Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gyhikpl

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About gyhikpl

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 Cdti 150km

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Było wstawione nowe Corteco. Niestety wytrzymało tylko rok (20 tys km)
  2. Przyczyna znaleziona, właściwie to trzy: - Sprzęgło alternatora ( 98 zł) - Napinacz ( używany w świetnym stanie 30 zł ) - Koło pasowe Dayco (250 zł) Dzięki za pomoc wszystkim
  3. Już wszystko ogarnięte. Prawdopodobnie źle został nałożony pasek osprzętu. Dziękuję za pomoc
  4. To nie mam pojęcia co robić. Po założeniu koła pasowego i paska dokładnie sprawdziłem cały układ - wszystko było ok. Teraz boję się drugi raz odpalać, żeby gorzej nie narobić.
  5. Sam wymieniałem. Nie odkręcałem śruby wału, tylko te 4 śruby od koła pasowego.
  6. No tak, ale coś musiało się przestawić. Siłą rzeczy kręcąc wałem rozrząd też pracuje.
  7. Witam. Jestem po wymianie koła pasowego. Silnik Z19DTH. Po złożeniu wszystkiego do kupy i próbie odpalenia silnik zaczał skakać i nie ma opcji odpalenia. Czy jest możliwe że rozrząd mógł się przestawić? Jeżeli tak to jak to ogarnąć? Dodam, że podczas odkręcania pierwszej śruby na kole wał się obrócił w lewo i tak jakby coś stuknęło. Proszę o pomoc.
  8. Witam ponownie. Zajrzałem głębiej i aktualnie stawiam na napinacz paska. Bardzo się trzęsie. Ale chciałbym jeszcze, żeby ktoś mi to potwierdził. Poniżej przesyłam film. Koło pasowe wygląda na nieuszkodzone. EDIT: Co chwila podejrzenia się zmieniają. Jak sprawdzić czy winny jest napinacz czy np. sprzęgiełko alternatora?
  9. Co masz na myśli z tym bypassem? Mógłbyś mi wyjaśnić jak jest w przedlifcie a jak w po? I jak to zmienić?
  10. Koło pasowe było wymieniane równo rok temu więc wątpliwe czy to tak szybko poszło. Ale sprawdzę.
  11. Witam. Od kilku dni mam problem z coraz głośniejszym stukaniem silnika. Prawdopodobnie pochodzi z okolic rozrządu (ciężko to wychwycić dlatego niżej wklejam film). Stuka zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku niezależnie od biegu. Ma ktoś pomysł co to może być? Dodatkowo po zdjęciu osłony silnika zauważyłem duży wyciek przy trzecim wtrysku - nie wiem czy ma to związek ale z tego miejsca też słychać cykanie. Sprawdziłem w opcomie dawki korekcyjne - są w porządku. Dodam, że nie czuć żadnej różnicy w przyspieszaniu.
×
×
  • Create New...
UP