Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

maniek231

Forumowicz
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About maniek231

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Signum

Recent Profile Visitors

220 profile views
  1. https://allegro.pl/oferta/polskie-menu-lektor-mapa-europy-opel-cd70-dvd90-7431676132 Zamawiałem od niego. Wkładasz płytę i aktualizujesz, później spowrotem płyta z mapą i gra. U mnie polski lektor jest na angielskim. Napisy od razu się spolszczyły.
  2. Raz biło, raz nie i to w różnych prędkościach. Nie było to trzepanie budą, tylko wkurzające drgania jakie najczęściej powoduje złe wyważenie kół. Zregenerowałem felgi, założyłem nowe gumy fuldy SportControl, wiosną wywaliłem całe macpersony, wstawiłem wszystko nowe sachsa i sprężyny LESJOFORS, nowe łączniki meyle HD, słyszałem przegub, wymieniłem na skf, drgania pojawiały się cały czas. Znajomy zasugerował jeszcze półosie i łożyska. W sumie tylko to zostało. Przy wymianie przegubu zobaczyłem że sworzeń już nie żyje, wymieniłem wahacze i wierzyć mi się nie chce jak jadę, ale zero drgań. Zostało jeszcze ściąganie w prawo i auto wkoncu będzie się prowadzić.
  3. Borykam się również z tym ustrojstwem. Wcześnie sugerowałem sprawdzić łożysko podpory, bo lubi dawać takie obiawy. U mnie było ok więc już odpuściłem temat, skończyly mi się pomysły. Wymieniłem niedawno wahacze przednie na używki w dobrym stanie, tu jeszcze raz dzięki dla kolegi Rafalg. Miałem zajechane sworznie, sparciałe osłony i jak się okazało po demontażu starych wahaczy spory luz na dużych tulejach. Zrobiłem już ok 300km po wymianie i puki co bez żadnych wibracji. Nie wiem czy powodował to u mnie sworzeń czy tuleja bo i to i to miałem zajechane. Także sugerowałbym przyjrzeć się również dobrze wahaczom przednim.
  4. Tak ma być. Na 6 stronie masz już o tym wspomniane, czytajcie tematy..
  5. Przez banany prędzej będzie Cie ciagało i majtało na boki. Sprawdź łożysko podpory półosi. GM 24460143
  6. Co to znaczy że klocek trze Ci o tarcze? W czym konkretnie tkwi problem?
  7. Ja proponuję zarejestrować się Tutaj i w odpowiednim działe podać budżet i wymagania, chłopaki dobiora zestaw bądź odesla do konkretnego tematu i lektury.
  8. Prawie tak ciasno wchodzi nowa, jak ciasno schodzi stara. Oczysciles dobrze miejsce osadzenia uszczelki?
  9. Sam chce zrobić dach na czarno, na forum już ktoś oklejał w signumie, super to wyszło i zachorowałem. Według mnie nie będzie wiochy to raz, dwa to Twoja zabawka i spełniaj swoje zachcianki, trzy, to folia, więc jak wyjdzie niezbyt, możesz wrócić do serii.
  10. Okej. Wszystko po kolei. Wracając do zacisków. Mocowanie przewodu hamulcowego nie wygląda źle, załóż nowe podkładki miedziane i powinno być ok. Zajrzyj po 2 dniach, jak będzie wszystko ok, to temat z głowy. Przy ciśnieniu układu szybko wyjdą nieszczelności. Reszty nie kumam bo piszesz trochę w czasie przeszłym jakby to było już zrobione, lub nie, nie wiem. Zacisk blokuje się tylko przy użyciu ręcznego? Jeśli tylko przy ręcznym, może nie cofac się trzpień wewnątrz zacisku, co nie powinno mieć miejsca, i raczej nie w tym rzecz. Jeśli blokuje przy też przy użyciu normalnego hamulca to obstawiam że to wina tloczka, jak już wyżej michalm83 pisze. Zajrzyj pod uszczelke tloczka, wciśnij tloczek pedałem hamulca, ocen jego stan, jak jest ok wyczyść, nasmaruj, wkręć spowrotem, tak z 3 razy. Jak to nie odmuli tloczka trzeba zacisk zdemontować i rozebrać. Może jestem w błędzie, ale czy sprawność przewodu hamulcowego ma wgl jakikolwiek wpływ na cofanie się tloczka, czyt. odblokowanie hamulca? Wydaje mi się że nie. Wpływ na siłe, skuteczność hamowania tak, ale na powrót tloczka?
  11. Czemu nie wrzucisz zdjęcia swojego zacisku? Byłoby łatwiej. Ogólnie, według mnie nic nie powinno się dziać.
  12. Okej. Hamulce poskładane. Pozwolę sobie wrzucić kilka fotek, które innym na przyszłość myślę fajnie zobrazuja cała zabawę z koszyczkiem. Tu dokładnie widzimy jak zacisnąć opaskę: Koszyczek jak na fotce montujemy na miejscu, i wciskamy, w moim przypadku miedziana rurką. Pamiętajcie o podkładce pod sprężyną! Koszyczek wskakuje bez problemu, opaska sama zeskoczy, teraz sprawdzamy działanie hamulca ręcznego. Jeśli mechanizm odbija, bierzemy się za montaż tloczka, i hamulce gotowe. Jeszcze raz podziękowania dla kolegów matoslaw i thcleniu. Dziękuję 🍻
  13. Tak, już we wcześniejszych postach była mowa o trytytce, próbowałem tak, ale robiłem to źle, zaciskalem opaskę mniej więcej w połowie koszyczka, po wciśnięciu próbowałem ją przetopić lutownicą, ale to wgl się nie udawało. Przeczytałem co napisałeś i zacisnąłem opaskę na końcu koszyczka, właśnie tak aby wciskając w otwór trytytka się zsunęła. Za 1 razem się udało, wszystko zostało na swoim miejscu. Jeden zacisk już złożony. Dzieki za cenną wskazówkę!
  14. Oj przydaje się. Tak już godzinka zeszła, ze mnie cieknie a koszyczek dalej się śmieje!
  15. Może niezbyt sprecyzowalem swoje pytanie. Wybacz. Dziękuję za zainteresowanie i odp😉 zakupie ten smar i zabawy ciąg dalszy, za chwilę montaż koszyczka że sprężyna...
×
×
  • Create New...