Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Endriuuu

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Endriuuu

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra c 1.8 2002 rok

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam czy ktoś może mi powiedzieć czemu kiedy przekroczę 4 tyś obr to zapala mi się trakcja i chcek
  2. Witam ma ktoś może na sprzedaż pompę wspomagania Vectra c 1.8 16v
  3. cZy ma ktoś może dostęp do zworki bo moją została zagubiona
  4. czuje każde przerzucenie wtrysku gazowego tylko wtedy gdy auto stoi kilka godzin np rano kiedy jadę do pacy i reduktor uzyska temp i zacznie przerzucać na gaz czuje każde przełączenie ale gady już sie przełączy i go bym zgasił i odpalił ponownie to wtedy już przerzuca normalnie . To tak wygląda jak bym na start nie było cisnienie w układznie
  5. Winne były świece po nie całym roku były w strasznym stanie . wymieniłem i problem zanikł i wróciła moc
  6. Instalacja ma około lat .Jakie wtryski proponujesz
  7. Więc tak Wtryski to Valteki czerwone a reduktor to tomsseto. Świece są platynowe kupione pól roku temu.
  8. Witam mam problem z moją Vectrą 1.8 16 v . Gdy się przełącza na gaz czuje każde jedno przełączanie wtrysku Gazowego a gdy chce nagle przyspieszyć z niskich obrotów to szarpnie . Ta sytuacja ma miejsce tylko na gazie (gaz mam założony od niecałych dwóch lat.
  9. tylko że pompa działa ale sieci się błąd czujnika skrętu ( sygnał czujnika kąta kierownicy : przerwa w obwodzie lub zbyt wysokie napięcie ) numer błedu c1532
  10. Została bo nie dało się jej naprawic
  11. Znaczy moja pompa tam została a dostałem inna i teraz pytanie czy to kwestia adaptacji pompy czy to będzie grubsza sprawa
  12. Witam wszystkich posiadam Vectre C 1.8 benzyna 2002, mam pytanie po wymianie pompy wspomagania na inną po regeneracji pali mi sie bład czujnika skrętu (zbyt niskie napiecie lub przerwa obwodzie. Co trzeba zrobic ?
×
×
  • Create New...
UP