Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

maniek231

Forumowicz
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About maniek231

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Signum

Recent Profile Visitors

259 profile views
  1. Cześć, jako że chodzi o woj. Lubuskie to podepne się pod temat, ale chodzi o dobrego diagnoste, potrzebuje znaleźć luzy w zawieszeniu i chciałbym sprawdzić auto u kogoś kto zna się na rzeczy. Macie kogoś sprawdzonego z okolic ZG +- 100km?
  2. Słyszałem że w naszych vectrach czy signumach ciężko jest wykryć bolączki w zawieszeniu. No nic, będę po kolei wymieniał parami części, aż problem ustapi. Ale wpierw pojadę na solidną stację może znajda jakieś widoczne luzy.
  3. Tak, po przejechaniu prze nierówności potrzebuje czasu żeby się ustabilizować, zwłaszcza w zakrętach.
  4. Tak, po przejechaniu prze nierówności potrzebuje czasu żeby się ustabilizować, zwłaszcza w zakrętach.
  5. Ten duży co podtrzymuje sprężynę?
  6. Nie wyrabia. Robili co mogli nie da już się tego skorygować. W dodatku dołożyłem dystanse 20mm i było im jeszcze ciężej. Czyli do wymiany wahacze proste 423032 ? Jeszcze pytanie jeżeli na nierównościach czuje jak tył auta zachowuje się niestabilnie, czy wymiana gum stabilizatora może pomóc? Przy okazji wymiany wahaczy założę nowe gumy.
  7. Nie wyrabia. Robili co mogli nie da już się tego skorygować. W dodatku dołożyłem dystanse 20mm i było im jeszcze ciężej. Czyli do wymiany wahacze proste 423032 ? Jeszcze pytanie jeżeli na nierównościach czuje jak tył auta zachowuje się niestabilnie, czy wymiana gum stabilizatora może pomóc? Przy okazji wymiany wahaczy założę nowe gumy.
  8. Cześć. Pytałem już w innym temacie, ale tam głucha cisza, może tutaj pomożecie. Który tylni wahacz prosi się o wymianę zeby skorygować ten kąt pochylenia? Samochód ściąga w prawo.
  9. Cześć podpinam się do tematu. Auto ściąga już od dawna, ale pomiary wychodziły całkiem ok, teraz wpadły dystanse na tył i minęło pół roku jazdy ze ściąganiem, pomiar pogorszyl sie jak na fotce, auto dalej ściąga do rowu. Stawiam na tylny banan, co myślicie?
  10. Witajcie. Wziąłem się za zimne luty przy pokrętle sterującym nawiewem, nie dało się akceptować nim komend. Poprawiłem 2 luty, panel montuje do auta, przycisk reaguje elegancko ale teraz mam inny problem. Po włączeniu zapłonu nawiew sam nie startuje, muszę zwiększyć lub zmniejszyć siłę i zaczyna działać. Przycisk auto zaczął wyłączać wszystko, zapala się dioda i nastaje cisza, i do tego przycisk grzania tylnej szyby umarł, zero reakcji. Macie jakieś pomysły co mogłem namodzić? Pozdro. Edit. Sprawa załatwiona, poprawiłem jakieś 80% styków na płytce, wszystko działa.
  11. Miałem z tym problem. Pomogło odłączenie aku na jakieś 10 minut.
  12. https://allegro.pl/oferta/polskie-menu-lektor-mapa-europy-opel-cd70-dvd90-7431676132 Zamawiałem od niego. Wkładasz płytę i aktualizujesz, później spowrotem płyta z mapą i gra. U mnie polski lektor jest na angielskim. Napisy od razu się spolszczyły.
  13. Raz biło, raz nie i to w różnych prędkościach. Nie było to trzepanie budą, tylko wkurzające drgania jakie najczęściej powoduje złe wyważenie kół. Zregenerowałem felgi, założyłem nowe gumy fuldy SportControl, wiosną wywaliłem całe macpersony, wstawiłem wszystko nowe sachsa i sprężyny LESJOFORS, nowe łączniki meyle HD, słyszałem przegub, wymieniłem na skf, drgania pojawiały się cały czas. Znajomy zasugerował jeszcze półosie i łożyska. W sumie tylko to zostało. Przy wymianie przegubu zobaczyłem że sworzeń już nie żyje, wymieniłem wahacze i wierzyć mi się nie chce jak jadę, ale zero drgań. Zostało jeszcze ściąganie w prawo i auto wkoncu będzie się prowadzić.
  14. Borykam się również z tym ustrojstwem. Wcześnie sugerowałem sprawdzić łożysko podpory, bo lubi dawać takie obiawy. U mnie było ok więc już odpuściłem temat, skończyly mi się pomysły. Wymieniłem niedawno wahacze przednie na używki w dobrym stanie, tu jeszcze raz dzięki dla kolegi Rafalg. Miałem zajechane sworznie, sparciałe osłony i jak się okazało po demontażu starych wahaczy spory luz na dużych tulejach. Zrobiłem już ok 300km po wymianie i puki co bez żadnych wibracji. Nie wiem czy powodował to u mnie sworzeń czy tuleja bo i to i to miałem zajechane. Także sugerowałbym przyjrzeć się również dobrze wahaczom przednim.
  15. Tak ma być. Na 6 stronie masz już o tym wspomniane, czytajcie tematy..
×
×
  • Create New...