Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Mover

Forumowicz
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Mover

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum FL Z20NET

Recent Profile Visitors

187 profile views
  1. VIN: W0L0ZCF3541061581 Model: VECTRA-C Nadwozie: 5-drzwiowe kombi Data produkcji: 2004-02-03 Rok modelowy: 2004 Produkcja dla: Holandii (kierownica po lewej) Fabryka: Russelsheim, Niemcy Silnik: Z18XE (benzyna, 1.8 - 125 KM) Kolor: Czarny Sapphire (Black Sapphire, kod lakieru: 2HU) Nr silnika: 20CN3711 Nr seryjny: 061581 1-szy nr rejestr.: 14-PP-SN Kod= Opis ***Ogólne informacje:*** 2HU= FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU CT5= DLA HOLANDII NC0= WYPOSAŻENIE: KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ V4J= IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON. Z0J= COMFORT Z1F= PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H ***Napęd (silnik, skrzynia biegów):*** 2H9= SILNIK BENZYNOWY 1.8 16V FX1= PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.94 M25= RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F17 MM3= WYPOSAŻENIE DLA RĘCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW NT4= NORMA EMISJI SPALIN: EEC 05 ***Zawieszenia i koła:*** N65= KOŁO ZAPASOWE DOJAZDOWE, STALOWE PA7= STALOWE OBRĘCZE KÓŁ 15 X 6,5J QHL= OPONY,195/65 R 15-91H UJ6= WSKAŹNIK OBNIŻONEGO CIŚNIENIA POWIETRZA W OPONACH ***Szyby i lusterka:*** DDG= LUSTERKA ZEWNĘTRZNE STEROWANE ELEKTRYCZNIE Z PODGRZEWANIEM, SKŁADANE RĘCZNIE DE8= ROLETY TYLNYCH SZYB BOCZNYCH ***Oświetlenie:*** T96= PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE ***Nadwozie:*** BD8= LISTWY DACHOWE W KOLORZE NADWOZIA D75= KLAMKI ZEWNĘTRZNE W KOLORZE NADWOZIA V2T= RELINGI DACHOWE, MALOWANE PROSZKOWO VG2= USUNIĘTO WOSK ZABEZPIECZAJĄCY KAROSERIĘ W2N= USUNIĘTO BOCZNE EMBLEMATY I NAPISY ***Wnętrze:*** 14X= KOLOR WYKOŃCZENIA SIEDZENIA - WĘGIEL DRZEWNY/JASNY WĘGIEL DRZEWNY 80I= WYKOŃCZENIE WNĘTRZA: CZARNE 80Y= WYKOŃCZENIE BOCZKU DRZWI: CZARNE DW0= PRZYRZĄDY, CZARNY, PIERŚCIENIE SREBRNE LAKIEROWANE KKV= RAMKA DOOKOŁA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW LHD= KIEROWNICA PO LEWEJ N46= KOŁO KIEROWNICY,CZTERY SZPRYCHY T6C= WYKOŃCZENIE WNĘTRZA: STANDARDOWE,WARIANT 1 W6U= WYKOŃCZENIE SIEDZEŃ: STANDARDOWY, WARIANT 2 ***Bezpieczeństwo:*** AY0= PRZEDNIE I BOCZNE PODUSZKI POWIETRZNE ORAZ KURTYNY POWIETRZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA JL9= ABS U08= KLAKSON WIELOTONOWY ***Multimedia:*** U66= GŁOŚNIKI, 7 SZTUK U68= KOMPUTER POKŁADOWY (Z UKŁADEM KONTROLI USTEREK) U91= ANTENA DACHOWA: RADIOWA KRÓTKA W1K= INSTALACJA RADIOWA (GŁOŚNIKI I ANTENA) W8X= DODATKOWE ELEMENTY DO INSTALACJI RADIA Y67= WYŚWIETLACZ INFORMACJI UKŁADU KONTROLI USTEREK: AWARIE OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO, POZIOM PŁYNU CHŁODNICZEGO, POZIOM PŁYNU SPRYSKIWACZY, ROZŁADOWANIE BATERII PILOTA ***Ogrzewanie i klimatyzacja:*** C60= KLIMATYZACJA STEROWANA RĘCZNIE ***Wyposażenie komfortowe:*** A51= PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE AHA= FOTEL PRZEDNI LEWY Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO K34= TEMPOMAT ELEKTRONICZNY ***Układ elektryczny:*** K09= ALTERNATOR,120A TN6= AKUMULATOR,55AH
