Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Method

Forumowicz
  • Content Count

    157
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Method

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.8

Recent Profile Visitors

503 profile views
  1. Hej, jakiś czas temu wyciągałem cewkę i świece żeby zobaczyć jak wyglądają. Po włożeniu wszystkiego z powrotem i odpaleniu auta w radiu było słychać zakłócenia/stukanie, które zgrywało się z prędkością obrotową silnika, tzn. im wyższe obroty silnika, tym stukanie było szybsze. Nie miałem pojęcia co się dzieje, kilka razy wyciągałem i z powrotem wkładałem cewkę, za którymś razem dopiero zakłócenia zniknęły. Ostatnio wymieniałem świece i problem ten sam. Zauważyłem, że w cewce jedna gumowa fajka jest luźna, tzn da się ją ręką obracać, pozostałe 3 są na sztywno przymocowane. To przez to możliwe j
  2. Zbyt mało paliwa od czego może być? Tylko od pompy? Pompę wymieniałem chyba rok temu bo poprzednia padła z dnia na dzień, tyle że długa korekta już chyba na starej pompie taka była. A co z tym zakresem pracy sondy, to normalne że do ponad 0,9v skacze i spada poniżej 0,1? 2 pierwsze screeny to wolne obroty, dwa kolejne to jazda z równą prędkością, jakieś 60 km/h jeśli ma to znaczenie w ogóle.
  3. Długa jest coś koło 11 od x czasu, za nic nie spada, krótka oscyluje w okolicach zera.
  4. Problem z rozruchem po postoju wrócił jak bumerang, przez jakiś czas był spokój i powtórka z rozrywki, więc chyba gaz lecący w kolektor nie był rozwiązaniem, na benzynie zrobiłem jakieś 1k km, przy odpaleniu po dłuższym postoju jakby nie było ssania, tzn obroty wskakują na 900-1000 max i to jest u mnie ssanie na zimnym, nie powinny być wyższe? Do tego po sekundzie zaczyna się dławić, raz nawet zgasł. Obroty skaczą przez chwilę, dopóki nie spadną do tych 750 czy 800, dopiero przestają. Jak już ruszę gdy się obroty unormują, auto parę razy szarpnie, jakby wypadał zapłon, chociaż błędu wypadania
  5. Jak tam masz zbiorniczek to w taki sposób się dostaniesz
  6. Gdzie dolewasz płyn do wspomagania? Na maglownicy masz zbiornik? Jak tak to weź taką samą. Jeszcze były wersje z czujnikiem kąta skrętu na maglownicy albo w cimie, nie wiem czy były różne kombinacje tego, tzn zbiornik na maglu i czujnik w cimie czy zbiornik na maglu i czujnik też na maglu, tu ktoś bardziej kumaty musiałby się wypowiedzieć. Taki zbiornik masz na maglownicy? Ten biały? https://a.allegroimg.com/s1024/0ca2b2/015470eb4b06b97511d15e3b06a1
  7. Nie lepiej kupić regenerowaną z gwarancją? Musisz sprawdzić jaką masz teraz i wziąć taką samą, sprawdź czy na maglownicy masz zbiornik do wspomagania czy w nadkolu i weź taką samą
  8. Nada się czy coś lepszego można kupić? https://allegro.pl/oferta/lemfo-tuleja-wah-przod-l-p-dolna-fiat-croma-9685400857?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
  9. Nastała wymiana faktycznie? Zmieniałem opony i tak wygląda tuleja aktualnie, metal wyszedł ze środka?
  10. Wymienię ją bez wyciągania całego wahacza? Jeśli tak to trzeba na zbieżność po tym jechać? Jak myślicie moze ona powodować stuknięcie przy ruszaniu i na niektórych nierównościach?
  11. Trafiona ta tuleja czy tak tylko wygląda? Podkladalem pod nią breszke, po ruszaniu góra dół wiele siły nie musiałem włożyć żeby ją ruszać.
  12. Uwalona półoś może powodować stuknięcie przy ruszaniu i na nierównościach? Czy jak już to tylko przy ruszaniu? A może przyjrzeć się poduszce skrzyni co jest mocowana do sanek? Albo tej pod aku? Dźwięk dochodzi z lewej strony, mniej więcej po środku samochodu tak na moje ucho. Mam za każdym razem podczas ruszenia stuknięcie. Przegląd robiłem 2 tygodnie temu i w zawieszeniu nic nie znalazł, łączniki, końcówki drążków, poduszki, łożyska amortyzatorów, tuleje stabilizatora przednia poduszka silnika wymieniane jakieś 10-11 tysięcy kilometrów temu i jak to puknięcie było to jest do dziś, mechanicy n
  13. Uszczelka pod głowicą? W zbiorniczku nie ma tłustej mazi?
  14. https://forum.vectraklub.pl/topic/175175-z20net-i-ponad-300km-jakie-modyfikacje-jak-wygląda-eksploatacja-tego-potwora/
  15. Jak leci od góry to ja bym umył ile się da i sprawdził czy nie leci spod pokrywy zaworów, to akurat najprostsze do zrobienia jest i od tego bym zaczął, a jak tą chłodnice porządnie miałeś zrobiona to chyba nie puściła po pół roku.
×
×
  • Create New...
UP