Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

konjio

Forumowicz
  • Zawartość

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

konjio wygrał w ostatnim dniu 1 Listopad 2018

konjio ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Neutral

O konjio

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1993.05.23

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gorlice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C FL @ Z18XER

Ostatnio na profilu byli

235 wyświetleń profilu
  1. Witam, jakiś czas temu pisałem że mój Z18XER jezdzi na oleju gm 10w40 ale czytając tę wszystkie opinie zdecydowałem się na test Motula 5w40. Dziś zrobiłem już drugą zmiane na ten właśnie olej i po około 11 tysiącach przejechanych mogę powiedzieć że różnica jest. Kultura pracy silnika i przede wszystkim kzfr już nie klepią, na 10w po postoju było je słychać a po kilkuset km na motulu cisza. Oleju jak nie brał tak nie bierze chyba że trasa na autostradzie 180km/h to coś połknie także na razie zostaję przy motulu.
  2. Twoje mądrości to jeszcze pamiętam z g4g i jak widzę wiele się nie zmieniło.
  3. Dziś rano -14 i przełączył na gaz po około 4km. Jest lepiej ale zamontowanie reduktora na dole przodu auta chyba nie było dobrym pomysłem fachmena.
  4. Auto odebrane, posprawdzał i mówi że normalnie wszystko działa jak trzeba. Przestawił temperaturę z 32 na 25 i mówi że jakby coś przy przełączaniu szarpało dać znac. Wyjechałem od niego i o dziwo auto przy -5 normalnie się przełączyło na gaz. Możliwe że sama zmiana temperatury by tak poprawiła?
  5. Gaziarz dzwonił dziś żeby podrzucić auto, zasugerował czujnik na reduktorze, chyba się kogoś poradził 😂 Zobaczymy co powie jutro.
  6. No wybacz ale nie mam możliwości przejechać 15km na zimnym silniku. Proponowałem zostawienie auta ale mówi że nic tam nie wypatrzy.
  7. Jestem po wizycie, stwierdził że wszystko jest ok i nie będzie nic robił. Niedługo przegląd instalacji więc po prostu pojadę do Tarnowa a temu Panu chyba podziękuję.
  8. Na swoim przykładzie powiem że to prawda, tyle że ja byłem później w Tarnowie na strojeniu.
  9. Gaziarz ogólnie jest bardzo oporny i ciężko mu przychodzi przyjęcie do wiadomości że problem może być z instalacją a nie autem. Jak dojdę co się dzieje dam znać. Najgorsze jest to że sterownik jest zablokowany, wcześniej nie myślałem że będzie to dla mnie jakiś problem ale teraz trochę boli, podstawową diagnostyka mógłbym zrobić sam a tak d*pa.
  10. Że mu zostawię auto, innej możliwości nie ma żeby sprawdził na zimnym.
  11. Zobaczymy co powie Jutro, na ta chwilę nie widzi problemu i nie chce nic robić.
  12. konjio

    Szyba pasażera nie działa sterowanie

    Mechanizm wymieniony, wszystko działa.
  13. Problem polega na tym że gaziarz podpinał i twierdzi że wszystko gra. Reduktor jest bardzo nisko więc to raczej też nie problem. Jutro do niego podjadę to jeszcze go przycisnę. Ogólnie na przyszłość daruję sobie BRC.
  14. Wymieniany kilka miesięcy temu wahler. Otwiera się przy około 100 stopniach, temperatura trzyma.
×