  2. @crazy a bo tu nie idzie przybliżyć haha - p0638 - p1682
  3. @Crazyto powiedź mi czy te 2 błędy to przepustnica do wyczyszczenia czy już wymiana ECU
  4. @Crazy to tylko w z20net tak jest czy ogolnie VC / signum że przychodzi tam np przebieg 200+ i ten komputer pada przecież to jest jakaś parodia że ECU pada po takim przebiegu
  5. masz jakiś błąd czy jakiś objaw czy tak po prostu chcesz wyczyścić? pytam bo też chciałem wyczyścić ale jak tu trzeba jakiś sprzęt to chyba zostawię to w spokoju
  6. serio twardo masz? ja wcześniej jeździłem VB na 15-stkach na gumie jak od traktora potem zima w sigu 16-stki to samo teraz na lato wjechały 18-stki do signuma też na fabrycznie obniżonym zawieszeniu 225/45/18 i myślałem że tragedia będzie a w sumie to różnicy nie widzę może na takich małych poprzecznych nierównościach deczko szczeliny czuć wydaje mi się że to dużo od zawieszenia zależy jeździłem wcześniej z kolegą seatem ibizą tam miał 17-stki ale zawias twardy jak skała i to był dramat a tu w sigu to się elegancko jedzie
  7. a co tu do dawania sobie rady z silnikiem? co najwyżej rozrząd ale jak trafisz na egzemplarz po wymianie to magika nie potrzebujesz na forum masz wszystko każdy błąd opisany masz swojego mechanika + forum to zrobisz wszystko
  8. no tak jest łatwo kupić ciężko sprzedać sam widziałem pare fajnych insignii teraz do kupienia ale najpierw musiał bym swojego siga sprzedać i tu się robi problem haha trzeba czekać kij wie ile jeszcze (pewnie aż się ludzie trochę odkują)
  9. no ta największy minus to jak to ktoś powiedział poprzedni właściciel bo nie wiadomo na jakich częściach serwisował czy robił rozrząd jaki olej lał
  10. i tak dobrze bo plany były żeby zrobić tutaj trochę wiecej kunia na innych wtryskach itd ale mam 8-9 km do pracy przy dobrych wiatrach jadę na prawdę 7-10 minut jak jest korek to 15 min szkoda mi tego signuma kupię 1.8 140 i też objadę a z signuma niech ktoś inny się nacieszy bo ja nawet nie mam kiedy
  11. ja mam zamiar kupić insignię 1.8 140 gdzie ona ma dużą nadwagę i będzie zbierać się jak g**no ale niestety ja nie mogę mieć tylu koni pod nogą więc to jedyny sposób żebym jeszcze przeżył to życie jakoś
  12. zależy od twoich potrzeb mam w domu jeszcze mondeo 2.0 145 w automacie i do normalnej jazdy objedziesz jak człowiek w 4 osoby nim jechałem zapakowany i 200 jedzie bez problemu no to w vectrze 140 powinno starczyć mam też drugie auto vectre b 1.8 116 w manualu wiadomo jak wsiadam z signuma 2.0t to jest przepaść ale zawalidrogą nie jestem
  13. no 365l co wy wozicie że potrzebujecie kombic ja jeżdżę sam praktycznie więc wgl nie potrzebuję takiego auta jak signum w bagażniku to wiozłem raz koła na wymianę haha ale teraz odkładam na insignię niby paradoks wozić powietrze sedanem ale cóż serce nie wybiera
  14. ja raz próbowałem jak dziad jechać zapiąłem tempomat na 100 to wtedy spalanie miałem eleganckie ale tylko w jedną stronę do pracy tak dałem radę jechać potem już normalnie haha z drugiej strony szkoda że signuma nie chcesz bo mam na sprzedaż
×
×
  • Create New...