Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Method

Forumowicz
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Method

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.8

Recent Profile Visitors

417 profile views
  1. https://forum.vectraklub.pl/topic/175175-z20net-i-ponad-300km-jakie-modyfikacje-jak-wygląda-eksploatacja-tego-potwora/
  2. Jak leci od góry to ja bym umył ile się da i sprawdził czy nie leci spod pokrywy zaworów, to akurat najprostsze do zrobienia jest i od tego bym zaczął, a jak tą chłodnice porządnie miałeś zrobiona to chyba nie puściła po pół roku.
  3. Umyj całość i wtedy zobacz gdzie leci, jak pojawi się spod pokrywy zaworów to masz wyciek zlokalizowany.
  4. Silnik kręci? Jak kręci ale nie nie odpala to może być pompa, u mnie tak było. Zresztą można chyba sprawdzić na listwie czy leci paliwo z zaworka?
  5. To i tak raczej oryginału nie mam tej metalowej bo mam cieńszą jakąś włożoną, rano się okaże czy coś z tego będzie, ale nauczkę na przyszłość już mam żeby się zaopatrzyć wcześniej w podkładki.
  6. Metalowe powinny być? Widocznie z tą od strony łba śruby coś się stało i ktoś założył dwie miedziane, wedle mnie mogą być dwie miedziane, byle to było szczelne, co bym nie grzebał to zawsze coś dojdzie na koniec hehe.
  7. Wątpię że coś z nich będzie, od strony łba śruby już były dwie podłożone, jedna to całkowicie płaska już, druga trochę grubsza ale już po odkręceniu nie chcą trzymać, między zaciskiem a oczkiem przewodu jest jedną ale stalowa? Na pewno nie miedziana i tamtędy nie leciało po złożeniu, zobaczę rano, pójdę popytam o tą 12x17 jak nie będzie coś zbliżone dobiorę i będzie trzeba kombinować, mam nadzieję że jutro to ogarnę
  8. Podkładkę miedzianą trzeba wstawić o konkretnym rozmiarze czy podejdzie inna byle na śrubę M8 byla? Z tego co doczytałem powinna być 12x17, mam nadzieję że w moim miasteczku dostanę taką, jak nie będzie trzeba kombinować. Po złożeniu wywaliło mi płyn przy śrubie którą przewód jest przykręcony do zacisku, są tam już 2 miedziane podkładki ale pewnie się odkształciły, co do regeneracji to najwięcej zabawy z włożeniem sprężyny w nowy tłoczek miałem, cierpliwość wskazana.
  9. Jak zablokokowaliscie wypływanie płynu po odkręceniu przewodu od zacisku? Raczej zaciskanie morsem gumowego przewodu średnio mi się podoba. Muszę w tym tygodniu regenerację zrobić, godzinę temu zrzuciłem zacisk a tam gumowa osłona tłoczka silikonem przyklejona do zacisku, tłoczek w miejscu gdzie naciska na klocek zardzewiały i stoi dęba, rok temu mechanik wymieniał tarcze i klocki i widocznie dla nich to normalne, a że koło ciężko dwoma rękoma obrócić to nic, jak tu któremuś później zaufać, porażka.
  10. Co jest z tym vinem nie tak? Błędnie podany jak nie mogę w dekoderze wyszukać? W0L0ZCF6871062870
  11. Żółta poziom oleju, czerwona ciśnienie, Cretux się tylko pomylił, wiadomo że chodziło mu o poziom oleju.
  12. Czym podnosiłes obroty? Techem? Chiński op com pewnie nie da rady?
  13. A ile powinno wskazywać otwarcia przepustnicy przy rozgrzanym silniku? Może być tak że przepustnica jest za mocno uchylona?
  14. No ja mam długa korektę coś koło 12 właśnie, mam 2 przepływomierze i nie robi to różnicy który mam założony. Przepływomierz też mi podobnie pokazuje, to chyba jest prawidłowa wartość, gdzieś na forum jest temat i chyba wskazania były podobne jak wstawiali zdjęcia ze swoich z18xe.
×
×
  • Create New...