Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

konjio

Forumowicz
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

konjio last won the day on November 1 2018

konjio had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About konjio

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/23/1993

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gorlice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C FL @ Z18XER

Recent Profile Visitors

293 profile views
  1. Nie istotne, ważne kto to założy i wystroi.
  2. Jeśli sam sobie ogarniasz instalacje to tym bardziej nie brc bo masz tam zablokowany sterownik. Co do zapasu mocy wystarczy dobrać u gazmena odpowiednie graty i wsio, lepsze nie zawsze równa się droższe.
  3. Auto gaz Zen System Eryk Gomółka w Przysiekach. Kilku znajomych zakładało i chwalą. Z własnego doświadczenia odradzam brc, drogo i nie oferuje niczego więcej od polskich instalacji.
  4. Witam, mam kilka wykwitów rudej na podwoziu i przy okazji czyszczenia rdzy chciałbym zabezpieczyć cały spód. Umycie, wysuszenie i wyczyszczenie rdzy jest oczywiste ale zastanawiam się nad tym czym to zabezpieczyć. Użycie mas bitumicznych, gum etc jakoś mnie nie przekonuje, ładnie będzie wyglądać ale nie wiadomo co pod spodem. Wolałbym użyć jakiegoś środka woskowego w stylu krown czy fluid film. Teraz pytanie czy tectyl ML się nada czy może coś innego? Wiem że ml jest do profili ale można go używać jako podkład pod bodysafe od valvo. Co myślicie?
  5. Witam, jakiś czas temu pisałem że mój Z18XER jezdzi na oleju gm 10w40 ale czytając tę wszystkie opinie zdecydowałem się na test Motula 5w40. Dziś zrobiłem już drugą zmiane na ten właśnie olej i po około 11 tysiącach przejechanych mogę powiedzieć że różnica jest. Kultura pracy silnika i przede wszystkim kzfr już nie klepią, na 10w po postoju było je słychać a po kilkuset km na motulu cisza. Oleju jak nie brał tak nie bierze chyba że trasa na autostradzie 180km/h to coś połknie także na razie zostaję przy motulu.
  6. Twoje mądrości to jeszcze pamiętam z g4g i jak widzę wiele się nie zmieniło.
  7. Dziś rano -14 i przełączył na gaz po około 4km. Jest lepiej ale zamontowanie reduktora na dole przodu auta chyba nie było dobrym pomysłem fachmena.
  8. Auto odebrane, posprawdzał i mówi że normalnie wszystko działa jak trzeba. Przestawił temperaturę z 32 na 25 i mówi że jakby coś przy przełączaniu szarpało dać znac. Wyjechałem od niego i o dziwo auto przy -5 normalnie się przełączyło na gaz. Możliwe że sama zmiana temperatury by tak poprawiła?
  9. Gaziarz dzwonił dziś żeby podrzucić auto, zasugerował czujnik na reduktorze, chyba się kogoś poradził 😂 Zobaczymy co powie jutro.
  10. No wybacz ale nie mam możliwości przejechać 15km na zimnym silniku. Proponowałem zostawienie auta ale mówi że nic tam nie wypatrzy.
  11. Jestem po wizycie, stwierdził że wszystko jest ok i nie będzie nic robił. Niedługo przegląd instalacji więc po prostu pojadę do Tarnowa a temu Panu chyba podziękuję.
  12. Na swoim przykładzie powiem że to prawda, tyle że ja byłem później w Tarnowie na strojeniu.
  13. Gaziarz ogólnie jest bardzo oporny i ciężko mu przychodzi przyjęcie do wiadomości że problem może być z instalacją a nie autem. Jak dojdę co się dzieje dam znać. Najgorsze jest to że sterownik jest zablokowany, wcześniej nie myślałem że będzie to dla mnie jakiś problem ale teraz trochę boli, podstawową diagnostyka mógłbym zrobić sam a tak d*pa.
  14. Że mu zostawię auto, innej możliwości nie ma żeby sprawdził na zimnym.
  15. Zobaczymy co powie Jutro, na ta chwilę nie widzi problemu i nie chce nic robić.
×
×
  • Create New...