Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jpbulwar

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About jpbulwar

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C gts V6 2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podjechałem na diagnostykę i mialem błąd ale tylko sanda lambda (zapewne od gazu). Innych błędów brak. Dzis rano zwróciłem uwagę ze dość długo wskazówka temp. się podnosiła. Chłodnica nie wyglada też na brudną i jest ciepła na całym obszarze. Myślę, że to jednak jakaś inna usterka..
  2. Hej. AUTO to Vectra 3.2 v6. Do tej pory temperatura wachała się między 85 a 92. Od kilku dni mam z plus 2 stopnie. Tak do 94 stopni dochodzi. Różnica jest też taka, że przez kilkaset km temperatura stala w miejscu. Czyli cały czas te 93, 94 stopnie i temperatura nie malała. Do niedawna było inaczej. Nawet przy wysokich temp na zewnątrz spadała na jakiś czas. Myślę ze to objaw jakiejś usterki. Jak sądzicie? Wiatraki słyszę jak chodzą.. Czyżby termostat czy jakieś inne pomysły macie?
  3. Dla potomnych.. Zmiana oleju na oryginał GM 5w30 pomogła w tym sensie, że auto może jechać na większych prędkościach i zużywa mniej oleju (acz oczywiście problemu nie wyeliminowało całkowicie).
  4. Dla potomnych. Problem z gazem kończyły się wtryski i to był powód tego zachowania/.
  5. Witam Auto Vectra GTS V6 3,2 z LPG 2004 r. Niedawno zmieniane obie cewki i świece, przeczyszczona przepustnica. Auto ma drgania na biegu jałowym - przy wchodzeniu na obroty i normalnej jeździe problem znika - nie czuć żadnych dygotek. Zanim pojawił się objaw z drganiem na wolnych obrotach zdarzył się kilka razy problem z odpaleniem i występuje do dziś - czasem trzeba go przytrzymać z 7 sekund i dodać gazu żeby odpalił. Ale nie jest to cały czas bo czasem odpala dobrze. Więc jedziecie jest ok dojeżdżacie do świateł i jak stajecie zaczynają się drgawki - czasem zapali się wtedy błąd silnika
  6. Ok sugestia ciekawa, a jak wypadłoby porównanie czyszczenia silnika za pomocą nafty, a za pomocą produktów do czyszczenia (coś takiego znalazłem - http://www.kolegaberlin.pl/product-pol-4308-Liqui-Moly-Pro-Line-Motor-Spulung-500ml.html ) Pytam bo z naftą trochę zabawy i większy koszt, a z tymi preparatami 15 minut pracy, a nie 2 doby. Macie doświadczenie z tymi środkami? Mój mechanik jest trochę sceptyczny bo komuś tam podobno zatarło silnik po zastosowaniu takiego praparatu, ale czy to przypadek czy efekt użycia takiego środka? Zapraszam do dyskusji
  7. Czyli mówisz, że bezpieczne dla silnika to będzie? A ten dodatek posiada podobne substancje jak oleje liqui moly (chyba to jest coś na bazie molibdenu)? Po prostu wlać do silnika na zimno i rozgrzać?
  8. Cóż moja Vectra bierze olej że ojej. (Vectra C GTS 3,2 2004r zagazowana ) Zalana Motul 10w40. Tak mniej więcej co 400 km trzeba uzupełnic olej. Robiono wymianę uszczelniaczy, a testy ciśnienia pokazały ciśnienie 14,2-14,5. Wyglądało dobrze i nie zabraliśmy się za pierścienie ale okazało się, że po naprawie dalej bierze. Niektórzy sugerują zmianę oleju na zalecany GM 5W, a ostatnio ktoś mówił mi o olejach Liqy Moly, że niby posiadają substancje, które mogą uszczelnić conieco. Czy Waszym zdaniem może zmniejszyć to pobór oleju i czy ktoś miał podobna sytuację, albo zna wymienione oleje? Cóż kol
×
×
  • Create New...
UP