Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

blondyn

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About blondyn

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra b 97r 1.8 16V

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Co zostaje przy swapie z x20xev na x18xev? Co potrzebne przy tej zmianie? Magistrala wodna ta sama? Jakie koszta takiego swapu?
  2. Byłem już u 2 Gazownikow różnych które polecilo kilka osób. U obu na kompach nic ale mam zamiar do innego jeszcze jednego ponoć dobrego ale podpiąć kompa i w trasie zobaczyć czy coś wyjdzie. Ale to w sobotę.
  3. Reduktor nagrzewa się prawidłowo, teraz to nawet nie pamiętam ile było na 100km lecz tak czy siak od lutego do końca kwietnia tankowalem do 200zl samej benzyny + gaz. Od maja jak się zrobiło ciepło idzie jej trochę mniej starczy za 50zl na nie całe 2 tyg.. Nie mam pomysłów nic każdy Gazownik twierdzi że u nich wszystko gra ze to nie może być wina gazu.. Zacznę chyba wymieniać po kolei wszystko co może mieć z tym wspólnego.. Listwa wtryskowa? Wtryski?..
  4. @cichy117 tak jestem pewny że spała to i to bo sprawdzałem z tankowaniem do pełna. I ubywa... Pod komputer był podpinany u gazownika u niego wszystko okej, nawet pod opcom był podłączany ale 0 błędów nic nie ma.. Dzis sprawdzę z tym reduktorem i dam znać. Jeżeli to bd ok czyli czujnik się ogarnie. A jak nie to będę szukał dalej..
  5. @cichy117na benzynie tyle to nie jeżdżę to znaczy teraz jak ciepło to przełącza szybko na gaz ale nawet jak przełączyl to chleje benzynę równa z gazem... Czujnik niby skróci trochę ale nadal wystaje i jest na nim z 2/3 nakrętki.. Myślałem nad wymiana tego czujnika ogólnie na taki jak powinien być krótszy ale Gazownik twierdzi że to nie od tego wina raczej... A jak sprawdzic czy reduktor się prawidłowo nagrzewa?
  6. Witam. Vectra B 99r instalacja stag 300 bądź 400 nie pamiętam. (dość długi opis) Od lutego tego roku auto spala benzynę i gaz równocześnie. Na początku był problem z przelaczeniem gazu po zsgrzaniu, ponieważ gdy osiągnął wymagane 25st on nie przełączal na gaz odrazu tylko jak otworzył się termostat bądź przy osiągnięciu 80st.. Czasami przełączal na gaz i po przejechaniu 20km... Pojechałem do gazownika coś przymajstrowal przy czujnik który jest w reduktorze. Problem trochę się zmniejszył atzn przełączal już przed 80st.. W zimne dni tak przełączal cały czas, ale gdy zrobilo się ciepło w marcu trochę przełączal się normalnie.. Wrócę do spalania tego i tego. Miesięcznie muszę tankowac ogólnie benzyny za około 150-200zl a nawet i więcej.... Przełączyl na gaz i dalej bierze benzynę.. Czasami komputer pokazuje do przejechania 80km na benzynie a jak go zgasze odpale za jakiś czas pokazuje np na 130km.. Ale to i tak znika dość szybko.. 15 minut drogi i spada znowu na 80km wg komputera alee potem spada niżej podczas dalszej jazdy. Kiedyś styklo za 50zl na cały miesiąc a teraz dłużej.. Gazownik stwierdził ze cewka gubi impuls i może dla tego. Myślę czy nie ma to związku z tym czujnikiem w reduktorze? Bo on jak by był za długi bo wystaje i są na nim nakrętki poprzykrecane jakieś (wg mnie nie powinno chyba tego być..) Nie śmierdzi benzyna w środku, nie ma plam ani nic.. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Każdy rozkłada ręce.. Nie wiedzą co robić.. Wymienić świece, elektrozawory czy coś? Nie mam już siły do tego a i rujnuje ta benzyna finansowo.. Miesięcznie robię 2.5tys km a nawet więcej.. Daje Dobra flache jak ktoś pomoże mi to rozwiązać.. Dziękuję każdemu kto przeczytał te wypociny..
  7. Sworzeń wymieniony na nowy i dalej to samo. Czy takie objawy moze też dawać Tuleja prowadnicy zacisku? Czy jak to się tam nazywa.
  8. Felgi były podmienione z innego auta i to samo ciągle.
  9. Piasty z lozyskiem nie mają żadnych luzow nie latają ani ich nie slychac. Zawieszenie sprawdzone całe przód nic prócz sworzeń wachacza lewy Tarcze były wymieniane w sierpniu 2018 odrazu po kupnie auta.. W sobotę wymienię sworzeń wachacza, lecz mechanik mówił że to nie miałoby aż takiego wpływu na bicie/trzęsienie kierownicy. Tarcze przekażę aby zobaczył ew kupię nowe tarcze z TRW. Już sam nie wiem co gdzie szukać. Albo zmienię mechanika..
  10. Witam. Od października borykam się z problemem bicia/trzęsienia kierownicy powyżej 120km/h a im wyżej tym gorzej. Problem pojawił się na 16 lato lecz na 15 zima występuje dalej.. Koła były wywazone, wszystko okej, podmienione koła od innej Vectry zima i dalej to samo.. Byłem na podnośniku, wrzucony 2 bieg i widać było jak delikatnie przeskakuje nawet czułem to siedząc w aucie... Wymieiona została nawet lewa półoś lecz dalej to samo. Sworzeń lewy ma mały luz i bd wymieniony w sobotę lecz ty sworzeń wachacza ma aż taki wpływ? Drążki, końcówki itp w idealnym stanie nic nie lata.. Możliwe że wejście w skrzyni na półoś jest zje***e? Gdzie dalej szukać? Sworzeń ma luz od około 2 tyg a dzieje się tak od października.. Czuć drgania na fotelach przód oraz trzęsie trochę autem... Poduszki silnika? Skrzyni? Proszę o porady co i gdzie jeszcze szukać..
  11. Witam. Potrzebuje opini na temat tego autka z automatem. W moich okolicach jest do kupienia autko Vb 1.8 125km Benz w automacie. Jak wyglada jej awaryjnosc? cos sie dzieje ze skrzynia? jakies opinie kogos czy polecacie czy lepiej manual? Bedw wdzieczny za odpowiedz. autko z 2000r
×
×
  • Create New...