Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cucek

Forumowicz
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About cucek

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VECTRA C Z18XER 2007 kombi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pewnie ma spore przedmuchy i wali olejem do dolotu więc poprzedni właściciel "puścił luzem" pod samochód żeby nie syfić pzepustnicy
  2. Dzięki Panowie za zainteresowanie więc trzeba wymienić. Wiadomo juz jaki i człowiek będzie spokojny że jest OK.
  3. No o to właśnie chodzi. Tylko właśnie u mnie i u kolegi wyżej jest żółty i dodatkowo taki też kupił w ASO. Ja wcale nie zaprzeczam że nie zielony.
  4. Nie no spoko dlatego zapytałem czy ktoś się z takim spotkał
  5. Panowie a mi chodziło tylko o to że chciałbym troszkę dolać, sprawdzam kolor i jest jak pisze, gdzie większość wpisów do mojego nie pasuje. Nie mam żadnych wycieków, ubytków, płyn czyściutki tylko kolor nie pasuje do "niby" specyfikacji dlatego spytałem. Okazało się że nie tylko mój przypadek. Podjade do ASO zobacze co mi dadzą. Dzięki za zainteresowanie. Dobrze że można tu wymienić doświadczenia. A najchętniej to nie korzystałbym w przypadku płynu do wspomagania z ASO jeśli miałbym pewność że np. Febi o którym pisałem wyżej jest OK. Zmieniłbym cały i tyle. Takie moje podejście olej do silników też od nastu lat leje taki że pewnie większość by mnie tu zjadła, i co mam auta które jeżdżą po ponad 12 lat i nic negatywnego nie widać, ale to nie ten dział i temat rzeka, który bez sensu poruszać. Po prostu chciałem wiedzieć jakiego płynu spokojnie użyć,
  6. OK spoko. Jeżeli okazałoby się że to będzie 1940715 to było by ciekawe bo niby to zielony.
  7. O właśnie czyli ktoś potwierdza. A tu się mówi że niby tylko zielony. Więc jak to w końcu jest? kolego a ten żółty w ASO mógłbyś podać numer?
  8. Więc jak byś wytłumaczył kolor jaki mam skoro auto do momentu zakupu przeze mnie było serwisowane do samego końca w ASO, mam pełną historię serwisową potwierdzoną przez ASO (nie mówię o książce serwisowej tylko o wydruku historii serwisowej z ASO) i nie ma w niej wzmianki o wymianie płynu wspomagania. Po prostu ciekawi mnie czemu jest taki kolor skoro powinien być zielony. Gdzieś tu na forum nie wiem czy nie w innym temacie ktoś opisywał podobna sytuację
  9. Spoko. Tak właśnie podejrzewam że z upływem czasy nastąpiła zmiana barwy. W takim razie robię wymianę.
  10. Dzięki. To juz widziałem. A czy ktoś z Was spotkał się opisywana przeze mnie sytuacją dotyczącą koloru płynu?
  11. Koledzy odgrzeje trochę temat. Stan płynu mam troche powyżej minimum, od roku jak posiadam auto nie ubywa. chciałem jednak dla świętego spokoju uzupełnić stan lub nawet wymienić płyn. Czytam różne tematy o płynie w Vectrach i nie wiem jaki dokładnie powinien być. Piszecie że niby 1940715 - zielony. A co zrobić kiedy u mnie kolor po odciągnięciu przezroczystym wężykiem jest jasno żółty? Po przetarciu bagnetu na białej szmatce tez zostaje kolor żółty. Płyn raczej nie był zmieniany, jestem pierwszym właścicielem w PL, auto sprawdzone w ASO pełna historia serwisowa do mojego zakupu i raczej nie było nic zmieniane. Czy możliwe że po latach pracy płyn faktycznie zmienił kolor z przepracowania? Czy można zastosować Febi 6161 - zielony syntetyczny?
  12. Ciekawy artykuł. Dobra dla pewności zrobię badania amorków na innej stacji i zobaczę co wyjdzie
  13. Nie odczuwam nic negatywnego w prowadzeniu auta. Faktycznie podjadę na inna stację celem weryfikacji badania amorków i wtedy zobacze. Zastanawia mnie jednak fakt że pomiar był robiony trzy razy i za każdym razem to samo, no może 1% róznicy. Robiony był zarazem przód jak i tył i na każdych trzech pomiarach tak wyszło. Ciekawym jest tez nacisk tylnej osi na wydruku, nie mam go teraz przy sobie ale bodajże łączny nacisk coś koło 760 kg ale już konkretne koła różne - lewe 320kg a prawe 440kg!!!. Przód nacisk był równomierny. Faktycznie podjadę na inna stacje celem weryfikacji. No chyba że trafiłem wadliwy egzemplarz amora.
  14. Koledzy. We wrześniu 2018 zmieniłem amortyzatory tył na Sachs 317 335 - zakupione na UCANDO. I co lipa. Jakież było moje zdziwienie, gdy wczoraj na przeglądzie maszyna "wypluła" sprawność lewy-61%, prawy 49-%!!! Jak to możliwe po 5 miesiącach i przelotu około 7 tys.km? Trafiły wadliwe? Diagnosta robił próbę trzy razy i za każdym razem wynik się powtarzał. Zrobił mi wydruk poświadczony pieczątka SKP żebym mógł je reklamować. Niestety pozbyłem się dowodu zakupu i d....pa. Trza kupić drugie. Spotkał się ktoś z sytuacja kiedy Sachs tak szybko "siadł"?
  15. I co nikt nie jest zainteresowany rozbieżnością informacji zawartych w TIS?
×
×
  • Create New...