Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Method

Forumowicz
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Method

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.8

Recent Profile Visitors

348 profile views
  1. Nie no już chyba nic do swojego opla nie kupię, zresztą op com ma posłużyć do sprawdzenia czy nie ma błędów, chyba grubszych spraw z nim związanych nie przewiduje, żeby czegoś przypadkiem nie zepsuć
  2. Ok dziękuję, bo się od kilku dni zastanawiałem czy brać 7 wedle op-coma czy może jednak 10. Będę się jeszcze odzywał jak będę miał kupować opka, bo sporo aukcji na olxie widzę, tylko cena 2-3x większą, ale niby sprawdzone, działające, a z chin pewnie dojdzie z uszkodzoną płytka i nie wiadomo czy działający.
  3. Planuję kupić laptopa i op coma, z win 10 będzie więcej problemów niż z win7 żeby to uruchomić? Przeglądając temat nawet windows xp się przewijał jako dobry system do uruchomienia, trochę teraz nie wiem co o tym sądzić, chyba że brać win 10 i ewentualnie na wirtualnej maszynie z 7 próbować op coma instalować, czy brać z siódemka żeby mniej kombinacji było?
  4. https://forum.vectraklub.pl/topic/194522-montaż-intercoolera-fmic/
  5. A to pewnie kupię cały termostat z obudową, nada się? https://allegro.pl/oferta/behr-termostat-opel-astra-vectra-1-8-z18xe-x18xe1-6615085099?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
  6. Witam, czy między obudową termostatu a głowicą jest uszczelka? Cieknie mi gdzieś tamtędy płyn i kapie na sprężarkę klimatyzacji i jej okolice, wyciek ciężki do wychwycenia bo od razu paruje, chyba że pęknięta jest obudowa? Możliwe? Raczej bez wyciągnięcia ciężko stwierdzić bo dostęp kiepski. Silnik z18xe.
  7. Może i po wyjęciu schowka i maskownicy przy nogach będzie dojście, ostatnio wyciągałem schowek z ciekawości żeby sprawdzić jak to wygląda i powiem że po wyjęciu schowka już sporo widać, ale nagrzewnicy na tym etapie nie widać, trzeba ściągać maskownice tylko nie wiedziałem jak ją wytargac, nie wiem czy tunelu nie trzeba wyciągać. Poczekam aż się ociepli bo teraz średnia pogoda żeby na zewnątrz podłubać. Swoją drogą nie wiem czy w moim przypadku to nagrzewnica czy gdzie indziej szukać przyczyny, u mnie płyn ubywa jak jeżdżę z włączonym ogrzewaniem, tyle że dywaniki suche, po wyjęciu schowka też żadnej wody nie zauważyłem i trochę zgłupiałem.
  8. Zmywacz do tarcz hamulcowych się nada? Wyczytałem, że też tym sprawdzali. Przeglądając forum zawsze można się coś ciekawego dowiedzieć z Twoich wypowiedzi, żeby każdy z mechaników był tak ogarnięty i miał takie podejście to żyło by się lepiej hehe.
  9. Ok jutro jak pogoda pozwoli spróbuję podziałać, jaki sposób polecisz nie mając kompresora? Kupić coś w spreju? Gdzieś czytałem o wodzie z płynem do naczyń? Sprawdzasię to? po której korekcie to stwierdziłeś? Jak ta długoterminowa w ogóle wygląda? Jest mniej więcej w normie? I dlaczego wcześniej na LPG była w okolicach 4 a teraz juz do 6 skoczyła? Domyślam się, że przez tą nieszczelność się tak rozjechała? I ta praca od 0 do -10 krótkoterminowej jest poprawna?
  10. Pozwolę sobie odkopać temat. Od jakiegoś czasu mam problem przy odpalaniu po dłuższym postoju, np po nocy, jak już silnik ma trochę temperatury odpala normalnie, zdarzy się też że czasem nawet po nocy odpali normalnie. Problem jest taki, że po odpaleniu mam wrażenie ze silnik jest przelany, normalnie obroty po odpaleniu wskakują wysoko, około 2000, spadają do trochę wyżej niż 1000, chwilę tak stoją i spadają do normalnych, od jakiegoś czasu mam tak, że jak odpalam to wskakują od razu na te 1000 z kawałkiem, do 2000 nie wskakują tak jak już po odpaleniu np gdy silnik jest już ciepły, jak jest ciepły wskakują na te 2000 i spadają do normalnych. Przy rannym odpaleniu jest sekundę taki zduszony, prychnie i wskakują do tego 1000, pochodzi chwilę na ssaniu i spadają do normalnych. Teraz pytanko gdzie można szukać przyczyny? Reduktor puszcza podciśnieniem? Na ciepłym chyba by to było też odczuwalne? Niedawno kupiłem sobie elma i jeździłem jeszcze na LPG patrząc co tam pokazuje, zapamiętałem tyle z korekt że długoterminowa była w okolicach 4%. Od jakiegoś czasu jeżdżę na Pb, licząc że sytuacja się rozwiąże czy to wina Lpg, ale jest tak jak było. Dziś przejechałem się z telefonem zeby sprawdzić co tam pokazują korekty, długoterminowa jest tym razem 6,25%, a krótkoterminowa podczas normalnej jazdy oscyluje od 0 do -10% tak mniej więcej, na wolnych była w okolicach 0 lub -1%, coś takiego. Jak to wygląda patrząc fachowym okiem? Dziękuję za pomoc, parę razy forumek pomógł i nie ukrywam że bardzo dziękuję, zaufania do okolicznych mechaników jakoś nie mam i nie lubię auta odstawiać a co się da próbuje sam zrobić.
  11. Przewijał się już tutaj? https://www.otomoto.pl/oferta/opel-signum-2-0-turbo-opc-220-km-ID6CIVzL.html#gallery-grid Auto chyba od handlarza? Przebieg, nie wiem czy można wierzyć w taki w 11 letnim aucie, chyba że właściciele faktycznie mało jeździli. Wyposażenie chyba nie taka bieda? Rozglądam się bardziej za jakąś vc z 2.0t ale ten signum mi się rzucił w oczy, z vc nic ciekawego w ogłoszeniach od dawna nie widziałem.
  12. Tyle że biały dym z tyłu przy takiej pogodzie często występuje, wystarczy na inne samochody w mieście spojrzeć, no chyba że lecą niewiadomo jakie kłęby
  13. Dobre pytanie, jak można się dołączyć to jaki jest najprostszy sposób żeby podejrzeć nagrzewnicę żeby sprawdzić czy jest tam wszystko szczelne? Od strony schowka jakoś się da czy cały przód trzeba rozbierać? Tłustą przednią szybę mam i się zastanawiam nad nagrzewnicą chyba że inny pomysł ktoś ma
  14. Dobre pytanie, jak można się dołączyć to jaki jest najprostszy sposób żeby podejrzeć nagrzewnicę żeby sprawdzić czy jest tam wszystko szczelne? Od strony schowka jakoś się da czy cały przód trzeba rozbierać? Tłustą przednią szybę mam i się zastanawiam nad nagrzewnicą chyba że inny pomysł ktoś ma
  15. Dobre pytanie, jak można się dołączyć to jaki jest najprostszy sposób żeby podejrzeć nagrzewnicę żeby sprawdzić czy jest tam wszystko szczelne? Od strony schowka jakoś się da czy cały przód trzeba rozbierać? Tłustą przednią szybę mam i się zastanawiam nad nagrzewnicą chyba że inny pomysł ktoś ma
×
×
  • Create New...