Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Haende

Forumowicz
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Haende

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C GTS 2.2

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Nr błędów mogę podać, tylko musiałbym jeszcze raz na komputer podjechać. Drogie to nie jest Niby widać taką lekką kaszkę na tym wałku, ale nic się z samochodem nie działo ogólnie wtedy jeśli chodzi o silnik, wtedy chodził normalnie. A mechanik rozbierał i pokazywał mi wałek, ale stwierdził, że jest to minimalne i nic od tego się nie będzie niby działo. Twierdze, że olej jeszcze był, ikonka nic się nie zapaliła.. zresztą sądzę, że jakbym pojechał bez oleju to silnik już byłby zatarty. Właśnie ostatnio coś mi zaczęło jeszcze z paliwem szaleć. Zapaliła się rezerwa.. Zalałem za 40zł paliwa.. pojeździłem.. Na komputerze zaczęło pokazywać 80km po jakimś czasie, a wskazówka od paliwa na dole rezerwy i mruga ikonka, która zaczyna mrugać jak już jest naprawdę końcówka rezerwy. Zatankowałem jeszcze raz, tym razem za większą kwotę i stan paliwa normalnie po odczekaniu całej nocy sprawdziłem rano. Wskazówka nad rezerwą, na komputerze pokazuje tak jak powinno być po zatankowaniu za tę kwotę, a ikonka od rezerwy mruga nadal. W trakcie jazdy wszystko szalało raz mrugała, raz nie. Dziś patrze nic się nie świeci, wszystko normalnie.. To są też objawy, które coś znaczą ? Jeśli coś chaotycznie napisałem to proszę pytać.. zmęczenie robi swoje. Pozdrawiam.
  2. Silnik zaczął się trząść tak jakby. Czułem jakby zaczął puchnąć, nie wiem jak to określić. Po prostu miał bardzo ciężko. Stwierdził właśnie mechanik i pokazywał mi, że górny wałek jest tak lekko jakby przypalony i mówi, że właśnie było na tyle mało oleju, że mmusiałem kawałek przejechać praktycznie jak to powiedziałeś "bez" Cewka.. ten temat był zaczynany przez mojego naprawce, ale stwierdził, że to jednak zapewne od świec ( bo błąd jak je wymienił z zapłonem nie pojawiał się... 2 dni ) i cewke olał. Najwyżej może kupie używaną i podmienie i sprawdzę czy zapłon będzie wypadać.. Tylko problem w tym, że on nieraz wypada co pare dni, a nieraz co tydzien. Bardziej zastanawia mnie co się dzieje z tym, że włącza się tryb awaryjny (włączył się dwa razy w ciągu tygodnia )i pokazuje błędy na cylindrze. Silnik czuje opór i tak jakby trochę szarpie przy przyśpieszaniu. Co w tej sytuacji najlepiej mógłby wykonać? Od czego zacząć wymiana cewki, a później ?
  3. Witam, Zakupiłem swoją Vectrę C 2.2 155km ponad rok temu. Od tego czasu nie było żadnych problemów, wszystko z autem było dobrze. Jakieś trzy, cztery miesięce temu zaczal wypadać zaplon. Problem pojawiał się rano jak auto było zimne lub jak postało parę godzin. Nigdy nie jak było ciepłe. Silnik zawsze po dodaniu gazu gasł, odpalałem drugi raz i wszystko było ok. Błąd pojawiał się co jakiś tydzień. Podobno błąd na kolektorze. Mechanik usunął błąd. Zaczął pojawiac się po czasie ponownie.. tylko rzadziej. Jeździłem tak przez jakis czas. Niespodziewanie puściła uszczelka pod pokrywą od świec uciekł troche oleju.. oczywiście nie cały, ale na tyle, że górny wałek rozrządu lekko się przyjaral. Pojechałem do mechanika stwierdzil, że idealny moment wybrałem i nic mu nie będzie. Wymieniłem uszczelke, olej, swiece, filtry.. wszystko nadal tak samo wypada zapłon. ( Zapłaciłem 720zl - "po znajomości" ) Ostatnio na trasie z Poznania wywalił mi w trakcie jazdy 120km/h tryb awaryjny. Zapalił się check engine. Silnik stracił siłę, zaczął się kotłować. Odpaliłem po 15 minutach, błędu brak dojechałem do domu normalnie. Mechanik stwierdził po podpięciu do kompa błąd na 1 cylindrze. Silnik teraz zaczal mi wariować. Raz wyskakuje błąd i silnik puchnie, raz jeździ normalnie. Traci moc i lekko się "trzęsie" jak dodaje gazu. Mechanik powiedzial, że musimy zrobić kapitalny remont silnika.. moje pytanie czy to potrzebne? Czy błąd moze leżeć po innej stronie? Dzięki z góry za odpowiedź, będę informował na bieżąco co i jak.
  4. Haende

    Wycieraczka tylna hatchback

    Tak też przeczuwałem. W takim razie dzięki! Pozdrawiam!
  5. Witam, Ostatnio z głupoty w moim przedliftowym GTS'ie hatchback z 2005 roku pękła tylna wycieraczka, a dokładnie jej skrzydło tutaj przy mocowaniu, śrubie. Znalazłem kilka aukcji na olx, koszt to około 50zl plus przesyłka. Nowe znalazłem tylko same wycieraczki, bez skrzydła. Moje pytanie jest tylko takie czy różnią się te wycieraczki w modelach zwykłych nie GTS, Anglikach, Kombi? Przewagę tych aukcji znalazłem właśnie od tych opcji. I nie wiem czy kupować. Pozdrawiam forumowiczow!
×