Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Konio407

Forumowicz
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Konio407

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    GA

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.8 16V X18XE1

Recent Profile Visitors

190 profile views
  1. Jakieś błędy pokazuje? Może być układ zasilania.
  2. Nie jest to może konkretna podpowiedź ale masz Vectrę C a piszesz w podforum Vectry B... Na początek radzę skopiować swój post i zamieścić w podforum Vectra C. Teraz próba diagnozy: sprawdzałeś układ hamulcowy ze szczególnym uwzględnieniem stanu hamulców przodu?
  3. To nic nie masz i chcesz programować..? Zakładam, że masz chociaż jakiś interfejs to tego zadania. Wsad do Zafiry to nie na Vectra Klub Polska a raczej Zafira.
  4. Jak znasz trochę angielski, to możesz zajrzeć tutaj: http://p3036.engine-trouble-code.com/ Tam są opisane oba tajemnicze błędy i ich ewentualne przyczyny. Możesz też i tutaj zajrzeć: http://p3032.ecufaultcode.com/ Może to Cię naprowadzi na właściwy trop. Sam nie miałem takich błędów, więc doświadczeniem nie posłużę. Edytka: Ten akurat błąd może świadczyć o niesprawnym przepływomierzu (MAF).
  5. Forum to kopalnie wiedzy - zaglądałeś np. tutaj?
  6. A płoszę bałdzo Znaczenie nr VIN: Producent: General Motors Płyta: Vectra Model: Vectra B Nadwozie: 4-drzwiowy sedan, 6 okien bocznych Kod nadwozia: F19 Rok modelowy: 2000 Fabryka: Russelsheim, Niemcy Numer seryjny: 168686 Informcje o modelu: Data produkcji: 09.06.2000 Kierownica po stronie: lewej Wyprodukowano dla: Niemiec Kod silnika: X20XEV Nr silnika: 31094112 Kod GM Drive:: XXFD Numer I rejestracji: EF-RK 888 Farba zewnętrzna: Grafitowy ( Graphite ) 385 - metalik, 2 warstwy Kody wyposażenia: 2J5 Pokrycie podłogi: Super Deluxe 80I Wykończenie wnętrza: czarne A32 Szyby drzwi przednich sterowane elektrycznie A50 Przednie siedzenia sportowe/komfortowe AG4 Fotel kierowcy: ręczna regulacja wysokości 2-kierunkowa AK5 Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera AP0 Poduszka powietrzna boczna lewa AP1 Poduszka powietrzna boczna prawa AR6 Centralny pas bezpieczeństwa tylnej kanapy 3-punktowy AT0 Zagłówki siedzeń tylnych pełne pokryte tkaniną AY3 Zagłówki przednich siedzeń pokryte tkaniną, pełne AY5 Zagłówek tylny środkowy pokryty tkaniną BC1 Ornamentacja tapicerki: karbon C60 Klimatyzacja sterowana ręcznie C68 Klimatyzacja jednostrefowa automatyczna (climatronic) C87 Lampki do czytania tył C90 Oświetlenie wewnętrzne nad drzwiami przednimi i tylnymi CE4 Spryskiwacze reflektorów wysokociśnieniowe D09 Podłokietnik przedni środkowy D64 Osłona przeciwsłoneczna dla pasażera z podświetlanym lusterkiem D74 Osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy z podświetlanym lusterkiem DL8 Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie z podgrzewaniem FR7 Przełożenie przekładni głównej: 3.95 przód K60 Alternator: 100A KA1 Podgrzewane siedzenia przednie L34 Silnik benzynowy 2.0I 16V, 4 cylindry, DOHC MG3 Ręczna skrzynia biegów 5-biegowa typu F23SR N33 Regulowana kolumna kierownicy N40 Wspomaganie układu kierowniczego o niezmiennym stosunku wspomagania NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej NK4 Kierownica skórzana, sportowa NT6 Norma emisji spalin: D4 (Niemcy) QBE Opony 205/55 R16-89 v; Opony 205/55 R16-91 v QF4 Felgi aluminiowe 6J x 16, 5 szprych podwójnych SVA Przedni uchwyt na napoje T6C Wykończenie wnętrza: standardowe, wariant 1 T96 Przednie światła przeciwmgielne T97 Reflektory ksenonowe TN6 Akumulator: 55Ah U07 Klakson: fanfara U16 Wskaźniki: obrotomierz UV5 Wyświetlacz wielofunkcyjny (MID), wariant 3 UW2 Głośniki: 10 sztuk, ze wzmacniaczem W1S Instalacja radiowa do podłączenia radia i telefonu W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy W2N Usunięto boczne emblematy i napisy W4J Wersja CD W6D Wykończenie siedzeń: sport, wariant 1 W8T Radio CCRT 700 XJ2 Zawieszenie sportowe obniżone XK0 Pakiet wyposażenia Sport, OPC Z0F Wyposażenie dodatkowe dla Niemiec Z1C Oświetlenie wewnętrzne przednie dachowe z podwójną lampką do czytania
  7. Tak z ciekawości zapytam (ponad rok upłynął) - wiesz już jakie ma być to ciśnienie?
  8. Konio407

