Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

melek18

Forumowicz
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About melek18

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/17/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Samochody, komputery, sport, książki.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra C Z20NET

Kontakt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć Panowie prawdopodobnie mam problem z 1 i 2 biegiem wentylatora... Podpowiedzcie jak zrobic test Opcom (Każda wersja Opcom ma taką opcję testów?) Czy włączenie klimy (ustawienie wiatraków w tryb -słaby -normalny -mocny) wpływa w jakimś stopniu na pracę/bieg wentylatorów? Kojarzy ktoś jak te wentylatory powinny działać czyli przy jakiej temperaturze jaki bieg? Z góry dzięki za pomoc
  2. Cześć Panowie problem z "grubą" rurą rozwiązany, teraz muszę znaleźć chwilę na wymianę uszczelek :). Dzięki wielkie za szybką pomoc.
  3. Pamiętasz może jakie wymiary tych oringów zakładałeś u siebie?
  4. Szczerze to wymieniał znajomy mechanika i mówił że rożne próbował...
  5. Tak, skojarzylem jak napisałeś o odpowietrzniku, że nie ma tam tego koreczka chyba gwint się wyrobił...
  6. Cześć Panowie mam problem z wężykami cieczy chłodzącej... Pierwszy i najważniejszy problem to uszkodzony wąż (oryginalne oznaczenie 13118109 wąż wylot od chłodnicy https://opel.7zap.com/pl/car/z03/f/0/6-1/). Na wężyku jest jakiś dziwny zawór który mocno cieknie i wywala nagrzany płyn chłodniczy. W serwisie nie mają tej części, ja szukałem na necie i też nie widzę... macie jakiś pomysł jak to naprawić? Drugi problem to cieknące wężyki (13118110, 13118111 węże nagrzewnicy wlot, wylot https://opel.7zap.com/pl/car/z02/c/7/6-1/#5 , https://opel.7zap.com/pl/car/z02/c/7/8-1/#4) wchodzące do nagr
  7. Panowie czyli w miejsce 225/45 r18 założę 235/40 r18 felga 7,5 standardowe zawieszenie i nie będzie obcierać?
  8. Cześć, tak na podsumowanie problemem były oringi na zakończeniu przewodów wchodzących do nagrzewnicy. Wymienione i problemu nie ma. Dzięki za podpowiedzi.
  9. kurde przewody 160 pln i 170 pln... ładnie jutro postaram się posprawdzać wasze sugestie, dzięki
  10. Cześć Panowie tak jak w temacie ubywa mi płynu chłodzącego... Płyn raczej gdzieś wycieka bo mam plamy pod autem. Pierwszy mechanik który się temu przyglądał zdiagnozował rozszczelniony zbiornik płynu. Wymieniłem na nowy. Niestety problem dalej jest. Kolejny mechanik zdiagnozował dzisiaj uszkodzenie przewodów idących do nagrzewnicy (przewód dla mnie wygląda na cały jest mokry przy "samym końcu" z tego co przeczytałem to może być oring). Pytania: 1) Czy oring to tylko oryginał czy też są zamienniki? 2) Czy może być uszkodzony korek zbiorniczka co powoduje za duże ciśnienie w
  11. Zamykając temat wymieniona przepustnica i uszczelka i nie ma błędów, auto jeździ normalnie Dzięki Rafalg za przepustnice
  12. Tak wygląda wydruk ze zbieżności... Dodam, że zbieżność była ustawiana na "pusto", a gdy reklamowałem ustawienie i usiadłem w bagażniku to widziałem, że wszystkie ustawienia się rozjeżdżają.
  13. Panowie pytanie jak dokładnie powinno się mierzyć/sprawdzać geometrię... z obciążeniem auta czy na "pusto"? Geometria ustawiona według warsztatu poprawnie, zawieszenie w b. dobrym stanie, a tnie mi tylne opony po zewnętrznej krawędzi... (jutro wrzucę wydruk z geometrii)
×
×
  • Create New...
UP