Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Cinool

Forumowicz
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Cinool

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    VC Z20NET

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podobne posty znalazłem ale według mnie żaden nie wyczerpał tematu. Chodzi o błąd airbaga a konkretnie: B0022 - Za niska rezystancja obwodu napinacza pasów pasażera (0E) - Obecny Taki błąd pokazał mi OPCOM (oczywiście czerwona kontrolka na desce też jest), więc pomyślałem, że wymienię napinacz bo w internecie można znaleźć za nieduże pieniądze i będzie z głowy. Problem pojawił się w momencie, w którym okazało się, że są napinacze z jedną lub dwoma kostkami. No to odkręciłem fotel żeby sprawdzić jaki ja mam zamontowany i jest to napinacz na jedną kostkę ale mam dwa gniazda. W tym momencie pojawia się pytanie: - Jaka jest różnica w napinaczach z jedną i dwiema kostkami ? Auto kupiłem już z tym błędem. Wiem, że fotele były przekładane dlatego pomyślałem, że sama wymiana napinacza pomoże bo fotele mogły pochodzić z powypadkowego auta. Niestety będąc na warsztacie nie pomyślałem żeby sprawdzić jak to wygląda pod fotelem kierowcy (czy napinacz też ma jedną kostkę a jest instalacja na dwie). - Ale czy jeżeli napinacz byłby wystrzelony to zapięcie pasa nie powinno być wyraźnie niżej ? Po kasowaniu błedów opcomem powyższy kod nadal się pojawia - chyba, że błędy airbaga trzeba jakoś inaczej kasować lub konieczny jest Tech ? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu
  2. Panowie, Wiem, że nagrania to nie jest najlepsza forma diagnozy ale może coś da radę wywnioskować... Dźwięk pojawia się w przypadkach: 1. Przy pierwszym odpaleniu - zadzwoni z dwa, trzy razy i cisza 2. Na postoju w zakresie obrotów 900-1000 +/- 3. Podczas jazdy różnie bywa, najczęściej słyszę przy niskich obrotach na 2 biegu https://www.youtube.com/watch?v=82RtVVwZ3kg Nagranie średniawe ale dźwięk dochodzi z prawej strony samochodu (strona pasażera ). Dlatego obstawiam, że łańcuch obija o obudowę, czy słusznie? Jeżeli tak to od razu zaptam jeżeli będzie potrzeba wymiany to główny rozrząd tylko na oryginałach? Czy zamienniki typu SWAG dają radę? W temacie znalazłem opinię o Febi, że nie jest to zbyt dobry wybór.
  3. Tak, dobrze rozumiesz. Do tej pory robiłem odczyt po zegarze, dzisiaj skorzystałem z ukrytego menu i wyszło na to, że zegar zaniża temperaturę o ok 1-2*C. Dzisiaj stałem ok 4 minut na odpalonym silniku ( oczywiście w terenie niezabudowanym ) i temperatura z początkowych 90*C, na które wskoczyła po zatrzymaniu nieco spadała z upływem czasu i wahała się między 86-88*C. Jak by się zachował jak bym pojechał dalej? Nie wiem ale ze względu na inne odpowiedzi po prostu zabieram sie za zakup nowego termostatu. @Heniek, @JaGrab3, @smolak - dziękuję za odpowiedzi
  4. Witajcie, Podpowiedzcie mi proszę, czy poniższe objawy to uszkodzony termostat. Mianowicie temperatura zatrzymuje się w okolicach 80-81*C a po zatrzymaniu na parkingu po około minucie wzrasta do ~90*C. Gdzieś coś zasłyszałem, że takie cuda dzieją się przy niesprawnym termostacie. Warunki jazdy to 18 km gdzie 85% to "trasa" (70-90km/h). Dzisiaj spróbowałem wkręcać trochę wyżej na obroty ale znaczącej różnicy w zachowaniu nie zauważyłem. Testu "macania rury" przy jakiej temp. otwiera duży obieg jeszcze nie robiłem, jeżeli to co napisałem powyżej nie jest jednoznaczne to w weekend spróbuję to ogarnąć. I na koniec pytanie... W razie potrzeby wymiany, którą firmę brać? Przebrnąłem przez cały ten temat i tak na prawdę nie wiem czy to ma być Wahler, Vemo, Gates ? Pacjent to Z20NET + LPG Mój post chyba powinien znaleźć się w "głównym" temacie o termostatach ale już nie będę ich dublował, za pomyłkę przepraszam
×
×
  • Create New...