Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dioob

Forumowicz
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dioob

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/25/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Małopolska

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Zafira A z18xe, Signum 1.9 cdti 150 km.

Recent Profile Visitors

132 profile views
  1. Nie musisz rozbierać kokpitu, trzeba zdemontować schowek, wentylator, górna obudowę wentylatora i masz dostęp do obudowy parownika, następnie 8 srubek torx i wyjmujesz boczna obudowę Parownika i masz dostęp do samego parownika. Możliwe że właśnie w tej białej klapce jest uszkodzona uszczelka i woda przedostaje się na dywaniki.
  2. Trzeba zdjąć tylko dekielek ten pod rurkami parownika, tam jest chyba 8 srubek, dodałbym bym jeszcze ze jak zdemontujesz zawór rozprezny w grodzi to trzeba wyjąć te gumę uszczelniająca gdyż rurki parownika są jeszcze przymocowane takim plastikiem w kształcie odwróconej litery u, dopiero wypiecie tego plastiku umożliwia wyjęcie parownika.
  3. Takie pytanie w jaki sposób połączona jest ta oska z przegubem wewnętrznym? Mam do wymiany osłonę przegubu i chciałbym wyjąć przegub bez konieczności spuszczenia oleju aby go wyczyścić. Jest tam jakis seger czy coś, domyślam się że trzeba zdjąć te gumowa osłonę.
  4. Pisałem z Jarkiem odpowiedział że on się tym już nie zajmuje. Ale dzięki za podpowiedź.
  5. Czy znajdzie się ktoś chętny do ogarnięcia aux w cd70 navi ? Okolice Krakowa lub kurier cały kraj.
  6. Dzięki za odpowiedź, myślę nad eibechem ale boję się efektu że tył siadzie niżej niż przód, dlatego dla pewności wolałbym kupic-30/-20,zobaczymy muszę poszukać na forum Signum z19dth z tymi sprężynami. Bo jak się nie mylę to do mojego podchodzą te same co do Vectry c kombi z tym silnikiem i z tym naciskiem na os.
  7. A kolego to - 30 zjakiej firmy to sprezyny czyzby eibach pro kit? Właśnie coś takiego szukam do Signum.
  8. Problem rozwiązany po zmianie regulatora na poprzedni oryginalny i prze lutowaniu szczotek problem znikł.Winowajcą był regulator napięcia ,jakiś zamiennik . Temat do zamknięcia.
  9. No właśnie , spadek napięcia następuje po około 3 min a 15 sekund póżniej ładowanie jest wzorcowe tyle że pali sie lampka ładowania.
  10. Kable sprawdzone ,były dokręcone , nadal po 3 min zanika ładowanie i po zapaleniu się lampki na desce wraca.Obstawiam że coś skopciło stary mostek w alternatorze ,bo przed naprawą kontrolka też zapalała się po jakimś czasie ale ładowania już nie było. Pytanie czy mogę odpalić auto z odpiętym sterownikiem świec żarowych?
  11. Panowie zauważyłem że kontrolka ładowania zapala mi się ok 3 minuty po rozruchu silnika ,nastepnie silnik delikatnie szarpnie i ładowanie wraca lecz kontrolka sie swieci cały czas.Co może sie załączać bądź wyłączać po około 3 minutach po rozruchu silnika . Nie wiem głupi jestem może świece żarowe gdzie szukać?
  12. Witam mam problem z alternatorem, mianowicie siadło mi ładowanie podczas wyprzedzania . Komputer pokazywał 11,9V ,op-com też w tej granicy , wiec zdecydowałem się na wymontowanie alternatora i zawiezienie go do znajomego elektryka ,ten po sprawdzeniu wymienił mostek i regulator napięcia na nowy . Naładowałem akumulator ,założyłem alternator ,wchodzę w menu ukryte i komputer pokazuje ładowanie w granicach 13,8-14.1 na postoju ,w czasie jazdy też ładowanie w granicy 14 V ale no właśnie po jakimś czasie ładowanie spada do 12v i zaświeca sie kontrolka i zaraz po tym ładowanie wraca do 14 v , kontrolka oczywiście już nie gaśnie do ponownego odpalenia . Panowie co to może być ,elektryk sugeruje mi że może to być sprzęgiełko które co jakiś czas przepuszcza i w tym momencie zapala się kontrolka.Sam już nie wiem co o tym myśleć .Może ktoś miał podobny objaw. Kable posprawdzane , zero rdzy ,akumulator ma 5 m-cy .,proszę o jakiś porady.
  13. Kolektor był zaślepiony już wcześniej ,natomiast nastawnik pracował sobie luzem , tak jeździł poprzedni właściciel. Gdy go kupiłem na drugi dzień padł nastawnik i zapadła decyzja o całkowitym wywaleniu nastawnika i egr. Gdyby ktoś był zainteresowany to z czystym sumieniem polecam chłopaków z Opcar.pl z Krakowa ,dla mnie pełna profeska ,dobre ceny, bardzo dobry kontakt .Polecam
  14. Witam , dzisiaj odebrałem auto od mechanika i problem został usunięty a mianowicie po usunięciu nastawnika i egr auto wrociło do żywych ,żadnych poszarpywań itp ,polecam dla niezdecydowanych.
  15. Kolego Strodus szukałem signum 2.0t od ponad pół roku przeglądając wszystkie portale motoryzacyjne i śmiało ci moge powiedzieć że z ilości 20 szt samochodów w kraju(bo tyle mniej wiecej jest ogłoszen ) naprawde niema co wybrać,jeśli pojawi sie coś ciekawego schodzi na następny dzień. Oglądałem ostatnio auto pod Włoszczową przedlift na beżu , auto blacharsko ładne, malowany tylko lewy błotnik, ale po odpaleniu silnika dałem sobie spokój, jeden dym , turbo do wymiany, rozrząd przy ok 2 tyś obrotów walił o obudowę poza tym silnik falował, pewnie źle zrobiony rozrząd . Na wstępie trzeba włożyć w niego parę tyś + lpg . Po kilku wycieczkach ,zdecydowałem się jednak na z19dth z tego powodu że jest większy wybór a koszty napraw identyczne, a jak wyjdzie zobaczymy.
×
×
  • Create New...