Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Cinool

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Cinool

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    VC Z20NET

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wy tak na poważnie czy to taki ironiczny humor? Jeżeli to nie jest zbiorniczek od innego silnika gdzie występowały w kolorze czarnym (a na to nie wygląda) to ktoś sobie pomalował. Wszystkie czarne elementy w intensywnym kolorze, korki i bagnet idealnie żółte/pomarańczowe a zbiorniczek miałby być "brudny". Od czego ja się pytam ? Od wewnątrz? Oj mocno by musiało się gotować żeby tak idealnie cały zbiornik pokryło i to przepracowanym olejem. Ktoś chciał mieć ładnie, zadbanie pod maską to sobie pomalował pod kolor pozostałych elementów - tyle. Ew. Sprzedający chce utrudnić w ten
  2. Z pewnością. Po wymianie wtryskiwaczy na wydajniejsze musisz (a przynajmniej mocno by wypadało ) dostosować mape.
  3. Ja mam 72Ah 680A w Z20NET + LPG. W zupełności wystarczy, żadnych problemów z odpalaniem nigdy nie miałem. 800A to już dla jakiegoś większego diesla
  4. Mało informacji na temat auta no ale po kolei: Patrząc na budowę chłodniczki akurat do tego silnika to faktycznie, może być to wina źle ułożonej uszczelki. Uszkodzenie "samej w sobie" też jest teoretycznie możliwe. To zwykły wymiennik ciepła i może mieć przebicie między płytami wewnątrz. Idąc dalej, jak długo masz auto ? Wymieniałeś już wcześniej płyn chłodniczy ? Jeżeli nie i jest to pierwszy raz to może być jakaś pozostałość po wcześniejszej awarii i niepełnym wypłukaniu układu. Jeżeli sam już zmieniałeś płyn i nic nie było, pomijamy ten wątek. Trzeba sprawdzać po kolei
  5. Może być UPG, Chłodnica oleju Pękniecie pomiędzy kanałami olejowy-wodny. A punkt krytyczny? Według mnie im szybciej tym lepiej.
  6. Z beczką zgadzam się w pełni, tak samo jak z samodzielną wymianą. Ma się pewność co i ile się zalało ale niestety nie każdy ma taką możliwość. Swoją drogą ma się pojawić dodatkowa opłata "kaucyjna" za olej, ciekawe jak to wyjdzie cenowo. U mnie jeszcze trochę czasu do wymiany jest więc inni sprawdzą
  7. Jaka miałaby być różnica i w jaki sposób to by się odbywało żeby "co innego" było w bańce 1L a 4/5L ? Szczerze mówiąc nie kupuje tej teorii ale chętnie wysłucham argumentów bo człowiek uczy się całe życie
  8. Najważniejsze żeby to był "sprawdzony" sprzedawca, który ma jakąś sprzedaż i nie zalega mu towar. Osobiście unikam zwykłych sprzedawców na allegro. Kiedyś nadziałem się, że coś co zakupiłem było teoretycznie oryginalnie zapakowane a w środku było ciut co innego Co prawda nie dotyczyło to oleju ale niesmak pozostał.
  9. Przypomniałeś mi, że u mnie powodował to "luzujący się" drążek kierowniczy. Także jak widać sporo elementów na to wpływa
  10. Ja również nie decydowałbym się na naprawę. Ale z drugiej strony jeżeli jesteś pewny silnika i przed kolizją wszystko było na tip top to może warto poszukać jakiejś sztuki z uszkodzonym silnikiem za grosze (byle zdrowa buda) i przełożyć? Wtedy masz pewność co do silnika a i z wyposażeniem też możesz przekładki porobić.
  11. @daroot, wyjaśnisz bardziej szczegółowo jak by to miało się odbywać ? Skoro co do zasady dodatkowa dawka paliwa jest dawkowana podczas suwu wydechu a spalenie mieszanki następuje w samym DPF to jak miałaby wzrosnąć temperatura w samym silniku? "Szpecjalistą" od diesli nie jestem dlatego pytam o szczegóły żeby poszerzyć swoją wiedzę
  12. W teorii tak. W praktyce ten sam model klocków na gładkich cisza a na nacinanych piszczały. Wiadomo dużo zmiennych dochodzi dlatego zapytałem czy ktoś jeszcze z czymś takim się spotkał żeby wyciągnąć jakieś wnioski
  13. A jak wasze doświadczenia z nawiercanymi/nacinanymi pod względem hałasu ? Miałem PowerDisci z przodu i mimo, że zaciski zregenerowane to przy delikatnym hamowaniu (głównie w korkach) piszczały dziady.
  14. Słupek czyli blok + głowica (oczywiście z całymi "wnętrznościami"). Bez osprzętu - czyli turbina, wtryskiwacze itd. W Twoim przypadku to wystarczy ale skoro nie masz w tym doświadczenia to znajdź kogoś zaufanego (popytaj znajomych) kto się tym zajmie. Czasami kupując "słupek" sprzedający dorzuci coś więcej niż zazwyczaj a czasami mniej (ja np. miałem przypadek bez miski olejowej). Trzeba po prostu uzgodnić ze sprzedającym.
  15. Używane i jeszcze nie trafiło się żeby był pęknięty. Ale jak to przy uzywkach - trzeba być ostrożnym.
×
×
  • Create New...
UP