Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Lipas

Forumowicz
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Lipas

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C Z18xe

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, czy ktoś wie czy będzie pasował wydech od VB do VC? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji.
  2. Czy ktoś mógłby wyjaśnić do czego jest króciec wody do kolektora ssącego po prawej strony? Króćcem przepływa płyn do głowicy. Czy to jest jakieś grzanie czy można to zaślepić? Pytam w kontekście wymiany kolektora na inny.
  3. Pierścienie zgarniające. Masz przedmuch do skrzyni korbowej I nie trzyma ciśnienia. Albo to zaakceptujesz I będziesz jeździł albo ściągaj głowice, pierścienie, uszczelki , przestanie bujać i palić olej. To raczej finał tego tematu.
  4. Ale widzę, że sprawa albo rozwiązana albo nie masz już chęci do walki.
  5. Odnośnie problemu proponował bym sprawdzić jak wyglądają świece i za jednym razem ciśnienie sprężania. Może dmuchać przez pierścienie. Podobno te silniki mają taką przypadłość.
  6. A jak go sprawdzałeś? Demontowałeś go? Czy tylko przykładałeś żelastwo? Te czujniki wysypują się w dość specyficzny sposób. Trzeba zdemontować i zobaczyć całą izolację dla pewności. Pomiar zwykłym multimetrem nic nie da.
  7. A no to ma się stać, że jak podstawi wartość awaryjną to zmieni się korekta krótkoterminowa. Jak sonda jest uszkodzona to masa powietrza również powinna zareagować po odłączeniu sondy. Masz coś bardziej wartościowego do powiedzenia w temacie? Jakie masz maksymalne wielkości z przepływki przy bucie w podłogę na maksymalnym obciążeniu? 2.1 - 2.2 to za mało jeżeli mieszanka stechiometryczna to ok. 2.8-3. Niestety te silniki są projektowane na niską emisję a nie na maksymalną sprawność więc to nie jest pewne czy ma być stechiometryczna.
  8. O którą sondę chodzi? Jak sondę za katem to wskazuje na to, że kat może być zatkany. Odłącz sondę i zobacz co się stanie z napięciem. Jakie masz korekty?
  9. Ładowaniem się nie przejmuj, jeżeli Cię niepokoi to sprawdź napięcie akumulatora po kilku godzinach od wyłączenia samochodu. Jak będzie powyżej 12.3 V to wszystko jest spoko. Jak będzie poniżej 12 to faktycznie coś tu jest słabym ogniwem ale i tak niczego to nie przesądza. Po co te pomiary z włączoną klimą?
  10. Te dane nie grają z tym co wcześniej napisałeś. Tu powietrza jest za dużo. Powinno być ok. 2.5g/s wtedy mieszanka jest stechiometryczna. Za wysokie obroty jałowe. Sprawdzałeś to wszystko co napisałem?
  11. Te 2mg powietrza to na jaką jednostkę? Na pewno dobrze odczytałeś? Jest To mała wartość. To jest z op-coma? Jak był zatkany to dostawał cały czas bogatą mieszankę z jakiegoś powodu. Który to rocznik? To jest sterownik simtec 71.6 czy 71.1? Odczytasz w op-com.
  12. Może tak być. Katalizator dławi przepływ. Masz po pierwsze rozdławiony układ, spaliny szybciej opuszczają komorę, mogą dopalać się w kolektorze. Prowadzi to do wzrostu temperatur. Lambda za katem pokazuje to samo co przed a to prowadzi do korekt w dół bo cały czas widzi bogatą mieszankę. Wspawaj kat albo lambda 2 do wyprogramowania. Jak wpadłeś na to, że kat do wycięcia?
  13. Co do masy to musisz wszystkie styki wyczyścić najlepiej.
  14. Aaaa, no i daj znać jaki finał;) Pamiętaj tylko żeby nie kupować gównianych lambd. Wtopisz tylko kasę.
×
×
  • Create New...
UP