmawiam z kolegą Damianem z Opcar i potwierdził że jest to błąd nastawnika. Na dniach jestem umówiony na komputer w celu całkowitego usunięcia go i wyłączenia egr , dam znać jak odbiore auto. Pozdrawiam i dziękuje za naprowadzenie.
  15. Witam Panowie mam pytanie czy na wężu dolotowym od filtra powietrza do turbiny tuż przy samej turbinie powinna być opaska zaciskowa? Pytam gdyż zauważyłem że kapie mi tam olej ( pewnie z odmy) , opaska jakaś tam była lecz uszkodzona i wymieniłem ją na dobrą ,ale czy teraz nie wywali mi oleju z innego elementu odmy? Jak to jest u was ,może lepiej żeby dolot był szczelny ,a kapało z innego elementu ,obstawiam że u mnie będzie to przy samej odmie gdzie jest szybko złączka ,mizernie wygląda w tamtym miejscu uszczelnienie.
×
×
  • Create New...