    Problem

    @DaveK: to naprawdę nie jest plus, że ,,nic nie grzebane'', przeciwnie - to duuuży minus.
  9. Nie zaszkodzi zajrzeć pod maskę, uruchomić silnik i poobserwować ale miałem dokładnie tak jak to napisał Cretux. Jeden z przewodów od zbiornika do silnika był na tyle stary, że popuszczał PB. Na wszelki wypadek wymieniłem oba na nowe i mam spokój.
  10. Jak już naprawdę ktoś nie może zainstalować sterowników Opcoma na Windows 10 a z jakichś powodów nie ma technicznych możliwości aby zainstalować sobie normalnie Windowsa XP to jest jeszcze opcja wirtualnej maszyny i instalacji na Windows XP z OPCOMEM na takiej maszynie. Polecam do tego celu darmowy Oracle VM VirtualBox. Jest do ściągnięcia np. tutaj: https://www.virtualbox.org/ lub tutaj: https://www.dobreprogramy.pl/VirtualBox,Program,Windows,13122.html Trzeba też zainstalować odpowiedni Oracle vm virtualbox extension pack ale to naprawdę nie problem. Virtualboxa używam od jakiegoś czasu do innych celów ale zauważyłem, że sprawdza się też jako platforma do OPCOMA. Trochę wiedzy jednak trzeba mieć na początek (albo poprosić kogoś, kto zna ten program i przygotuje odpowiednią Maszynę XP z zainstalowanym OPCOMEM). Edytka: Sam program waży ok. 110 MB. Warto mieć też trochę więcej pamięci RAM w swoim kompie, bo z niej trzeba będzie wydzielić RAM dla Windowsa XP - 2GB spokojnie mu wystarczą do płynnej pracy. Wypróbowałem takie rozwiązanie i mam wrażenie, że program chodzi nawet szybciej niż normalnie na Windows 10 Pro.
  11. Obstawiam jak kolega powyżej - zapchany odpływ klimy. Objawia się to szczególnie przy wyższych temperaturach zewnętrznych (duża różnica temperatur powoduje intensywniejsze skropliny). Przy niskich temperaturach zewnętrznych mogłeś nie zaobserwować tego zjawiska.
  12. Szkoda, bo naprawdę są solidni.
  13. U mnie winne były właśnie przewody. Po wymianie na nowe mam spokój.
  14. Tak jak kolega powyżej napisał: zadzwoń i pogadaj - będzie szybciej i konkretniej. Co do rozrządu to akurat u mnie robili x18xe1 i też bez problemu. Ponadto byłem mile zaskoczony kosztem. P.S. Ja akurat załatwiałem wszystko przez p. Agnieszkę. ...tu masz linka do warsztatu (dla leniucha) https://motointegrator.com/pl/pl/warsztat/szczecinek/b84z2z43-auto-serwis-gorscy-agnieszka-gorska
×
×
  • Create New...