Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Method

Forumowicz
  • Ilość treści

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O Method

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.8

Ostatnio na profilu byli

182 wyświetleń profilu
  1. Wczoraj podłożyłem między dwa ostatnie zwoje kawałek gumy, tak ta sprężyna jest ściśnięta, ze pomyslalem o tym że zwoje mogą się o siebie ocierac, mogą? Po podłożeniu gumy jest znaczna poprawa więc chyba sprężyna jednak do wymiany, tylko czy taki sposób sprawdzenia jest właściwy z kawałkiem gumy?
  2. Sprawdź poziom płynu, ewentualnie dolej do prawidłowego stanu i jedź. Ja z cieknącym maglem miesiąc przejeździłem zanim zregenerowałem, tylko płyn kontrolowałem.
  3. Łączniki i gumy stabilizatora nówki założone.
  4. Bylem juz na stacji to powiedzieli, ze wszystko w porządku jest, a nie jest. Jak się trochę pogoda poprawi to zrzucę kolo jeszcze raz, wezmę breszke i poszarpię tuleje moze na którejś jest luz, chociaż jak wyjdzie tuleja to i tak sam nie zmienię bo nie mam prasy żeby ją wywalić i wcisnąć nową. Praktycznie na kazdej dziurze, mniejszej czy większej tył się odzywa a jeżdżąc po moim małym miasteczku jest to praktycznie caly czas słyszalne, taki dobry stan dróg. Na początku myślałem ze klocki sobie stukają, ale klocki i tarczę mam nówki założone niedawno i na wciśniętym hamulcu i tak tyl słychać.
  5. Tyle ze przód elegancko równo jest a siadła ewidentnie lewa tylna strona, zobaczę jeszcze jak sie pogoda troche poprawi moze to któras tuleja tak sobie zgrzyta a ja uparłem sie na sprężynę, szkoda tylko ze to nie sprężyna bo sam bym zrobił i prowadzać nigdzie samochodu bym nie musiał
  6. Może ta lewa była w przeszłości wymieniana, ja tego nie robiłem. Tyle, ze ponad rok juz tak jeżdżę a te zgrzyty wystąpiły niedawno, wcześniej nawet nie przyglądałem sie czy obie strony równo stoją. Może to w takim razie nie wina sprężyny
  7. Gdyby mój pękł i został na dole sprężyny bym byl zadowolony, ze gołym okiem widać że to sprężyna a tak to już sam nie wiem.
  8. Zrzuciłem kolo, przetarłem sprężynę, przyglalem się jej dłuższy czas i żadnego pęknięcia nie zauważyłem, zrobiłem pare zdjęć może jestem slepy, ze coś z nią nie tak i pomożecie. Zrobiłem tez zdjęcia obu sprężyn jak auto stoi na kolach i właśnie ta sprężyna po stronie której auto bardziej siedzi jest bardziej ściśnięta od drugiej. Dodatkowo zmierzyłem odległość od ziemi do nadkola i jest 3 cm różnicy między stroną lewą a prawą. Dołączam pare fotek, rzucicie fachowym okiem, lewa strona siedzi niżej od prawej i to właśnie z lewej strony słychać te szuranie, obcieranie czy jak to nazwać, na kazdej jednej dziurze. Ta czarna sprężyna jest właśnie po lewej stronie.
  9. Jak jutro pogoda dopisze to odkrece kolo i zobaczę czy coś tam dojrzę, niby wymiana sprężyny prosta rzecz, nie chce z tym samochodu nigdzie prowadzać tylko obym dostrzegł pęknięcie hehe
  10. Pęknięta sprężyna z tylu moze powodować dźwięk zgrzytania na nierównościach? Auto dodatkowo krzywo stoi, tzn patrząc z boku lewa strona niżej siedzi od prawej więc obstawiam sprężynę, chyba ze cos jeszcze moze powodować taki efekt? Patrząc na sprężynę jak auto stalo na kolach nie widac bylo żeby ułamana część leżała na dole sprężyny i dlatego sie zastanawiam czy mogłaby zgrzytać
  11. Okej dziękuję bardzo za odpowiedź. A z płynem jak po rozkręceniu trójnika? Wyleci to co jest we wężach i koniec?
  12. Pozwolę sobie odświeżyć temat. Jak nikt nie zna wymiaru trójnika to ok, a co z plynem po rozkręceniu tych 3 węży? Sporo wyleci? Czy całość moze trzeba spuszczać do tego?
  13. Nawet jeśli to wąż to trójnik i tak wymienię, bo jak widać leci górą i dołem. Jezeli ktoś wymieniał i poda wymiary będzie super. Dodatkowe pytanie, jak rozkręcę te 3 trzy węże sporo płynu się uleje?
  14. Witam, kojarzy ktoś z Was jakie wymiary ma ten plastikowy trójnik? Obecny dość mocno się poci i planuję zastąpić go metalowym.
  15. Okej dzięki. Niech się trochę ociepli to ją wywalę na stół i zobaczę jak wygląda. A jeszcze mi powiedz jedno, po czyszczeniu i odpaleniu zostawić trochę auto żeby sobie na wolnych pochodziło?
×
×
  • Utwórz nowe...