Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

konjio

Forumowicz
  • Zawartość

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O konjio

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1993.05.23

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gorlice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C FL @ Z18XER

Ostatnio na profilu byli

154 wyświetleń profilu
  1. Przchodziłem to samo, mnie wyszło 400zl z robota i częściami 😁 Też najadłem się strachu 😂
  2. konjio

    Branie oleju

    Mnie tylko ciekawi jedno, jak można sprawdzić że po przejechaniu 350km ubyło 100ml oleju? Zawsze mnie śmieszą takie stwierdzenia
  3. konjio

    SPREZYNY

    Sachs do GTS nie ma, ja kupiłem Monroe i jestem zadowolony.
  4. Gość testuje różne oleje, wydaje się dość uczciwy sposób na porównanie. Niżej wrzucam zestawienie wyników, w różnych temperaturach etc. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fbb9qtL-yWlzDPLzvxzpF01gRRtH8fKxeVtXt6HPpgg/htmlview
  5. Znowu to samo, pokaż mi dla porównania drugi identycznie eksploatowany silnik tylko na innym oleju.
  6. Skąd pewność że na super hiper oleju racing clean molecule formuła nie było by tego problemu?
  7. Przed vc miałem starą poczciwą b 1.6 16v. Zmieniałem olej tak jak poprzedni właściciel co 20 tysięcy GM 10w40 auto jeździ dalej u sąsiada ma ponad 300kkm i ma się bardzo dobrze. Obecnie do z18xer przeszedłem z castrola po poprzednim właścicielu na gm. Zbliza mi się już 3 wymiana i oprócz ceny nie czuje żadnej różnicy. Dopóki ktoś nie zrobi konretnego testu który udowodni że olej za 200pln jest lepszy od tego za 100pln przy normalnej jeździe do pracy i trasie raz na jakiś czas jest to po prostu wyrzucanie pieniędzy w błoto. Zaznaczam że to tylko moje zdanie.
  8. Od drugiej strony uważaj żeby śrubka nie wypadła bo czeka Cię zabawa z magnesem.
  9. Dwa tygodnie temu wyciągnąłem sitka z elektrozaworów i CISZA jak dotąd. Polecam, kilka minut roboty a poprawa wyraźna.
  10. Miałem podobnie, podgrzalem wąż i ściskając go kombinerkami kręciłem dyszą po kilku próbach puścił.
  11. konjio

    Regeneracja reflektorów przednich [poradnik]

    Witam, przymierzam się do regeneracji reflektorów. Nie jest źle ale robią się żółte i matowe. Czy jest sens kupować zestaw do regeneracji czy lepiej osobno papier, jakaś pastę i do tego lakier? Jeśli tak to jaki lakier w sprayu?
  12. konjio

    Elektrozawory KZFR

    Na od dwóch wymian oleju używam tego filtrona i nic to nie daje, na świeżym oleju jest lepiej przez kilka tygodni a później to samo. Co do płukanek to używałem i nic złego się nie stało.
  13. Opiszę swoje doświadczenia z kzfr. Kupiłem vc z przebiegiem 220kkm, koła wymianiał poprzedni właściciel przy 182kkm INA. Po zakupie wymieniłem olej u znajomego Mechanika nie interesując się jakiego filtra użył. Po około 4 tysiącach kilometrów zaczęło być słychać klekot przy odpalaniu po dłuższym postoju, dojechałem do 10kkm i miałem nadzieję że przy wymianie oleju założę Filtron 648/6 i problem zniknie. Kilka dni temu sam zmieniłem olej i okazało się że mechanik założył mi właśnie ten magiczny filtr i nic to nie dało, po wymianie oleju koła znów cisza, wniosek taki że KZFR po prostu lubią świeży olej a co do płukanek to stosuje przy każdej wymianie i nie miałem nigdy problemu.
×