Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Przemek97

Forumowicz
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Przemek97

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra C 2.2

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Przemek97

    2.2 DTI piszczy przy puszczaniu gazu

    Nikt nic nie pomoże?
  2. Przemek97

    2.2 dti ciężko pali

    Jak sprawdzić czy jest najnowszy. Jaka cena w ASO bo jak rozumiem nigdzie indziej tego nie wgram?
  3. Przemek97

    2.2 dti ciężko pali

    Podbije. Moja VC też ciezko pali z 3-4sek kreci w temperaturach powyżej 5stopni. Gdy świece grzeja przy niższych temp odpala od strzała. Co to może bycc?
  4. Cześć. Moja Viki od jakiegoś czasu na zimnym silniku dziwnie piszczy. Przy odejmowaniu gazu słychać piski z okolicy turbo. Podczas jazdy przy puszczaniu gazu to samo. Maksymalnie 10min jazdy mija i nie słychać nic. Link do filmiku. Co to może być? Z góry dzięki za odpowiedzi.
  5. Kuzwa 20 pozytywnych opinii na alledrogo i czlowiek głupieje 😕
  6. Witam. Wymieniłem dzisiaj dmuchawe w swojej VC 2.2 DTI 2002. Kupiłem zamiennik zamontowalem go i... wszystko działa każdy bieg wchodzi miód malina. Jest jedno ALE. Mianowicie kiedy wyciągnę kluczyk ze stacyjki to dmuchawa dalej działa. Bieg na 0. Chodzi gdzieś o połowę wolniej niż na 1 biegu. Niedawno zaobserwowałem że przestaje chodzić po upływie ok 30min. Ruszanie wentylatorem od strony filtra nie pobudza go na nowo po tym upływie czasu. Podczas montażu kiedy chcialem przetestowac pierwszy raz wentylator radio wlaczylo sie i wylaczylo 3 razy. Jakby byly jakies zaklocenia. Na oryginalnym starym wiatraku nie ma takich objawów z nim problem jest taki ze po 5min sie wylacza samoistnie i pozniej potrafi sie po kilkunastu min zalaczyc na nowo. Dlatego ta wymiana na nowy. P.S. Przy braku kluczyka w stacyjce nie dziala wiadomo podgrzewanie szyby , nawiew na przód ale gdy wcisne AUTO to chwile świeci i sie wyłącza. Z góry dziękuję Wam.
  7. Przemek97

    Ciężkie odpalanie

    Witam. Mam problem z odpalaniem auta w temperaturach od ok 5st wzwyż. Gdy świece grzeja auto odpala od razu (czasami świece grzeja przy 8st a czasami dopiero przy 4, różnie z tym bywa). Przy temp załóżmy 15st + auto odpala po jakichś 3-4sek kręcenia. Czy to odpalanie to może być wina walnietego czujnika temperatury? Dodatkowo zapytam którego czy zewnetrznego czy jakiegoś innego..
  8. Dokładniej? Trybu auto prawie nigdy nie używam.
  9. Dzisiaj taka sytuacja nastapila...Nwm czy to ma jakiś zwiazek. 1.Temperatura strona lewa i prawa HI 2. Zmniejszam temperature do 23 stopni po obu stronach 3. Prawa strona (pasażera) bije gorącym powietrzem zas lewa deklarowane 23st 4.Zmniejszam temp. po prawej stronie do LO wtedy jednakowo wieje (lewa ustawiona na 23) 5. Ustawiam taka sama temp. z powrotem... dmuchawa przestaje żyć. Nie pierwszy raz mi się tak zrobiło.
  10. Przepraszam nie doczytalem że o VB chodzi. W VC jestpo prawej stronie i pomyslalem ze o coś innevo chodzi
  11. Nie działa na żadnym biegu. O szczotkach na tą chwile się nie wypowiem bo nie sprawdzalem dokladnie. Opornice kupić oryginalną czy może być zamiennik z alledrogo?
  12. Witam. Na wstępie napisze , że czytałem juz cala mase tematow na ten temat. Mam problem z dmuchawa mianowicie- gdy załączam ją na niski 1-4 bieg i wysoką temp. (choc nie tylko) lubi się wyłączyć. Nie pomaga nagla zmiana mocy nadmuchu czy też temp. Trzeba poczekać ze 2-3min i dopiero wtedy sama sie załącza. Dodam, że panel sterowania jest sprawny(gdy wybieram pokretlem opcje miejsca nadmuchu slychac bzyczenie). Parę dni temu wyciagnalem wiatrak i przedmuchalem go z brudu. Chodzi dosyć lekko ale więcej jak 2och obrotów nie zrobi. Nie wiem jak sprawdzić czy to może być rezystor... ani o która dokladnie kostke chodzi odnośnie sprawdzania czy piny się nie poprzepalały. Sa jakies inne propozycje jak to naprawic? Czasami podziała 2h a czasami po 5min się wyłącza. Pomocy
  13. Witam. Na wstępie napisze , że czytałem juz cala mase tematow na ten temat. Mam problem z dmuchawa mianowicie- gdy załączam ją na niski 1-4 bieg i wysoką temp. (choc nie tylko) lubi się wyłączyć. Nie pomaga nagla zmiana mocy nadmuchu czy też temp. Trzeba poczekać ze 2-3min i dopiero wtedy sama sie załącza. Dodam, że panel sterowania jest sprawny(gdy wybieram pokretlem opcje miejsca nadmuchu slychac bzyczenie). Parę dni temu wyciagnalem wiatrak i przedmuchalem go z brudu. Chodzi dosyć lekko ale więcej jak 2och obrotów nie zrobi. Nie wiem jak sprawdzić czy to może być rezystor... ani o która dokladnie kostke chodzi odnośnie sprawdzania czy piny się nie poprzypalały. Sa jakies inne propozycje jak to naprawic? Czasami podziała 2h a czasami po 5min się wyłącza. Pomocy
  14. Podpinam się. Mam podobne objawy.... W którym miejscu znajduje się ta wtyczka?
  15. Przemek97

    Wymiana Koła Dwumasowego

    Warto zastanawiać się nad VALEO 826666 czy to najgorszy kit?
×