Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rozzrabiaka

Forumowicz
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About rozzrabiaka

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/21/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Opel Vectra C 2007

Kontakt

  • GG
    5767921
  • Telefon
    536 598 153

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Nie wiem czy jest to element zabezpieczenia, ale jak zamykam auto z kluczyka a potem jak chce je otworzyć ale się pomylę i nacisnę na pilocie zamykanie zamiast otwierania to auta nie da się już otworzyć pilotem. Muszę otworzyć go kluczykiem, włożyć do stacyjki i przekręcić co najmniej na zapłon aby z powrotem działał na pilot ;/
  2. Siema. Znowu problem z wiki ;( coś dziwnego dzieje się ze wspomaganiem. Otóż czasami działa bez zarzutów a czasami wyczuwam opory. Tak jakby wspomaganie działało ale tylko np. w połowie. Ostatnio znowu się jakby wyłączyło i jak jeżdżę to podczas skrętów kierownica stawia mi wyraźny opór podczas manewru. Kierowanie nie jest płynne. Co to może być. Myślałem że trzeba płynu dolać ale ja tam nie widzę żadnego zbiorniczka do uzupełniania płynu.
  3. Zatankowalem tez to paliwo 98 na bp. Samochod reaguje duzo lepiej. Jest bardziej dynamiczny nawet i ma mniejsze spalanie niz na 95 xd
  4. Nie no wiedzial jaki silnik bo podpinal kompa. Podalem mu nawet kod silnika. Bo nie mogl sie zalogowac. Pojawialy sie u niego błędy z wypadaniem zaplonow. I stwisrdzil ze wtryskiwacze poszly. A kolejny mechanik stwierdzil ze komputer sie popsul bo za kazdym razem byly bledy na innych wtryskach.... coz fachowca to ze swieca szukac. Na szczescie znalazlem odpowiedniego czlowieka do tej roboty
  5. Chcialem zostawic u mechanika. Ale podjechalem do koles wyliczyl koszta naprawy za ok 5 tys. zl. I na dodatek wyslil se ze mam diesla xd
  6. No ja nie wiedzialem co padlo i wydalem na lawete. 1600 zl. Z gdyni do lodzi. Zaluje ze nie pobralem probek paliwa. Normalnie bym ich oskarzyl. A tak tylko sie wykosztowalem. Za te kase co wydalem na te awarie to bym mial wczady w disneylandzie
  7. Zaswiecila sie kontrolka checkengine. Od razu praktycznie po zalaniu pompa padła
  8. No i wszystko jasne. Paliwo bylo kijówe. Wyczerpalem stare paliwo i zalałem świeże. Spalanie spadlo do 8.7L/100. A wiec pompa poszla nie bo sie zuyla tylko dla tego ze paliwo bylo kijówe. :/ do wymiany byla membrana w pompie
  9. Nie mam ciezkiej nogi. Uklad jest szczelny zadnych wyciekow nie widze. Pojade na kompa i zobacze.
  10. Hmm. Ale co moze byc przyczyną tak wysokiego spalania ?
  11. Ale tej pompy się nie reguluje. Może świece wymienię. W sumie nie wiem kiedy były wymienione a autko mam już rok ( nie wiem kiedy wymieniał je poprzedni właściciel. ) a autko ma już 180 tys km.
  12. Oryginalna GM. Zalewam 98 pb co jakis czas.
  13. Dodam jeszcze ze dziwnym zbiegem okolicznosci moze byc fakt ze pompa poszła po zatankowaniu paliwa na stacji BP gdzies pod Gdynia. Pompa poszla zaraz kilka km po tankowaniu do pelna. Podejrzewam ze paliwo bylo zlej jakosci stad to spalanie wysokie tez . Ale to tylko moje podejrzenia. Dotankowalem ostatnio swiezego paliwka juz tu naiejscu w Łodzi i spalanie zaczelo tez spadac - ja swojego stylu jazdy nie zmieniłem.
×
×
  • Create New...
UP